Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Η ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ. Η ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΘΑ ΕΞΑΣΘΕΝΙΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ. Η ΑΓΑΠΗ ΘΑ ΞΕΣΚΕΠΑΣΕΙ ΤΟ ΣΑΤΑΝΑ.

Είμαι η Αγάπη. Πες τους, πες τους, Βασούλα, ότι η ειλικρίνεια θα νικήσει το κακό, η ταπεινοφροσύνη θα εξασθενίσει το διάβολο, η αγάπη θα ξεσκεπάσει το Σατανά.
 O ιερός τόπος της Φατιμά φωνάζει για επανορθώσεις. Γύρισε πίσω σε Μένα, Δημιουργία! Έλα και αναγνώρισέ Με, Δημιουργία! Έλα και προσευχήσου σε Μένα, μην αμαρτάνεις άλλο, πίστευε σε Μένα και μην αμφιβάλλεις. Έλα και μετανόησε, έλα και δέξου Με. Να είσαι αγία, Βασούλα. Βασούλα, φέρε τη Δημιουργία Μου πίσω σε Μένα! Θυσιαστήριο! Θα σου εμφυσήσω τη Φλόγα Μου, που θ' ανάψει μέσα σου την αγάπη. Πρέπει ν' αναζητάς τα συμφέροντά Μου, δοξάζοντάς Με. Μην είσαι σαν τους άλλους που γυρεύουν τα δικά τους μεγαλεία και δόξα. 

Κύριε, το είπα και το επαναλαμβάνω, θα γυρέψω μόνο τα συμφέροντά Σου, Κύριε, και ό,τι Σου αποφέρει περισσότερη δόξα, πάρε τη θέλησή μου, έχω παραδοθεί.

Ναι, Βασούλα, ικανοποίησε τη δίψα Μου. Μεταχειρίσου Με σαν Βασιλιά, τίμησέ Με, το Θεό σου, ποτέ μην επαναστατείς εναντίον Μου. Αγίασε το σώμα σου για να τιμήσεις την Παρουσία Μου μέσα σου. Αγαπημένη, έλα, ό,τι είναι κρυμμένο θα έρθει σύντομα στο φως. Το Θείο Μου Χέρι θ' αφαιρέσει το πέπλο και θα σου αποκαλύψω ό,τι έχει μείνει κρυμμένο. Το Garabandal είναι η συνέχεια της Φατιμά και η Βασιλεία Μου θα διαρκέσει αιώνια, γιατί είμαι ο Ων. Είμαι το Άλφα και το Ωμέγα. Πόσο σ' αγαπώ, Δημιουργία! Δικοί Μου, παιδιά Μου, αγαπημένοι, ελάτε, ελάτε στην ανοιχτή Αγκαλιά Μου, επιστρέψτε στον Πατέρα σας!  Σας αγαπώ.
Άκουσε, Βασούλα, όταν βρεθείς ανάμεσα στους Άβελ Μου, θα είμαι ανάμεσά σας, θα ψιθυρίσω στ' αυτί σου τις οδηγίες Μου. Έχω Άρτο να προσφέρω - ο Άρτος Μου είναι Άγιος. Χρησιμοποίησα μόνο μια μικρή ποσότητα μαγιάς από τις παρακαταθήκες Μου και ήταν αρκετή να φουσκώσει όλη τη ζύμη, αυτή τη ζύμη που είναι τώρα ο Νέος Μου Άρτος. Απαλλαχθείτε, λοιπόν, από την παλιά σας μαγιά, έχει χάσει την ενέργειά της, αγαπημένοι. Ελάτε και χρησιμοποιήστε τη νέα Μου μαγιά. Ανακαινισθείτε πλήρως σε μια νέα φουρνιά άρτου, ελκυστική στον ουρανίσκο, που θα ελκύσει τα πρόβατά μου, τρέφοντάς τα. Τιμήστε τον Άρτο Μου, που έχω καθαγιάσει, τον Άρτο Μου της Ειλικρίνειας, της Αλήθειας και της Αγάπης. Κάντε Με να χαρώ, αγαπημένοι. Tα πρόβατά Μου ας γευτούν το Νέο Μου Άρτο, διαμοιράστε Τον μεταξύ τους και τα πεινασμένα πλήθη ας φάνε, ας χορτάσουν. 
Δεν θα πεισθώ από τα επιχειρήματα των σοφών, δεν θα Μ' εντυπωσιάσουν, γι' αυτό μην τους αφήσεις ούτε κι εσένα να εντυπωσιάσουν, κόρη. Πρόθεσή Μου είναι να φέρω πίσω τα σκορπισμένα Μου πρόβατα, να τα φέρω πίσω στην ΑΓΑΠΗ. 

Κύριε, είθε να γίνει το δικό Σου θέλημα. Αμήν.

Yπόγραψε το Όνομά Μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου