Τρίτη 28 Μαΐου 2013

ΡΩΤΩ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΕΡΓΑ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ?

Παντοδύναμε Κύριε, φύλαξέ μας να μην πέσουμε σε πλάνη, γιατί είναι ολέθρια κι αφανίζει ολόκληρα έθνη. Aρκεί ένα και μοναδικό σφάλμα, όπως στην Αρχή.

Ναι, Βασούλα, να φοβάσαι αυτή τη μάστιγα, γιατί η Πλάνη είναι μια μάστιγα μεταδοτική. 

Θεέ μου, διάβασα κάπου, ότι ο λόγος που η Eκκλησία είναι απρόθυμη να δεχτεί τις προσωπικές αποκαλύψεις είναι γιατί ό,τι είναι να μάθουμε περιέχεται ήδη στην Αγία Γραφή. Γι' αυτό δεν δέχεται καμμία νέα αποκάλυψη. Εννοώ νέα, ξεχωριστή από τη Βίβλο. Φοβούνται μήπως η νέα αποκάλυψη τους παραπλανήσει...

Βασούλα, βλέποντας τη Δημιουργία Μου έτοιμη να πέσει στην παγίδα του εχθρού Μου θα παραμείνω αδρανής και παρατηρητής της πτώσης, χωρίς να θέλω να σπεύσω σε βοήθειά της; Θυμάσαι όταν θεράπευσα έναν υδρωπικό, την ημέρα του Σαββάτου; Τι είχα ρωτήσει τους Φαρισαίους;

Κύριε, πρέπει να συμβουλευτώ την Αγία Γραφή.

Φέρε τότε το Λόγο Μου. 

Έφερα την Αγία Γραφή και σημείωσα (Λουκ. 14,2).

Ναι, κόρη Μου, ρώτησα: Είναι ή όχι αντίθετο στο Νόμο να θεραπεύεται ένας άνθρωπος την ημέρα του Σαββάτου; Δεν απάντησαν. Είπα: ποιος από σας εδώ, αν πέσει ο γιος του ή το βόδι του σ' ένα πηγάδι το Σάββατο, δεν θα το ανασύρει χωρίς δισταγμό; (Λουκ. 14,1-6) Και μέχρι σήμερα δεν μπόρεσαν να δώσουν απάντηση.  . Σήμερα ρωτώ αυτούς που αρνούνται αυτήν την αποκάλυψη: Είναι αντίθετο στο Νόμο Μου, στην εποχή σας, να σώσω τη Δημιουργία Μου από την πτώση με τα σημερινά Μου Έργα Πρόνοιας; Βασούλα, είμαι ο Ιησούς και Ιησούς σημαίνει Σωτήρας. 

Πες τους, Κύριε, θύμισέ τους, τότε, Κύριε, όλ' αυτά.

Αγαπημένη, έχουν στεφανώσει την Καρδιά Μου μ' ένα ακάνθινο στεφάνι. H Ιερή Μου Καρδιά αιμορραγεί.

Ιησού, το αντιλαμβάνονται άραγε;

Θα πάω σιωπηλά στην πόρτα τους και χωρίς να χτυπήσω θα μπω στο σπίτι τους και θα τους δείξω την Ιερή Μου Καρδιά. Αυτοί που θ' αποδειχθούν ειλικρινείς θα αντιληφθούν το λάθος τους. Έλα, κόρη Μου. Εμείς;

Ναι, Κύριε, ενωμένοι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου