Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

ΔΙΝΩ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΤΟΝ ΔΙΝΩ.

Θεέ μου, είναι ευχάριστο ν' ακούω καμμιά φορά να μιλούν για ψυχές που δέχονται τα Έργα Σου, όπως εγώ, αλλά διαφορετικά και με υπερφυσικό τρόπο. Άκουσα για δυο κυρίες που δέχονται τα ίδια περίπου μηνύματα με μένα, δοσμένα από το Άγιο Πνεύμα, αλλά σε έκσταση, όπως ο Άγιος Ιωάννης!

Δίνω ελεύθερα τον Λόγο Μου, πάντα θα τον δίνω. Ευχαρίστησέ Με, αγαπημένη, και προσευχήσου μαζί Μου. Η Ψυχή Μου σ' έχει ευνοήσει. Έλα, ας προσευχηθούμε:
"Πατέρα Δίκαιε,
είμαι πρόθυμη να κάνω το Άγιο Θέλημά Σου.
Είμαι πρόθυμη να συνεχίσω να ευαρεστώ
την τόσο Ευαίσθητη Καρδιά Σου,
αντικαθιστώντας τ' αγκάθια με την αγάπη μου,
αγκάθια, που βρίσκονται ακόμη μέσα Σου. Αμήν." 
Έλα, θα σου μάθω μιαν άλλη προσευχή, πολύ αποτελεσματική για επανόρθωση. Πες μετά από Μένα αυτά τα λόγια:
"Πιστεύω, λατρεύω, ελπίζω και Σε αγαπώ. Αμήν." 

Μα Κύριε, αυτό το είπε ο άγγελός Σου στη Φατιμά!

Εγώ δίδαξα τους αγγέλους Μου να προσεύχονται με αυτό τον τρόπο. Τώρα διδάσκω τα παιδιά Μου να προσεύχονται και να κάνουν επανορθώσεις με αυτό τον τρόπο. 

Ναι, Κύριε, είσαι πράγματι η Ελπίδα μου, είσαι η Ευτυχία μου, το Χαμόγελό μου. Σε Σένα πιστεύω, είσαι η Χαρά της ζωής μου, είσαι η ζωή μου, Σε λατρεύω και Σε προσκυνώ παντοτινά. Αμήν.

Έλα σε Mένα, τώρα.  Ναι, κάνε το σημείο του Σταυρού Μου.Ναι, Τριαδικά. Σε αγαπώ, κόρη Μου. Εμείς;

Ναι, Κύριε.

Πες τους, πες τους. 

O Κύριος εννοεί με αυτό, ότι κάνοντας το σημείο του Σταυρού, το έκανα όπως μου το δίδαξε η ορθοδοξία. O αντίχειρας, ο δείκτης και ο μεσαίος ενωμένοι: μία Τριάδα, επιβεβαιώνοντας έτσι την Αγία Τριάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου