Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Λάτρευέ Με και αγάπα Με στη Θεία Μου Eυχαριστία. Είμαι παρών στην Αγία Τράπεζα, όπως ήμουν παρών και καρφωμένος πάνω στον Άγιο Σταυρό Μου.

Κύριέ μου, Θεέ μου, Εσένα
που λατρεύω σιωπηλά νύχτα-μέρα,
Εσύ που από τον Oυρανό
χαμήλωσες το βλέμμα Σου και από
τον Άγιο και δοξασμένο Θρόνο Σου
λυπήθηκες τα παιδιά Σου που ήταν
φυλακισμένα σαν περιστέρια σε κλουβί,
πεινασμένα και τσακισμένα,
καταπιεσμένα από τον εχθρό,
δοξασμένο να 'ναι το Όνομά Σου,
που είναι γεμάτο καλοσύνη.
O λαός που βάδιζε στο σκοτάδι
είδε ένα μεγάλο φως.
Σ' αυτούς που ζούσαν σε χώρα,
όπου επικρατεί σκιά θανάτου,
φως έλαμψε πάνω τους.
Επλήθυνες το έθνος τους,
αύξησες τη χαρά τους.
Χαίρονται στην Παρουσία Σου
όπως χαίρονται την ώρα του θερισμού,
όπως χαίρονται όταν μοιράζονται τα λάφυρα.
Ησαΐας 9:2,3.

H σωτηρία έρχεται από Μένα. Είμαι ο Σώζων. 


Αργότερα:

Ειρήνη σε σένα.
 Λάτρευέ Με και αγάπα Με στη Θεία Μου Eυχαριστία. 
Έλα να Με δεχθείς στη Θυσία Μου σαν άμωμος αμνός, πρέπει να έρθεις σε Μένα αγνή. Αν μονάχα συνειδητοποιούσες πόσο είμαι παρών στο Σώμα και στο Αίμα, μέσω των οποίων κέρδισα μια αιώνια Λύτρωση για όλους σας, θα Με πλησίαζες ακηλίδωτη και με σεβασμό. 
Από την Άπειρη Αγάπη Μου προσφέρθηκα ως η τέλεια θυσία για να σας εξαγνίσω όλους από την αμαρτία. 
Θέλω να καταλάβετε όλοι πλήρως αυτή τη Θυσία, ναι, θέλω να σας ενθαρρύνω να καταλάβετε τι σας προσφέρω κι έτσι να διεγείρω μέσα σας μια ανταπόκριση αγάπης. 
Αυτή η Θυσία μπορεί να σε οδηγήσει στην αγιοσύνη και στη θέωση, παιδί Μου, μπορεί να επιτύχει μέσα σου την επιδίωξή Μου και να σε φέρει στην αιώνια τελειότητα.
Αγαπημένη Μου, η θυσία Μου είναι για την αιωνιότητα, κι εσύ που αγαπά η Ψυχή Μου δέξου Την κάθε μέρα. 
Το Θυσιαστήριό Μου αυτήν την Αγία στιγμή είναι γεμάτο αγγέλους κάθε τάξεως, έτοιμους να συναντήσουν Εμένα, το Θεό τους. Πεσμένοι στα γόνατα, Με λατρεύουν, παρηγορώντας την Καρδιά Μου, κι εσείς που είστε έτοιμοι να Με δεχθείτε δε θα Με λατρέψετε; 
Δε θα Με προσκυνήσετε; 
Έxετε συναίσθηση της Αγίας Μου Παρουσίας, μην αποκοιμάστε μπροστά στην Παρουσία Μου, μην επιτρέπετε στο πνεύμα σας να φτερουγίζει αλλού μπροστά στην Παρουσία Μου.
 Θα επιτρέπατε στους εαυτούς σας να είναι απαθείς, αν ήσασταν στα πόδια του Σταυρού Μου στο Γολγοθά; 
Αγαπημένοι Μου, πώς θα νιώθατε αν ήσασταν παρόντες στη Σταύρωσή Μου πάνω στο λόφο; 
Θα επιτρέπατε στο πνεύμα σας να γεμίσει με ασήμαντα καθημερινά γεγονότα ή θα πέφτατε χάμω στα πόδια του Σταυρού Μου και θα Με λατρεύατε; 
Πέθανα για σας πάνω στο Σταυρό, παραβλέποντας τα μαρτύρια που έπρεπε να υποφέρω. Θα επιτρέπατε, λοιπόν, στους εαυτούς σας να είναι απρόσεκτοι και αδιάφοροι μπροστά στη Θυσία Μου; 
Είμαι παρών στην Αγία Τράπεζα, όπως ήμουν παρών και καρφωμένος πάνω στον Άγιο Σταυρό Μου.
Ελάτε, λοιπόν, σε Μένα, έχοντας αυτήν τη φορά πλήρη συναίσθηση Ποιον δέχεστε και Ποιος ενώνεται μαζί σας για να σας εξαγνίσει, δίνοντάς σας την αιώνια Ζωή. Κόρη Μου, να είσαι υπομονετική, όπως είμαι υπομονετικός. Έλα, αναπαύσου μέσα στην Ιερή Μου Καρδιά και άφησέ Με να αναπαυθώ μέσα στη δική σου. Η Αγάπη σε αγαπά.

"Ιησού Χριστέ, Κύριε και Σωτήρα μας,
μας υποσχέθηκες ότι θα
κατοικείς πάντα μαζί μας.
Μας καλείς όλους τους Χριστιανούς
να πλησιάσουν και να μοιραστούν
το Σώμα Σου και το Αίμα Σου,
αλλά η αμαρτία μάς διήρεσε
και δεν έχουμε πλέον τη δύναμη
να μοιραστούμε μαζί τη Θεία Ευχαριστία.
Εξομολογούμαστε αυτή μας την αμαρτία
και Σε παρακαλούμε
συγχώρεσέ μας και βοήθησέ μας
να υπηρετήσουμε την οδό της
υμφιλίωσης κατά το Θέλημά Σου.
Άναψε τις καρδιές μας με
τη φλόγα του Αγίου Πνεύματος,
χορήγησέ μας Πνεύμα Σοφίας και Πίστης,
Παρρησίας και Υπομονής,
Ταπείνωσης και Σταθερότητας,
Αγάπης και Μετάνοιας, διά των προσευχών
της Υπερευλογημένης Θεοτόκου
και όλων των Αγίων. Αμήν.

Προσευχή του Πατρός Σέργιου Μπουλγκάκωφ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου