Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

ΕΓΕΙΡΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΕΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΞΑΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΗΡΥΞΟΥΝ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ.

"Η πέτρα, που αποδοκίμασαν αυτοί που οικοδομούν,
αυτή έγινε κεφαλή γωνίας." (Ψαλμ. 118: 22) 
Κύριέ μου Ιησού,
δεν Σε δέχθηκαν τότε σαν το Μεσσία
γιατί το πνεύμα τους δεν ήταν έτοιμο,
οι καρδιές τους ήταν κλειστές και σκληρές,
κι όμως αποδείχθηκε ότι Εσύ
ήσουν η Κεφαλή γωνίας.
Στην εποχή μας, Κύριέ μου,
η έκχυση του Αγίου Σου Πνεύματος
δεν γίνεται πάλι δεκτή από
"αυτούς που οικοδομούν",
κι όμως το Άγιο Πνεύμα Σου
θα αποδείξει σε όλους μας μια μέρα
ότι ήταν η Κεφαλή γωνίας.
Με το να αρνούνται και
να καταστέλλουν το Άγιο Πνεύμα Σου
που έρχεται σαν Υπενθύμιση,
"οι οικοδομούντες" ετοιμάζουν
πάλι τη δική τους πτώση.

Βλέπεις πώς επαληθεύονται οι παλιές προφητείες; Είπα πράγματι ότι ο Παράκλητος, το Άγιο Πνεύμα που θα στείλει ο Πατέρας στο Όνομα Μου, θα σας διδάξει τα πάντα και θα σας υπενθυμίσει όλα όσα σας είπα, αλλά γνώριζα εξαρχής ότι μόνο ένα υπόλοιπο θα άκουγε και θα επέστρεφε σε Μένα.
 Σ' αυτούς που θα Με ακούσουν θα δώσω το Άγιο Πνεύμα της Σοφίας και της Διάκρισης. Ναι, θα τους δώσω το Πνεύμα της Σύνεσης και της Γνώσης, και το αμυδρό φως που τώρα απέμεινε σ' αυτό τον κόσμο, θα μετατραπεί σε μια φλόγα ζωηρή.
 Επαναλαμβάνω ότι το Άγιο Πνεύμα της Χάριτός Μου στέλνεται στις τέσσερις άκρες της γης για να σας μάθει να είστε άγιοι και να σας εξυψώσει πάλι σε θεία όντα.
 Η γη θα γίνει ένα αντίγραφο του Ουρανού και με αυτό τον τρόπο θα γίνει το θέλημά Μου, η προσευχή που σας έμαθα να προσεύχεστε, θα εκπληρωθεί.

Κύριε! Απομάκρυνέ μας γρήγορα
από το δρόμο της πλάνης.
Είθε να γίνουμε ένα, ενωμένοι,
και να ζούμε άγια όπως οι άγγελοί Σου
στον ουρανό, όπως όλες οι ψυχές που ζουν
στον ουρανό, και αδιαίρετοι
μέσα στην Αγάπη Σου,
να μοιραστούμε κι εμείς σαν αυτές
την Αγάπη Σου στην ενότητα,
για να γίνει η γη ένα αντίγραφο του Ουρανού.
Ας έρθει η Βασιλεία Σου κι ας
ανανεώσει τη γη με νέα πράγματα.
Το Άγιο Πνεύμα Σου σ' αυτή
τη δεύτερη Πεντηκοστή ας έρθει
γρήγορα να μας ανακαινίσει
μ' ένα νέο πνεύμα αγάπης και
να μας μεταμορφώσει όλους
σε θεία όντα! Μαραναθά!

Ειρήνη σε σένα. 
Σε βεβαιώνω ότι πλησιάζει ο καιρός που η επίγειος Βασιλεία Μου θα γίνει σαν την Ουράνια. 
Δεν θα μείνετε για πολύ ακόμη διηρημένοι κάτω απ' αυτούς τους ουρανούς, σύντομα θα είστε όλοι ένα και η Αγάπη θα κατοικήσει ανάμεσά σας, αυτή είναι η Υπόσχεσή Μου. Όμως αγαπημένοι Μου, αυτή η ανανέωση δεν θα έρθει χωρίς ταλαιπωρίες.
 Όπως κάθε γέννηση, κι αυτή η ανανέωση θα έχει τις ωδίνες της, αλλά οι ωδίνες γρήγορα θα ξεπεραστούν από τη χαρά.
Εκχέω επάνω σου το Πνεύμα Μου, γενεά, για να ποτίσω την έρημό σου και να κάνω ποτάμια να αναβλύσουν από την άγονη γη σου. Ναι! Θα ποτίσω την έρημό σου και θα την κάνω Κήπο, θα δεις τελικά τη δύναμη των Λόγων Μου και τη λαμπρότητα του Κάλλους Μου. 
Σκοπεύω να σας ξαναφέρω όλους, τον ένα μετά τον άλλο, στη θέωση.
 Είμαι η Ελπίδα σας, είμαι το Καταφύγιό σας, είμαι ο Παρηγορητής σας. Παντοδύναμος είμαι. 
Αναγνωρίστε τους Καιρούς, αναγνωρίστε τη γλυκιά Πνοή από το Άγιο Πνεύμα της Χάριτός Μου επάνω σας.
 Φυσώ τώρα πάνω στα έθνη σας και οι νεκροί σας ανασταίνονται με την Πνοή Μου και γίνονται μια αντανάκλαση της Εικόνας Μου. 
Εγείρω καθημερινά νέους μαθητές για να δοξάσουν πάλι το Όνομα Μου και να κηρύξουν με αγάπη για την Αγάπη.
 Σας ζητώ λοιπόν, αγαπημένοι Μου, να προσεύχεστε καθημερινά για τη Δεύτερη Έλευση Μου, που είναι η δεύτερη Πεντηκοστή. 
Προσευχηθείτε για τη μεταστροφή των ψυχών, να μπορέσουν να μεταστραφούν πριν την Έλευση Μου. 
Ελάτε σε Μένα όπως είστε και γείρετε πάνω Μου όπως ο αγαπημένος Μου Ιωάννης έγειρε πάνω Μου. Ακουμπήστε κι εσείς το κεφάλι σας στο Στήθος Μου και ακούστε το καρδιοχτύπι της Αγάπης, κάθε χτύπος είναι κι ένα κάλεσμα Αγάπης. Το μόνο που σας ζητώ είναι μια ανταπόδοση αγάπης. 
Αγαπάτε Με, λατρεύετέ Με, χαροποιήστε Με, τον Κύριό σας. 
Σας ευλογώ, αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου στο μέτωπό σας. Να είστε ένα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου