Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΚΤΑΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΤΕ ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΘΕΡΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ.

Κύριε, Θεέ μου,
σώσε μας με την Αγάπη Σου,
ανάστησέ μας με το Φως Σου και
με το Άπειρο Έλεος Σου συγχώρησέ μας.
Δυνάμωσε την πίστη μας,
κάνε μας ένα για να πούμε όλοι μαζί,
γύρω από μία Αγία Τράπεζα:
"Ένας Κύριος υπάρχει,
μια πίστη, ένα βάπτισμα.
Ένας Θεός και Πατέρας όλων,
που κυριαρχεί σε όλους,
ενεργεί μέσα από όλους
και κατοικεί σε όλους.
(Εφεσ. 4:5-6)

Προσπαθήστε τότε να Με μιμηθείτε.

Δώσε μας τη Σοφία για να Σε μιμηθούμε.

Η Σοφία δίνεται στα παιδιά. Αν δεν Με ζητήσουν με απλότητα καρδιάς, η Σοφία δεν θα τους δοθεί και όσο δουλεύει η λογική τους, η Σοφία θα παραμένει κρυμμένη και θα τους είναι αίνιγμα.

Κύριε,
ξερίζωσε τη λογική τους,
για να δουν επί τέλους με τα
μάτια τους το Κάλλος Σου
και τη Λαμπρότητά Σου!

Προσευχήσου λοιπόν γι' αυτούς, αγαπημένη, προσευχήσου σ' αυτούς τους άθεους καιρούς. Οι προσευχές σου ας γίνουν σαν θυμίαμα ευωδιαστό. 
Προσευχήσου να τους αποκαταστήσω την όρασή τους. 
Προσευχήσου να πάω κοντά τους και να τους ξυπνήσω από τον αιώνιο ύπνο τους. Προσευχήσου, μικρή Μου, εσύ που παρέλαβες το Νόμο από Μένα και κατευθύνθηκες από το Άγιο Πνεύμα Μου, προσευχήσου να πεθάνουν στην αμαρτία και να αναστηθούν στην Αγιότητα, στην Αγάπη και στην Πίστη. 
Και αν υπάρχουν σοφοί, ας δείξουν τη σοφία τους με την απλότητα της καρδιάς τους απέναντί Μου, με το ζήλο τους για ο,τι είναι άγιο και με το διακαή τους πόθο να προσελκύσουν κοντά Μου ψυχές. Όλα αυτά ας γίνουν με ταπείνωση και αγάπη. Θυμηθείτε ότι αν δεν αποκτάτε αυτό που ζητάτε είναι γιατί δεν προσεύχεστε με αρκετή θέρμη και με την καρδιά σας.
 Έλα τώρα, μην ξεχνάς ποτέ την Παρουσία Μου, είμαι ο Άγιος σου και Αυτός που σε αγαπά πιο πολύ.

Κύριε, είσαι αγαθός, υπομονετικός και επιεικής, γεμάτος στοργή για όλους αυτούς που Σε επικαλούνται. Άκουσε τις προσευχές μας, Κύριέ μου, και παρ' όλο που είναι υπερβολικά φτωχές, σπλαχνίσου μας και άνοιξε το Αυτί Σου. Είμαστε αμαρτωλοί και όχι άγιοι, αλλά είναι γνωστό ότι πηγαίνεις στους αρρώστους και τους θεραπεύεις με την αγάπη Σου. Είμαστε όλοι άρρωστοι, μια άρρωστη γενεά βυθισμένη στην αμαρτία, έλα και γιάτρεψέ μας, βοηθώντας μας να πιστέψουμε μέσα στην απίστευτη απιστία μας!

Η Δικαιοσύνη Μου είναι αιώνια. Η Αγάπη Μου για όλους σας Απέραντη. Η Ευσπλαχνία Μου για τους δυστυχισμένους και τους αρρώστους είναι Μεγάλη και ξεπερνάει την ανθρώπινη αντίληψη. Ζητάτε και θα σας δοθεί. Ανοίγω το Στόμα λαχταρώντας ανυπόμονα τις προσευχές σας.

Σου ζητώ επίσης εκ μέρους
όλων των αδελφών μου
να έρθεις να μας σώσεις,
Κύριε, με την Αγάπη Σου.
Γύρισε σε μας, εξάγνισέ μας!

Θα επιστρέψω σαν Αγάπη και η Φωτιά Μου θα σας εξαγνίσει όλους.

Μας υποσχέθηκες ένα Νέο Ουρανό και μια Νέα Γη, Κύριε!

Σας υποσχέθηκα περισσότερα, μικρή Μου, σας υποσχέθηκα μια Νέα Ιερουσαλήμ και σας υποσχέθηκα ότι θα ζω ανάμεσά σας. Θα κατοικήσω ανάμεσά σας. Πολύ σύντομα τώρα θα είμαι μαζί σας.

Βιάσου τότε Κύριε, βιάσου,
περιμένουμε όλοι ανυπόμονα
τη Δεύτερη Πεντηκοστή και
την έκχυση του Αγίου Σου Πνεύματος.
Τη Δεύτερη Έλευση.

Είστε όλοι προετοιμασμένοι να Με δεχθείτε; Γιατί μένεις σιωπηλή;

Γιατί, Κύριέ μου, είναι δύσκολο
να πω αυτά τα λόγια:
"Πολλοί δεν είναι προετοιμασμένοι να Σε δεχθούν."

Έλα, εμείς;

Ναι, Κύριε, εμείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου