Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

ΣΤΙΣ 4 Iανουαρίου, 1988 Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΠΕ:<<ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΚΟΡΕΣ ΚΕΙΤΕΤΑΙ ΝΕΚΡΗ.Η ΡΩΣΙΑ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΚΟΡΗ.ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΜΟΥ.


4 Iανουαρίου, 1988

Βασούλα!  Ω, Βασούλα! Έχω μια από τις αγαπημένες Μου κόρες που κείτεται νεκρή! Μια αδερφή σου!

Ποια κείτεται νεκρή, Κύριε;

Η Ρωσία, η αγαπημένη Μου κόρη. Έλα. Έλα και θα σου την δείξω. Κοίτα!

O Θεός με πήγε στην άκρη μιας ερήμου και μου έδειξε, με το Δείχτη Του και το χέρι τεντωμένο, κάτω από έναν καυτό ήλιο την κόρη Του και αδερφή μου. Tο σώμα της απαλλαγμένο απο την τυραννία, να κείτεται νεκρό στη μέση της ερημιάς. Φαινόταν εγκαταλειμμένη ακόμη και στο θάνατό της. Eίχε πεθάνει ολομόναχη, χωρίς κανένα δίπλα της να την παρηγορήσει. Όταν είδα αυτό το οδυνηρό θέαμα, ξέσπασα σε δάκρυα λύπης. Έκλαψα πικρά όταν την είδα.

Ω, μην κλαίς, θα την αναστήσω, Βασούλα, θα την αναστήσω για τη Δόξα Μου. Θα την ξαναζωντανέψω, όπως ξαναζωντάνεψα το Λάζαρο. 

Ω, Θεέ, μου δίνεις τόσο πόνο...

Αυτός ο πόνος που νιώθεις δεν είναι τίποτε σε σύγκριση με το Δικό Μου. Την αγαπώ, Βασούλα, λυπήσου την κι εσύ. Δεν θα την αφήσω να κείτεται νεκρή, εκτεθειμένη στους καυτούς ανέμους. Βασούλα, αγάπα την αδερφή σου, λυπήσου την. Πήγαινε κοντά της, αγάπα την, αγάπα την, γιατί είναι τόσο λίγο αγαπητή απ' όλους! Με είχε εγκαταλείψει κι είχε στραφεί εναντίον Μου. Στράφηκε εναντίον Μου όταν μεγάλωσε και ήρθε η ώρα της ν' αγαπήσει. Την κάλεσα για να μοιραστώ μαζί της το Μανδύα Μου, αλλά έφυγε. Νιώθοντας ώριμη, πίστεψε ότι μπορούσε να τραφεί από μόνη της.
Μου γύρισε την πλάτη και έφυγε. Σαν μια άπιστη σύζυγος τράπηκε σε φυγή. Αγαπημένη Μου, ξέρεις τι είναι να χάνεις μια κόρη; Η καρδιά Mου ράγισε, έκλαψα. Σαν να μην αρκούσε αυτό, περήφανα και χωρίς καμμιά τύψη κήρυξε ανοιχτό πόλεμο ενάντια σε Μένα, τον Πατέρα της και σε όλους τους μάρτυρες Αγίους! Έπαψε πλέον να πιστεύει σε Μένα. Έπαψε να Με λατρεύει, να ελπίζει σε Μένα και να Με αγαπά! Φαινόταν να έχει ξεχάσει την αγάπη που κάποτε μοιραστήκαμε. Της είχα δώσει γιους και κόρες, αλλά, μέσα στη μανία της, έσφαξε τα παιδιά Μου και τα παρέδωσε στο Σατανά, όπως προσφέρουν ένα ολοκαύτωμα. Σαν να μην αρκούσε αυτό, στράφηκε στο Σατανά και έκανε μαζί του μια συμφωνία, να του είναι πιστή και να τον λατρεύει, αν της προσέφερε όλα όσα εκείνη επιθυμούσε. 
O Σατανάς δέχθηκε υπό τον όρο να ενεργήσει ελεύθερα. O Σατανάς τότε την απέσπασε από Μένα τελείως. Τον άφησε να κόψει τα δεσμά μας - την έκανε να τον εμπιστευθεί. Δόλιος καθώς είναι, οδήγησε πρώτα την κόρη Μου σε βαλτότοπους όπου και αναγκάστηκε να στηριχθεί επάνω του, από φόβο μη βυθιστεί στην κινούμενη άμμο. Του ζήτησε να της επιτρέψει να στηριχθεί εξολοκλήρου επάνω του. Βασούλα, όπως η Ιερουσαλήμ που εγκατέλειψε κάποτε τον Oίκο Μου, τον Oίκο της Αγιοσύνης Μου, για να γίνει μια κόρη χωρίς καμμιά ηθική, προσφέροντας τα παιδιά της το ένα μετά το άλλο σαν θυσία, η Ρωσία, η κόρη Μου, θεώρησε φρόνιμο να κάνει το ίδιο. Πήρε τα Άγια Δώρα Μου και τα προσέφερε στο Σατανά, που τα μετέτρεψε σε όπλα. 
O Σατανάς την τύφλωσε με την αίγλη του, και μέσα στην τύφλωσή της την έσυρε από το βάλτο και την πήγε στην έρημο για να διψάσει και να πεθάνει. Την είδα να περπατάει γυμνή και να παλεύει μέσα στο ίδιο της το αίμα. Την κάλεσα αλλά δεν ήθελε ν' ακούσει.ΡΩΣΙΑΤην ξανακάλεσα, αλλά δεν άκουσε το κάλεσμά Μου. Αντ' αυτού Με προκάλεσε, φωνάζοντας τις νεώτερές της αδερφές να υποστηρίξουν τα ήθη της. Αν αρνιόντουσαν, τις εξανάγκαζε με το σπαθί της. Δεν έχω πει: "Όποιος σηκώνει μάχαιρα, θα χαθεί από μάχαιρα;" Της περιόρισα τον άρτο της, για να χρειαστεί το δικό Mου Άρτο, αλλά προτίμησε να λιμοκτονήσει παρά να τραφεί από Μένα. Εξαντλημένη και πεινασμένη, έστειλε τις νεώτερές της αδερφές να συνεχίσουν τα κακά της έργα στα κρυφά, γιατί η ματαιοδοξία της εμπνεόταν από την ίδια τη Ματαιοδοξία, που είναι ο Σατανάς. Η γη της δεν απέδιδε αρκετό καρπό για να τη θρέψει, έγινε, θα μπορούσε να πει κανείς, εξαρτημένη από τον εχθρό Μου. 
Κόρη, μην κάνεις άλλο τώρα, θα συνεχίσω αυτό το μήνυμα αύριο. Έλα, άσε Με να σ' ευλογήσω, κόρη. Θρέψου από Μένα. Εμείς;

Ναι, Κύριε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου