Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ, ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΜΟΥ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΧΘΟΥΝ.

Ειρήνη σε σας. 
Εγώ, ο Κύριος, έρχομαι να ανοίξω τις καρδιές σας και να σας ελευθερώσω όλους από το κακό. 
Ζείτε σε μια περίοδο χάριτος. 
Είπα ότι το Πνεύμα Μου θα δωριστεί σε όλη την ανθρωπότητα. 
Μακάριοι αυτοί που δέχονται το Πνεύμα της Χάριτός Μου χωρίς να αμφιβάλλουν! Μακάριοι οι φτωχοί στο πνεύμα, η βασιλεία των ουρανών τους ανήκει.
 Μακάριοι οι απλοί στην καρδιά, η Σοφία θα τους φανερωθεί! 
Μακάριοι αυτοί που κάνουν το θέλημα του Ουράνιου Πατέρα Μου, οι πόρτες της Βασιλείας Μου θα ανοίξουν για να τους δεχθούν. 
Μακάρια τα σκεύη του φωτός Μου, που μεταφέρετε το Λόγο Μου και διαδίδετε τα Μηνύματά Μου που σας έδωσε το Άγιο Πνεύμα Μου, πολλές αμαρτίες σας θα συγχωρηθούν. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου