Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

ΖΗΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗ ΑΓΑΠΗΣ, ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ, ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ, ΕΝΑΝ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΟ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ ΣΑΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ.

Aφού είσαι Ένας, Κύριε, οδήγησέ μας
σε Μία Πίστη και Ένα Βάπτισμα.
Κύριε, είσαι Ένας Θεός και Πατέρας όλων,
πάνω απ' όλα και μέσα σ' όλα,
είμαστε ανίκανοι να έρθουμε όλοι σε μία συνεννόηση,
είμαστε αλύγιστοι... Θα μας αφήσεις έτσι;

Προσευχήσου να καταλήξετε όλοι σε μία συνεννόηση. 
Σας δημιούργησα, δίνοντάς σας την ελευθερία να παίρνετε τις δικές σας αποφάσεις. Είναι μέσα στις δυνατότητές σας να Μου είστε πιστοί και να τηρείτε τις Εντολές Μου. Ποτέ δε σας παρήγγειλα ν' αμαρτάνετε, γι' αυτό προσευχηθείτε η Σοφία να φωτίσει αυτήν τη γενεά, για ν' αρχίσουν να ξεχωρίζουν το δεξί τους χέρι από το αριστερό.

Mήνυμα για την ομάδα νέων.

Φανέρωσέ Με στην ανθρωπότητα με τον τρόπο που σε δίδαξα.
 Είμαι ένας Θεός Αγάπης κι Ελέους. 
Δεν είμαι ένας πολύπλοκος Θεός και δεν καταδιώκω κανένα μέχρι θανάτου. Συνειδητοποίησε ότι δίνω και ζητώ αναλόγως.
 Ποτέ δε θα απαιτήσω από μια ψυχή περισσότερα απ' ό,τι μπορεί να προσφέρει, δε ζητώ περισσότερα απ' ό,τι επιτρέπουν οι δυνατότητές της.
 Ζητώ από τον καθένα μια μικρή ανταπόδοση αγάπης, ένα χαμόγελο, μία σκέψη, έναν ευγενικό λόγο, μία και μόνο λέξη που να βγαίνει από την καρδιά θα γίνει δεκτή σαν εκατομμύρια προσευχές. 
Αυτό έχει μεγάλη σημασία: ακόμη και μία απλή σκέψη... Θα τη δεχθώ σαν το πιο πολύτιμο δώρο.
 Αγαπώ κάθε ψυχή απέραντα. 
Είμαι ο πλέον Τρυφερός και Πράος Θεός, είμαι Στοργικός με τα παιδιά Μου.
 Όποιος Με παρουσιάζει στα παιδιά Μου σαν ένα Θεό απαιτητικό και οξύθυμο, βλάπτει την Εκκλησία Μου.
 Είμαι υπομονετικός και αργός στο θυμό, αλλά γρήγορος στο να συγχωρώ και να ξεχνώ. Κανείς δεν πρέπει να λέει ότι πλησιάζω μόνο άγιους ανθρώπους.
 Είναι γνωστό ότι πηγαίνω και βρίσκω τους αρρώστους και τους αθλίους. 
 Η αθλιότητά τους Με έλκει, η ανικανότητά τους να Με προσεγγίσουν Με κάνει ακόμη πιο ανυπόμονο να τους σηκώσω ως Εμένα και να τους σφίξω πάνω στην Καρδιά Μου. 
Είμαι ο Ιησούς και Ιησούς σημαίνει Σωτήρας κι έρχομαι για να σώσω και όχι να καταδικάσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου