Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.

Bασούλα Μου, στηρίξου σ' Εμένα, ευχαρίστησέ Με, ανανεώνοντας την υπόσχεση αφοσίωσής σου.

Ανανεώνω την υπόσχεσή μου
σ' Εσένα, Κύριε και Σωτήρα Μου
Βοήθησέ με να την τηρήσω,
βοήθησέ με να Σου είμαι πιστή.
Κύριε, έχεις κάνει μεγάλα πράγματα πάνω μου
Ανύψωσες την ψυχή μου σ' Εσένα και
μου επιτρέπεις να ζω μέσα στο Φως Σου.
Κάλυψες τη γύμνια μου με τις Μεγαλόπρεπες
Δωρεές Σου, Με ανανέωσες, Με ανάστησες
όπως ανάστησες το Λάζαρο, Μ' ελευθέρωσες
και Σε αγαπώ και Σε λατρεύω.

Αγαπημένη της Καρδιάς Μου, στηρίξου σ' Εμένα, Εγώ και σύ, εσύ κι Εγώ, μαζί θα μοιραστούμε το Σταυρό Μου της Ειρήνης και της Αγάπης. Αχ! Βασούλα, είσαι δική Μου τώρα, απελευθερωμένη και ζωντανή!
 Άκου και γράφε: Τους αμπελώνες Μου θα τους απλώσω ακόμη πιο πολύ τώρα, εφόσον αυτή η γενεά έχει τόση έλλειψη πνευματικότητας κι οι άνθρωποι είναι ανίκανοι να ξεχωρίσουν το δεξί τους χέρι από το αριστερό. Εφόσον είναι καλυμμένοι και ζουν στο σκοτάδι, έρχομαι με αυτό τον τρόπο να σας επισκεφθώ όλους. 
Επιστρέφω σύντομα και κανείς δεν μπορεί να Με σταματήσει. 
Aκόμη κι όταν αυτοί που είναι υποταγμένοι στη δύναμη του θηρίου στέλνονται ως ολοκαύτωμα για να ποδοπατήσουν τους Αμπελώνες Μου, Εγώ, με τη Δύναμή Μου, θα συνεχίσω ακόμη περισσότερο ν' απλώνω αυτούς τους Αμπελώνες.
 Αυτή είναι μία Ιερή μάχη ανάμεσα στους Αγίους και στους πεπτωκότες αγγέλους της Αβύσσου. 
Επιπλέον η γη αισθάνεται τους κραδασμούς αυτής της Μάχης. 
Κανένας δε θα Μ' εμποδίσει να θρέψω τα πρόβατά Μου.
 Δεν είμαι μόνο λόγια, Εγώ, ο Κύριος, είμαι Δύναμη. 
Δεν έρχομαι στη γενεά σας με απειλές, έρχομαι να ζητήσω τη μεταστροφή σας, έρχομαι να λάμψω επάνω σας.
 Κατεβαίνω σ' εσάς γεμάτος Έλεος και με Μεγάλη Αγάπη έρχομαι να σας επαναφέρω κοντά Mου. Εγώ, ο Κύριος, είμαι Θεός Αγάπης και Ελέους. Καταλάβετε επιτέλους ότι Εγώ, ο Κύριος, θα μετατρέψω σε αμπελώνες την άγονη γη σας.
 Λίγος καιρός έμεινε τώρα, πολύ λίγος καιρός κι Αυτός που περιμένετε να έρθει, θα έρθει. 
Δε θα καθυστερήσω, η Ώρα Μου επίκειται.
 Δεν πέρασε πολύς καιρός που σας έδωσα την Υπόσχεση της Επιστροφής Μου και σας διαβεβαιώνω όλους, ότι είμαι στο δρόμο της επιστροφής Μου σ' εσάς.
 Η Αγάπη επιστρέφει, η Αγάπη θα επιστρέψει σ' εσάς ως Αγάπη. 
Εγώ, ο Κύριος, είμαι η Αγάπη και θα παραμείνω ανάμεσά σας. 
Προσπαθήστε να καταλάβετε, προσπαθήστε να διακρίνετε τους Καιρούς. 
Σας διαβεβαιώνω, αν δε μετανοήσετε, νηστέψετε και προσευχηθείτε αδιάλειπτα, θα είστε ανίκανοι να δείτε το Φως Μου. 
Φάτε τους καρπούς Μου όσο είναι ακόμη καιρός, μεταστραφείτε και ζείτε άγια.
Μην παύετε ποτέ να προσεύχεστε, το Άγιο Πνεύμα Μου θα συνεχίσει να εκχέεται πάνω στην ανθρωπότητα. 
Διαβάστε τα Σημεία των Καιρών, είμαι Παρών σε όλους τους Καιρούς.
 Έλα, κόρη Μου, η Αγάπη σε αγαπά απέραντα.





ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο  ΙΗΣΟΥΣ  ΜΟΥ  ΖΗΤΗΣΕ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΝΑ  ΒΓΑΖΕΤΕ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΜΟΥ  ΒΑΣΟΥΛΑ,  ΑΠΟ  ΤΑ  ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΤΟ  ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ  ΜΕ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου