Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Γνωρίζω τα πάντα και παρατηρώ τα πάντα κι αυτά που βλέπω σε τούτη τη γενεά δεν είναι σύμφωνα με την εικόνα Μας: θρασύτητα, βία, απληστία, ματαιοδοξία, κακία που ξεπέρασε την κακία των δαιμόνων, ανταρσία ενάντια σε Μένα και σε κάθε τι άγιο, και όλες οι ανηθικότητες που μπορούν να οδηγήσουν την ψυχή σας στην απώλεια, είναι αυτά που εφαρμόζει στην πλειονότητά της η γενεά αυτή.

<<......Πες τους και όλοι ας καταλάβουν ότι η αγάπη είναι ο δρόμος για τον ουρανό, η αγάπη κατακτά τις καρδιές και αυξάνει την Βασιλεία Μου. 
Η αγάπη είναι το κλειδί που θα σταματήσει αυτή την Αποστασία. 
Η αγάπη σάς δίνεται ελεύθερα - ζητήστε το δώρο της αγάπης και θα σας το δώσω. 
Το θέμα της Αγάπης Μου (Αυτό το μήνυμα.) δίνεται σε όλα τα έθνη και όσοι θέλουν να το ακούσουν, θα το ακούσουν. 
Προσεύχεστε, προσεύχεστε, προσεύχεστε, αλλά κάντε το με αγάπη. 
Ανοίξτε τις καρδιές σας και θα τις γιατρέψω. 
Ανταποδώστε το κακό με την αγάπη, αναζητήστε το καλό και η Καλοσύνη από ψηλά θα σας απαντήσει και θα σας κάνει όμοιους με την Εικόνα Μας. 
Γνωρίζω τα πάντα και παρατηρώ τα πάντα κι αυτά που βλέπω σε τούτη τη γενεά δεν είναι σύμφωνα με την εικόνα Μας: θρασύτητα, βία, απληστία, ματαιοδοξία, κακία που ξεπέρασε την κακία των δαιμόνων, ανταρσία ενάντια σε Μένα και σε κάθε τι άγιο, και όλες οι ανηθικότητες που μπορούν να οδηγήσουν την ψυχή σας στην απώλεια, είναι αυτά που εφαρμόζει στην πλειονότητά της η γενεά αυτή. 
Κάθε είδος αδικίας είναι αμάρτημα... 
Υψώστε τα μάτια και αναζητήστε Με με λαχτάρα και μην πέφτετε θύματα της κοσμικής ομορφιάς, γιατί η λατρεία αυτής της ομορφιάς είναι η αιτία τόσων δεινών.
Τώρα, σαν επιστέγασμα της κακίας σας, εξυφαίνετε το σχέδιό σας σύμφωνα με την εικόνα του θηρίου και μαζί ( Μαζί με το θηρίο.) γενεά, θα διαπράξετε το έγκλημα να καταργήσετε την Καθημερινή Θυσία Μου και στη θέση της θα στήσετε το βδέλυγμα της ερημώσεως. 
Δεν έχετε ακούσει ότι: "Αν ένας δίκαιος ξεφύγει από τον ίσιο δρόμο, και πράξει αδικία θα πεθάνει εξαιτίας της ανομίας του. 
Κι αν ένας ασεβής απαρνηθεί την ασέβειά του και κάνει το σωστό και το δίκαιο, αυτός αξίζει να ζήσει. 
Αν συναισθανθεί τις παραβάσεις του και μετανοήσει θα ζήσει οπωσδήποτε, δεν θα πεθάνει."
Από τα Μάτια Μου τρέχουν δάκρυα Αίματος κι από το θρήνο νερό από τα βλέφαρά Μου. Ω, πόση λύπη μου προξενείς, γενεά, επειδή ο θάνατος τρύπωσε στο σπίτι σου χωρίς να το αντιληφθείς! 
Ελάχιστοι μετανοούν... αλλά οι περισσότεροι από σας, γενεά, δεν λένε αυτό που θα 'πρεπε: δεν μετανοούν για την κακία τους λέγοντας: "τι την έκανα τη ζωή μου, την ψυχή μου και την καρδιά μου;" 
Το παραμικρό σημάδι μεταμέλειας για τις αμαρτίες σας, και θα συγχωρήσω και θα ξεχάσω. 
Μακάριοι εκείνοι που μελετούν τα λόγια Μου και την έκκλησή Μου και σκέπτονται με φρόνηση, αυτοί θα σωθούν. 
Σας ευλογώ, με όλη Μου την Καρδιά σας ευλογώ. 
IC.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου