Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ, ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΜΟΥ.

Μήνυμα για όλους αυτούς που εργάζονται και διαδίδουν αυτά τα μηνύματα.

Ειρήνη σε σένα! Εγώ είμαι που παρακινώ τα όργανά Μου. Πάψε να ανησυχείς, είμαι στο πλευρό σου, παιδί Μου.

Κύριε, πλημμύρισέ με.

Θα σε πλημμυρίσω, αν Με αφήσεις. Κάνε χώρο για Μένα. Σε αγαπώ. Αντιλαμβάνεσαι ότι μέσα από Μένα θα γίνει γνωστό το μήνυμά Μου; 
Εγώ κρατώ τα κλειδιά για όλες τις πόρτες, αν προκύψει κάποιο εμπόδιο, θυμήσου ότι το επέτρεψα για τη Δόξα Μου. Χειρίσου με λεπτότητα το Έργο Μου κι αυτό το λεω για όλους αυτούς που διάλεξα να σκορπίσουν τους σπόρους Μου. 
Αυτοί που θα Με απογοητεύσουν, θα αντικατασταθούν.
 Να είστε συνετοί σαν τα φίδια, και ακέραιοι σαν τα περιστέρια. Να μην φοβάστε κανένα, να αγρυπνείτε στους κινδύνους, να εμπιστεύεστε ο ένας τον άλλο, να μοιράζεστε ο ένας με τον άλλο, να μένετε όλοι ενωμένοι στην Αγάπη Μου.
 Θυμηθείτε, δεν Με ζητήσατε εσείς, Εγώ σας διάλεξα κι Εγώ σας διέπλασα, σας μεταμόρφωσα και σας έκανα ζηλωτές. 
Έδωσα στον καθένα σας από μια αποστολή, να βγείτε και να καρποφορήσετε. 
Εγώ σας εμπιστεύθηκα αυτό το έργο. 
Σας αγαπώ και θα σας καθοδηγώ ως το τέλος.
 Επιμείνετε ως το τέλος, μην αποκοιμιέστε δίνοντας έτσι αφορμή στο διάβολο, μείνετε άγρυπνοι. 
Να αναπαύεστε όταν πρέπει, αλλά να μην παραμελείτε το Έργο Μου. 
Κάνετε ο,τι καλύτερο μπορείτε κι Εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα. 
Είμαι η Θύρα και κανείς δεν μπορεί να εισέλθει στη Βασιλεία Μου, αν δεν περάσει από Μένα.

Ονόμασε, Σε παρακαλώ Κύριε, αυτούς στους οποίους αναφέρεσαι.

Βασούλα, όποιος μεταφέρει τον Λόγο Μου, μεταφέρει το Φως Μου. 
Τους διάλεξα και οι ίδιοι το ξέρουν.
 Σας ευλογώ όλους, όλους εσάς που διαδίδετε το Μήνυμά Μου.
 Βασούλα, πρόβατό Μου, πάντα σε ήξερα αδύνατη και γι' αυτό σε διάλεξα, η αδυναμία Με έλκει. Η Δύναμή Μου είναι στην πληρότητά της μέσα στην αδυναμία. Δοκιμασίες πάντα θα έχεις, αλλά είναι για την ανάπτυξή σου. Σε θέλω δυνατή, θέλω να είσαι ικανή να αντιμετωπίζεις δυσκολίες με σύνεση, θέλω να Με δοξάσεις. Γι' αυτό Βασούλα Μου, μην αφήσεις το φίδι να σε ξεγελάσει, σέρνεται δίπλα σου και προσπαθεί απεγνωσμένα να σε κάνει να πέσεις. Πάντα να επαγρυπνείς, είμαι μαζί σου και θα σε στηρίζω στις πτώσεις σου. 
Να προσεύχεσαι αδιάλειπτα, για να μην έχει καμιά δυνατότητα ο πειρασμός να σε πλησιάσει.
 Αυτή είναι η παραίνεσή Μου: να προσεύχεσαι, να προσεύχεσαι, να προσεύχεσαι και να θυμάσαι πάντα την Παρουσία Μου. 
Να νηστεύεις, να εξομολογείσαι και να Με λατρεύεις, να Με τρως και να Με πίνεις. 
Να ανταποδίδεις με την αγάπη το κακό και να χαίρεσαι για όλα αυτά που σου δίνω. Αχ Βασούλα... ευχαρίστησέ Με και μείνε μικρή.

Κύριε, σύνθλιψέ με αν χρειαστεί, αλλά κράτησέ με μικρή.

Θα σε κρατήσω μικρή. Πάρε τώρα το Χέρι Μου κι ας αναρριχηθούμε. 
Εγώ, ο Ιησούς σας αγαπώ όλους.
 Να θυμάστε, είμαι η Ανάσταση.



ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο  ΙΗΣΟΥΣ  ΜΟΥ  ΖΗΤΗΣΕ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΝΑ  ΒΓΑΖΕΤΕ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΜΟΥ  ΒΑΣΟΥΛΑ,  ΑΠΟ  ΤΑ  ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΤΟ  ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ  ΜΕ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου