Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Κι εσείς, παιδιά Μου, σηκώστε Μαζί Μου το Σταυρό της Ενότητας και αφεθείτε να οδηγηθείτε από το Πνεύμα Μου, θα είναι για σας Σημάδι και εγγύηση, ότι προέρχεστε από Μένα.

<<.....Κατεβαίνω για να είμαι μαζί σας. 
Αγαπημένοι Μου, ο Πατέρας είπε: δεν θα κρατήσει κατάστιχα ούτε λογαριασμό στα βιβλία Του,( Εννοεί χρονολογίες.) αλλά θα σας κατακλύσει με το Άγιο Πνεύμα Του συντομότερα από τον προκαθορισμένο χρόνο. 
Άλλωστε ο Πονηρός προκαλεί τη Δύναμή Μου και εκτοξεύει τις απειλές του κατά της Εκκλησίας Μου. 
Γιατί λοιπόν θα πρέπει να αναβάλω ή να μείνω κι άλλο σιωπηλός; 
Τώρα Εγώ ο Ίδιος θα τον προκαλέσω με τη Δύναμη του Αγίου Μου Πνεύματος και θα προσελκύσω τον καθένα σας στην Ιερή Μου Καρδιά. 
Θα προσελκύσω όλους εσάς που το επιθυμείτε σε μια στενή κοινωνία μαζί Μου, ώστε πολλοί από σας να τιμηθούν με το μυστήριο της Σωτηρίας σας, που είναι ο Σταυρός Μου. 
Θα περιβάλω την ψυχή σας και θα σας κρατήσω έτσι, σε τέλεια κοινωνία μαζί Μου. 
Και με τη χάρη, θα σας αποσπάσω μεγαλύτερες θυσίες, μεγαλύτερες επανορθώσεις. 
Θα σας προσελκύσω σε βαθύτερη εσωτερική ζωή και υψηλότερες μορφές προσευχής... Και όπως ο Υιός του Ανθρώπου δεν ήρθε για να Τον υπηρετήσουν αλλά για να υπηρετήσει, θα σας μάθω κι εσάς να κάνετε το ίδιο. 
Κι εσείς, παιδιά Μου, σηκώστε Μαζί Μου το Σταυρό της Ενότητας και αφεθείτε να οδηγηθείτε από το Πνεύμα Μου, θα είναι για σας Σημάδι και εγγύηση, ότι προέρχεστε από Μένα. 
Η Χάρη Μου αναπαύεται πάνω σας.
Έχω ακόμη φυλαγμένες πολλές χάρες για σένα, γενεά, χάρες που θα σε οδηγήσουν στην αγιότητα και στη Βασιλεία Μου. 
Γι' αυτό λέω σ' εσάς που είστε έτοιμοι να κρίνετε, μην αρχίζετε να κρίνετε κατά τα φαινόμενα, πρόωρα, αφήστε να ωριμάσει η κρίση σας και να γίνει σύμφωνα με κάθε τι καλό και δίκαιο. 
Σήμερα φωνάζω όπως φώναξα κάποτε στην Ιερουσαλήμ: Αν κάποιος διψά, ας έρθει! 
Ας έρθει σε Μένα! 
Ελάτε να πιείτε, εσείς που πιστεύετε σε Μένα! 
Από την Ιερή Μου Καρδιά αναβλύζουν πηγές ζωντανού νερού! 
Ελάτε να ξεκουραστείτε, ελάτε να ζωογονηθείτε! 
Και τότε το φως των ματιών σας θα γίνει το φως του Πνεύματός Μου. 
Πολλοί από σας μετέτρεψαν τη Βασιλεία Μου σε μια Βασιλεία όπου κυριαρχούν μόνο τα λόγια. 
Σας το λέω: Η Βασιλεία Μου είναι Δύναμη.
Θα επισκεφθώ όποιον διψά για Μένα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, και με μεγάλη δύναμη θα αποκαταστήσω τη Βασιλεία Μου......>>



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου