Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Μη λέτε: "Να τολμήσω, εγώ, ο αμαρτωλός να ζητήσω το Φως το Απρόσιτο; Προσιτό μόνο για τους αγίους;" Αν αληθινά πιστεύετε ότι είστε αμαρτωλοί όπως λέτε και ανάξιοι για τα Δώρα Μου, το αδύνατο θα γίνει δυνατό.

<<.....Η ελευθερία βρίσκεται στο τρισάγιο Πνεύμα Μου. 
Η παρηγοριά και η ζωοποίηση βρίσκεται στο Πνεύμα Μου. 
Τα αμαρτωλά σας πάθη μπορούν να καθαριστούν από το τρισάγιο Πνεύμα Μου. 
Αυτό μπορεί να σας προσφέρει την ελευθερία για να Με υπηρετήσετε με ένα νέο, θελκτικό τρόπο, προσελκύοντας πολυάριθμα έθνη στην αγιοσύνη, γιατί θα ανανεωθείτε από το Άγιο Πνεύμα Μου. 
Φίλτατο παιδί, γράφε:
Αποφασισμένος να μοιραστώ με όλους σας τη Δόξα Μου, σκορπίζω στις μέρες σας πλουσιοπάροχα το Άγιο Πνεύμα Μου για να σας ανανεώσω και να βρείτε την ελευθερία σας στο Πνεύμα Μου. 
Οι άνθρωποι γυρεύουν την καταστροφή τους, όμως η Αγάπη Μου είναι πιστή και η Ευσπλαχνία Μου μεγάλη. 
Κοίταξα τη δημιουργία Μου και είπα: θα αφήσω τον άνεμο να τους μεταφέρει την Πνοή Μου (Το Άγιο Πνεύμα. Έχουμε ήδη έκχυση Αγίου Πνεύματος, π.χ. τα χαρισματικά κινήματα.νωρίτερα απ' ό,τι σχεδίαζα. 
Δεν θα κρατήσω κατάστιχα ούτε λογαριασμό, καθώς τα Έργα Μου απέχουν από τα έργα σας. 
Η Πνοή Μου θα μεταφερθεί από τους ανέμους πάνω σε όλη τη δημιουργία Μου, για να πουν: "ο Θεός δεν μας ξέχασε, αυτή είναι η δρόσος Του, αυτές είναι οι δροσοσταλίδες Του" και συγχρόνως θα σκορπίσω πάνω σας τη Διδαχή σαν προφητεία. 
Και στους πιο ασήμαντους, δημιουργία, θα χαρίσω τα Δώρα Μου, για να διαπιστώσετε τη γύμνια σας και να αντιληφθείτε πως σε όλη τη διάρκεια της ζωής σας Με λυπήσατε. 
Τότε, σαν παιδί θα κλάψετε και θα στραφείτε σε Μένα, τον Πατέρα σας. 
Και στο εξής θα αποζητάτε μόνο την ουράνια πραγματικότητα που διαρκεί.
Μη γυρεύετε αλλού την ελευθερία παρά μόνο στο Άγιο Πνεύμα Μου. 
Και όπως τον καιρό των πρώτων καρπών, (Συγχρόνως άκουσα τη λέξη: αποστόλων.) θα πληρωθείτε με ποικιλία χαρισμάτων από το Άγιο Πνεύμα Μου. 
Πολλοί από σας θα ψάλλουν σε γλώσσες, άλλοι θα αποκτήσουν ευγλωττία. 
Τα δώρα Μου είναι πολυάριθμα και θα σας δοθούν γενναιόδωρα. 
Ελάτε! 
Ελάτε να κερδίσετε τη φιλία του Αγίου Μου Πνεύματος για να γίνετε συνεργάτες Του, γιατί θα σας μυήσει στα μυστήριά Μας, ανοίγοντας τα μάτια της καρδιάς σας για να καταλάβετε και να συλλάβετε το Ασύλληπτο που σας προσφέρεται δωρεάν. 
Ω, ελάτε! 
Μη στέκεστε αδιάφοροι, ελάτε να κληρονομήσετε ό,τι σας ανήκει από την αρχή. 
Ελάτε να κληρονομήσετε το Απρόσιτο Φως που όμως είναι ολόγυρά σας και που μπορεί να είναι μέσα σας! 
Ελάτε να αποκτήσετε το Απροσπέλαστο που μπορεί όμως να το φτάσει ο καθένας! 
Ελάτε και μη στέκεστε απόμακροι και φοβισμένοι, ελάτε να κληρονομήσετε το μυστήριο της Βασιλείας Μου.
Σήμερα σας προσφέρω τη Χαρά, την Ειρήνη, την Κληρονομιά σας. 
Σας προσφέρω έναν Ανεκτίμητο Θησαυρό, ωραιότερο από οτιδήποτε θα μπορούσε να διανοηθεί κανείς. 
Αν σας ακολουθώ ακούραστα είναι από την περίσσεια αγάπη που έχω για σας. 
Από όλες τις χάρες με τις οποίες σας προίκισα αυτή είναι η Κορωνίδα Μου. ( Ο Θεός αναφέρεται στο Άγιο Πνεύμα Του.) 
Πλησιάστε Με και θα σας εμφυσήσω την Αθανασία, θα ζωντανέψω την ψυχή σας για να κινείται, να ποθεί και να αναπνέει μέσα στη Δόξα Μου, ώστε να μην ανήκετε πια στον εαυτό σας αλλά σε Εκείνον που σας κινεί ενωμένους με τη Μοναδικότητά Μας.
Μη λέτε: "Να τολμήσω, εγώ, ο αμαρτωλός να ζητήσω το Φως το Απρόσιτο; 
Προσιτό μόνο για τους αγίους;" Αν αληθινά πιστεύετε ότι είστε αμαρτωλοί όπως λέτε και ανάξιοι για τα Δώρα Μου, το αδύνατο θα γίνει δυνατό. (Ο Θεός εννοεί ότι αν ομολογήσουμε ότι είμαστε αμαρτωλοί, έχουμε ήδη αναγνωρίσει την αναξιότητά μας. Με πνεύμα ταπεινοφροσύνης, μπορούμε να αποκτήσουμε τα Δώρα του Πνεύματός Του.)
Αμέσως θα σας φλογίσω για να σας αναλώσω και να κάψω στη ρίζα του κάθε τι που δεν ήταν δικό Μου. 
Ύστερα, θα αντικαταστήσω όλα αυτά που εμπόδιζαν το πέρασμά Μου μέσα σας με Εκείνον που θεωρούσατε Απρόσιτο. 
Θα γίνει το φως των ματιών σας, το κίνητρο της ύπαρξής σας, ο παλμός της καρδιάς σας, η ικανότητα του λόγου σας, το γέλιο και η χαρά σας, το βασιλικό στολίδι της ψυχής σας, ο φύλακας του πνεύματός σας. 
Θα γίνει ο αδελφός σας, η αδελφή σας και ο πιστός σας φίλος. 
Θα γίνει η γιορτή σας, το πανηγύρι σας, το συμπόσιό σας, ο κρυμμένος θησαυρός, το μαργαριτάρι, ο ύμνος στον Ύμνο, το αμήν στον Αμήν, η γη της επαγγελίας και το θεμέλιο όλων των αρετών που πάνω τους θα χαράξει το Άγιο Όνομά Του.
Ελάτε λοιπόν να λάβετε τη Σφραγίδα της ελευθερίας σας, ομολογώντας ότι είστε αμαρτωλοί και υποταγμένοι στην αμαρτία, ώστε κι Εγώ με τη σειρά Μου να σας επιδαψιλεύσω τα Ανεξάντλητα Πλούτη Μου και τη Βασιλεία των Ουρανών. 
Το Άγιο Πνεύμα Μου θα σβήσει τη δίψα σας. 
Θέλω να σας μεταμορφώσω όλους σε μια άψογη φυλή, σε έναν άγιο λαό, όμοιο με την εικόνα Μας, γιατί λοιπόν, γιατί Μου ζητάτε τόσο λίγα... και με τόσο λίγη πίστη; 
Γιατί υποτιμάτε τη γενναιοδωρία Μου; 
Η έλλειψη πίστης είναι θανάσιμο δηλητήριο για το πνεύμα σας, και σας παρασύρει σε ό,τι αντιπαθώ: σε ανθρώπινες διατάξεις και διδασκαλίες. 
Έχετε μάθει ότι η Εκκλησία είναι το Σώμα του Υιού Μου και ότι Αυτός είναι η Κεφαλή. 
Εσείς λοιπόν που είστε μέλη του Σώματός Του, θα πρέπει να αποζητάτε τα δώρα του Αγίου Μου Πνεύματος και να εισχωρείτε στο μυστήριο του Χριστού, μυστήριο που θα σας θεοποιήσει.
Με τη δύναμη του Πνεύματός Μου, θα δείτε ένα λαμπρό όραμα της κληρονομιάς σας, εκεί που όλος ο άγιος λαός αναπαύεται, θα δείτε τον δικό σας τόπο ανάπαυσης. 
Είστε άξιοι της Βασιλείας Μου; 
Σε ποιόν βασίζεστε; 
Προσηλώστε τα μάτια, το νου και την καρδιά σας σε Μένα και ελάτε να κερδίσετε τη Βασιλεία Μου. 
Ελάτε να κερδίσετε Εμένα, το Θεό σας. 
Βασιστείτε σε Μένα και σε κανέναν άλλον. 
Η εσωτερική σας δύναμη είναι το Άγιο Πνεύμα Μου μέσα στο οποίο αναπνέετε και κινείστε και υπάρχετε. 
Η εσωτερική χάρη, το μεγαλείο, η ευγλωττία και η ομορφιά σας είναι το Άγιο Πνεύμα Μου. 
Το εσωτερικό φως της ψυχής σας είναι το Τρισάγιο Πνεύμα Μου που κάνει την ψυχή σας άφθαρτη, πλήρη χάριτος, ουρανό Μου, ανάπαυσή Μου και τέλεια διαμονή για Μένα, τον τριαδικό και ομοούσιο Θεό σας. 
Ο εσωτερικός σας Μεσολαβητής, που υψώνει στα σύννεφα το πνεύμα σας και σας φέρνει σε κοινωνία με τους Αγίους και τους Αγγέλους Μου είναι το Άγιο Πνεύμα Μου. Θα σας διδάξει να μένετε ακλόνητοι όταν σας διώκουν και σας συκοφαντούν εξαιτίας Μου. 
Βάλτε την καρδιά σας να τελειοποιήσετε την ψυχή σας, γεμίζοντάς την με το Πνεύμα Μου, και θα ζήσετε!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου