Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ, ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ, ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΧΘΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΜΟΥ, ΘΑ ΣΕ ΞΑΝΑΦΕΡΩ ΣΕ ΜΕΝΑ, ΘΑ ΣΕ ΥΙΟΘΕΤΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΔΙΔΑΞΩ ΤΟ ΝΟΜΟ ΜΟΥ.

Μοναστήρι Αγ. Νεκταρίου Ρόδος,


Κύριέ μου, Άγιο Πνεύμα της Αληθείας, ξέρω πως δεν είναι σύμπτωση που βρίσκομαι εδώ! Άγιο Πνεύμα της Αληθείας, Εσύ που με οδήγησες και με οδηγείς, Τι να πω σ' αυτές τις δύο μοναχές που ζουν εδώ, Τι να κάνω γι' αυτές; Σε παρακαλώ, μίλησέ μου πρώτα από τις Γραφές. (Άνοιξα την Αγία Γραφή στην τύχη και τα μάτια μου έπεσαν προς Ρωμ. 16:1-2.)

Σας συστήνω την αδελφή σας, διακόνισσα της Εκκλησίας Μου. Δώστε σ' αυτήν και στη σύντροφό της, με την αγάπη Μου, ένα καλωσόρισμα άξιο αγίων και βοηθήστε τες σε ο,τι χρειαστούν. Βοήθησε (μαζί με τη σύντροφό της, με τις προσευχές, τους ύμνους τους, τις μετάνοιες, τις απονεκρώσεις και τις θυσίες τους)  ένα μεγάλο αριθμό ψυχών.

Ο Ιησούς τότε γύρισε το Κεφάλι ατενίζοντας στο κενό και σα να μονολογούσε, σα να μιλούσε στη θέση των δύο μοναχών, είπε:

Εργάστηκα και κοπίασα, αγρυπνώντας συχνά. Πείνασα και δίψασα και έμεινα συχνά νηστικός, από έλλειψη αγάπης. Έμεινα στο κρύο, από έλλειψη αγάπης. 
Εσύ λοιπόν που Με διαβάζεις, θα φροντίσεις για Μένα; 
Για τα πρόβατά Μου; 
Μη λες: "μη με ενοχλείς, δεν μπορώ να ανταποκριθώ σ' αυτό που μου ζητάς!"

Ύστερα ο Ιησούς συνέχισε όπως στην αρχή αυτού του μηνύματος.

Σήμερα λεω σε σένα που Με διαβάζεις, ότι οι ευλογίες Μου δίνονται σε όποιον φροντίζει για τις ανάγκες αυτού του Σπιτιού. 
Επειδή ο,τι κάνεις, ακόμη και το ελάχιστο, το κάνεις σε Μένα. 
Να είσαι λοιπόν ευλογημένος, εσύ που θα Με ακούσεις και θα κάνεις το Θέλημα του Πατέρα Μου. 
Όποιος φροντίσει για τις ανάγκες αυτού του σπιτιού, θα ανταμειφθεί γενναιόδωρα από τον Ουράνιο Πατέρα Μου.
 Φυλάξου ωστόσο απ' αυτούς που θα ενθαρρύνουν κάθε είδους δυσκολίες και ταραχές, απόφυγέ τους.
 Κάνε τα πάντα εμμένοντας σταθερά στην Ειρήνη που σου δίνω. Ο,τι κάνεις, να γίνεται με αγάπη, για την Αγάπη. Το μόνο που ζητώ είναι Αγάπη, να το θυμάσαι πάντα.


Αργότερα:
Κύριε;

Εγώ είμαι. Βασούλα Μου, είσαι ευτυχισμένη που είσαι μαζί Μου με αυτό τον τρόπο;

Ω, ναι Κύριε, δοξασμένο το Όνομα Σου.

Να προσεύχεσαι περισσότερο, αυτή είναι η συμβουλή Μου. Είμαι σε συνεχή αναμονή των προσευχών σου. Σε ευλογώ αδιάκοπα.

Ο Ιησούς τότε μου ζήτησε να ανοίξω την Αγ. Γραφή στην τύχη και να γράψω αυτό που θα μου έδειχνε.

Μένετε άγρυπνοι και προσεύχεστε, για να μη σας νικήσει ο πειρασμός (Ματθ. 26:41).

Χρειάζομαι τη συμπαγή Σου Δύναμη.

Άκουσε Με: προσευχήσου, μην κοιμάσαι. 

Μπορώ να Σε ατενίζω στοχαστικά;
Προσευχήσου!

Προσευχήθηκα.

Προσευχήσου πάλι σε Μένα.

Εναρμόνισε το πνεύμα μου με το Πνεύμα Σου. Αμήν.
Ο Ιησούς μου έδωσε γρήγορα την αρχή της προσευχής μου, της προσευχής που ήθελε. Θαρρώ πως μου την υπαγόρεψε.

Παιδί Μου, αγαπημένη Μου, και τι δεν θα κάνω για σένα... Εγώ σε ανέθρεψα και τώρα συνειδητοποίησε σε ποιόν ανήκεις, νιώσε ευτυχής!

Είμαι περισσότερο από ευτυχής.

Δείξε το λοιπόν! Θα ανοίξω το στόμα σου και θα μιλήσεις.Ξαφνικά, ξεστόμισα αυτά τα λόγια.)

Πιάσε για μας τις αλεπούδες, αυτές που αφανίζουν τους Αμπελώνες Σου που ανθίζουν τώρα.

Ένας λαμπρός Θρόνος κατεβαίνει πολύ σύντομα τώρα. 
Θα ξεσκεπάσω τις κρυψώνες τουςΟι αλεπούδες: οι μασόνοι. Η μασονία ενθαρρύνει κάθε λογής αιρέσεις όπως π.χ. η Νέα Εποχή.) και το γένος τους θα αφανιστεί, θα σβήσει.
 Ο καιρός της ανταπόδοσης των λογαριασμών πλησιάζει, περίμενε και θα δεις... 
Θα ζωογονήσω τη γη με πλούσια τροφή και το υπόλοιπό Μου θα έχει όλα τα αγαθά Μου. Σε αγαπώ με μια Αγάπη αιώνια και η στοργή Μου για σένα παραμένει σταθερή. Επίτρεψέ Μου, εσύ που Με διαβάζεις, να σε διαπαιδαγωγήσω και αν δεχθείς τη διαπαιδαγώγησή Μου, θα σε ξαναφέρω σε Μένα, θα σε υιοθετήσω και θα σε διδάξω το Νόμο Μου. 
Όπως το παιδί παρηγοριέται από τη μητέρα του, θα σε παρηγορήσω. Η Αγάπη ποθεί την αγάπη. 
Βασούλα, ευχαρίστησέ Με και προσευχήσου το "Πιστεύω" ατενίζοντάς Με.

Ναι, Κύριέ μου.

Ακούω.

Προσευχήθηκα.

Ωραία! Έλα, εμείς;

Ναι, Κύριε, εμείς.

Λουλούδι, ειρήνη σε σένα. Φωτιά, Δικαιοσύνη, θα κατέβουν σύντομα. Η Εκκλησία θα αναβιώσει. Η γη θα φλογιστεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου