Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ.ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ.ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ.ΟΛΟΙ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ.ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ.ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΔΙΑΜΕΛΙΣΑΤΕ,ΜΕ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΑΤΕ.

(Ο τελευταίος καθολικός θεολόγος έχασε αμέσως το ενδιαφέρον του για μένα επειδή δεν ανήκω στη δική του κοινότητα!)

Μα, Βασούλα, φυσικά και δεν ανήκεις σ' αυτούς. Ανήκεις σε Μένα, Εγώ είμαι ο Δημιουργός σου και ο Άγιος Πατέρας σου. Υπάγεσαι στη δική Μου Εξουσία.

Κύριε, ναι, υπαγόμαστε στη δική Σου Εξουσία, αλλά υπάρχει ένα σύστημα να ανήκουμε σε μια από τις χριστιανικές κοινότητες, έτσι μου είπαν.


Όλες είναι το ίδιο στα μάτια Μου. Εγώ ποτέ δεν ήθελα να μοιραστεί το Σώμα Μου, εσείς Με διαμελίσατε! Εσείς αποφασίσατε για το Σώμα Μου! Με ακρωτηριάσατε.

Ω Θεέ...

Κόρη, δεν σου είπα να φυλάξεις τα δάκρυά σου για τη Μητέρα Μου;

(Αν και η φωνή Του ήταν αυστηρή, δεν μου διέφυγε η θλίψη Του που έμοιαζε με τη δική μου.)
Ναι, Κύριε, αλλά μου φάνηκες τόσο πληγωμένος! Άνθρωπος είμαι.

Βασούλα, αυτό γίνεται γιατί μοιραζόμαστε το Ποτήρι Μου. Το Ποτήρι Μου έχει πικρή γεύση. Πες στην Αγία Έδρα ότι Εγώ σε στέλνω σε αυτούς. Άκουσέ Με, αν ρωτήσουν σε ποια κοινότητα ανήκεις, πες τους ότι ανήκεις σε Μένα και υπάγεσαι στη δική Μου Εξουσία.

Κύριε, δεν θα ’θελα να διαφωνήσω αλλά δεν μπορώ να πω ότι είμαι Ορθόδοξη; Είμαι Ορθόδοξη.

Ορθόδοξοι! καθολικοί! προτεστάντες! Όλοι ανήκετε σε Μένα! Είστε όλοι Ένα στα μάτια Μου! Εγώ δεν κάνω καμιά διάκριση, τι φοβάσαι λοιπόν;

Άκουσέ Με, άκουσε τι λέει το Πνεύμα στις Εκκλησίες.
Εγώ είμαι ο Ποιμένας σου,
μαζί Μου δεν θα στερηθείς,
σε τόπους χλοερούς σε αναπαύω, αγαπημένη ψυχή,
σε νερά δροσιστικά σε οδηγώ,
όπου ανανεώνω την ζωή σου,
στον ενάρετο δρόμο σε οδηγώ
για τη δόξα του Σώματός Μου
κι αν πορευτείς σε κοιλάδα σκοτεινή, μη φοβηθείς,
δίπλα σου είμαι Εγώ και σε εμψυχώνω.
Εγώ θα σε θρέψω απένταντι στους διώκτες σου,
σε έχω μυρώσει και πάντα θα σε χορταίνω.
Αφού είμαι μια άβυσσος Αγάπης με άπειρη ευσπλαχνία,
έλα να ζήσεις στο μέσο της Καρδιάς Μου 

Ω, Κύριε,
Εσύ είσαι το Φως μου και η σωτηρία μου.
Ποιον θα φοβηθώ;
Το ξέρω πως θα με προστατέψεις.
Σε ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά, Κύριε Θεέ μου.
Παντοτινά δοξάζω το Όνομά Σου.
Η Αγάπη Σου για μένα είναι τόσο μεγάλη,
Λυπήσου την ανικανότητά μου.

Μείνε μικρή, λουλούδι, μεγάλωσε πνευματικά, άντλησε από τις Αρετές Μου. Έλα, άφηνέ Με πάντα να χαράζω πάνω σου τα λόγια Μου.

Ναι, Κύριε, είμαι ευτυχισμένη που είμαι μαζί Σου.

H Αγάπη ποτέ δεν θα σε εγκαταλείψει.Έλα, εμάς, εμείς;

Ναι, Κύριε.

Έχω δώσει αμέτρητα σημάδια στη Δημιουργία Μου για να τους προειδοποιήσω. Έχω αναδείξει αγίους για να αναγγείλουν τις επιθυμίες Μου, εκείνοι; όμως έδωσαν προσοχή; Υπήρξε κάποια αλλαγή;

Κύριε ας υποθέσουμε ότι ακούνε αυτή τη φορά, ότι είναι πρόθυμοι, ότι διαβάζουν και πιστεύουν, ότι ενώνονται και γυρεύουν να Σε δοξάσουν αντί να γυρεύουν τούτη τη φορά τα δικά τους συμφέροντα, αν μονάχα πίστευαν σε αυτό το μήνυμα ...

Βασούλα, αχ Βασούλα, πολλοί θα φοβηθούν, κι αυτοί ακόμη που θα πιστέψουν στο Μήνυμά Μου και θα παραδεχθούν πως είμαι Εγώ, γιατί φοβούνται μήπως γελοιοποιηθούν και φοβούνται τους ανωτέρους τους. Πολλοί θα προτιμήσουν την τιμή των ανθρώπων από την τιμή που προέρχεται από Μένα. Τίμησέ Με και διάδωσε το μήνυμά Μου.

Ας υποθέσουμε Κύριε ότι λυγίζουν.

Εγώ θα αποσύρω τη δίκαιη Κρίση Μου που βαραίνει πάνω τους. Κι όμως αυτοί συνεχίζουν να ρίχνουν φαρμακερά βέλη ο ένας στον άλλο, ταλαιπωρώντας το Σώμα Μου, η δυσαρμονία θα βασιλεύει πάντα ανάμεσά τους, γιατί έχουν έλλειψη αγάπης.
Βασούλα, αν είχαν τηρήσει την εντολή Μου να αγαπούν ο ένας τον άλλο όπως τους αγαπώ Εγώ καινα ταπεινώνουν τους εαυτούς τους, η αρμονία θα βασίλευε σήμερα μέσα στο Σώμα Μου. Έχουν ποτέ ταπεινώσει τους εαυτούς τους, πλένοντας ο ένας τα πόδια του άλλου; Δεν σας το έδωσα σαν παράδειγμα για να αντιγράψετε ό,τι έκανα; Λυγίστε! Λυγίστε, για να μπορείτε να ενωθείτε!

Άκουσέ Με: σε λίγο θα υπάρχει ένα ποίμνιο και ένας ποιμένας. Εγώ θα οδηγήσω όλα Μου τα πρόβατά, κι αυτά ακόμη που δεν ανήκουν σε αυτό το μαντρί. Η Αγάπη θα σας ενώσει, αλλά πριν απ’ αυτό θα συμβούν μεγάλα δεινά, θα σειστούν όλοι οι ουρανοί! Να είσαι προσεκτική, κόρη. Να παραδώσεις τις οδηγίες Μου, θα τις βρουν όλες στα ιερά γραπτά Μου. Προωθώντας3 το Μήνυμά Μου θα καταλάβεις.

Ιησού, Παρθένε Μαρία, τι θα πουν; Κατάλαβέ με Παναγία Μου, δεν είμαι σε θέση να αντιμετωπίσω όλα αυτά τα υψηλά πρόσωπα.

Βασούλα, μη φοβάσαι. Η ανικανότητά σου γοητεύει τον Ιησού, μείνε μικρή.

Παναγία μου, ας υποθέσουμε ότι δεν ακούν.

Μικρή, αυτή η θεϊκή αποκάλυψη θα είναι η τελευταία Του προειδοποίηση. Αν δεν θέλουν να ακούσουν ή να καταλάβουν, θα αφήσω το Χέρι Του να πέσει πάνω τους και να τους χτυπήσει. Βασούλα, το μόνο που έχεις να κάνεις εσύ είναι να Τον αγαπάς. Να ’σαι προσεκτική γιατί ο Σατανάς είναι έξαλλος και θα επιχειρήσει κάθε είδους παγίδες. Μη φοβάσαι, σε φυλάω Εγώ.

Σε ευχαριστώ Παναγία μου που με ενθαρρύνεις, Σε ευχαριστώ που με φυλάς, Σε ευλογώ.

Βασούλα σε ευλογώ, παιδί Μου.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου