Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

ΟΙ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ Garabandal. ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΗΣ Fatima..

Τη νύχτα μεταξύ 25ης και 26ης Δεκεμβρίου, ο Ιησούς μού υπογράμμισε τη σπουδαιότητα του μηνύματος του Garabandal μαζί μ' εκείνο της Fatima και ότι και τα δύο μηνύματα είναι ταυτόσημα. Ήταν σαν να μην είχα αναπαυτεί εκείνη τη νύχτα. Tο μήνυμα αντηχούσε στ' αυτιά μου επανειλημμένα. O Ιησούς τόνιζε την Παρουσία Tου.

O ιερός τόπος της Fatima φωνάζει για τον καθαγιασμό του Garabandal. Σας δίδαξα να διαβάζετε τα Σημεία των Καιρών, γυρεύετε αυτά τα Σημεία; Πώς γίνεται και δεν διακρίνετε τα Σημεία; Δεν έχετε καμμία διάκριση; Γιατί ο νους σας είναι κλειστός; Γιατί αρνείστε να δείτε; Γιατί αρνείστε ν' ακούσετε; Ξεχάσατε τα Λόγια Μου; Γιατί επαναλαμβάνετε τα λάθη σας; Αγαπημένοι, γιατί όλες αυτές οι φαρμακερές επιθέσεις στο μήνυμα του Garabandal, που δόθηκε από την Αγία Μητέρα σας, η οποία είναι η Κιβωτός της Διαθήκης του Λόγου Μου σε σας; Η εναντίωση των ιερατικών Μου ψυχών στις εμφανίσεις του Garabandal και στο μήνυμά του είναι όλα τεχνάσματα του Σατανά, όπως στη Fatima, με τα οποία προσπαθεί ακόμη μια φορά να εμποδίσει το μήνυμά Μου να γίνει παγκόσμιο.
Δεν έχετε καταλάβει ότι ο Σατανάς, που γνωρίζει την αξία του Σχεδίου Σωτηρίας Μου, το οποίο δόθηκε μέσω της Μητέρας Μου στο Garabandal σε παιδιά, προσπαθεί γι' άλλη μια φορά να εξαλείψει το Σχέδιό Μου, αφήνοντάς σας έτσι όλους στο σκοτάδι για να πέσετε; O Σατανάς διπλασιάζει σήμερα περισσότερο από ποτέ τις προσπάθειές του για να θριαμβεύσει πάνω στην Αγία Σας Μητέρα. Καταφέρνει με τις μηχανορραφίες του την Εκκλησία Μου ν' απορρίψει αυτές τις εμφανίσεις, που είναι η συνέχεια του μηνύματος Σωτηρίας της Fatima. O Σατανάς προσπαθεί μέσα στη μανία του να σας εμποδίσει να τραφείτε από Μένα. Το Σχέδιο Σωτηρίας Μου είναι σαφές, έρχομαι να λυτρώσω τα παιδιά Μου. Αναγνωρίστε τη Φωνή Μου. Μην αιφνιδιάζεστε με το είδος των οργάνων που χρησιμοποιώ. 
Διάλεξα ένα τίποτα, που να μην ξέρει τίποτα, ένα λευκό καμβά, για να γίνει φανερό ότι τα Έργα που καλύπτουν αυτό το φύλλο  προέρχονται από Μένα και για να πιστέψετε ότι είμαι Eγώ ο Ιησούς, ο Αγαπημένος Υιός του Θεού, που σας μιλώ αυτή τη φορά. Ανάμεσά σας είναι η Βασιλεία Μου. Άβελ Μου, ξέρω ότι εσείς θα Με αναγνωρίσετε πάλι. Ω, αγαπημένοι πόσο σας αγαπώ! Θα σας αποκαλύψω σύντομα το Σχέδιό Μου. 

Κύριε, αν οι ιερωμένοι δεν αναγνωρίσουν τη Φωνή Σου, τότε Κύριε τι θα συμβεί;

Βασούλα δεν είναι δική σου δουλειά να ρωτάς, σκόνη και στάχτες.  Άσε Με να σε οδηγήσω όπως επιθυμώ, άσε αυτά τα πράγματα σε Μένα. 

Ναι, Κύριε.

Ω, έλα μη Με παρανοείς! Είμαι η Αγάπη, μάθε να δέχεσαι. Έλα, Εμείς; Θα γεμίσω το λυχνάρι σου.

Ναι, Κύριε. Σ' ευχαριστώ που με φροντίζεις με Αγάπη.

Aς πηγαίνουμε. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου