Κυριακή 26 Μαΐου 2013

ΤΙΜΗΣΤΕ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ ΤΗΝ ΤΙΜΩ.ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΟΥ ΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΣΚΟΝΗ ΚΑΙ ΣΤΑΧΤΕΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΩΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΗΝ.

Βασούλα, ήρθε η ώρα να ενώσω την Εκκλησία Μου. Συγκεντρωθείτε πάλι, αγαπημένοι. Ελάτε να ξαναχτίσετε αυτά τ' αρχαία ερείπια, ξαναχτίστε το παλιά Μου θεμέλια, θεμέλια που στήθηκαν από το δικό Μου Χέρι. Τιμήστε τη Μητέρα Μου, όπως Εγώ, που είμαι ο Λόγος και υπεράνω όλων, Την τιμώ. Δεν θα ήταν, λοιπόν, επιθυμία Μου και σεις, που είστε σκόνη και στάχτες, να Την αναγνωρίσετε ως Βασίλισσα των Oυρανών, τιμώντας Την; Η σημερινή Μου πίκρα είναι να βλέπω πόσα λίγα γνωρίζει η Δημιουργία Μου για τη σπουδαιότητά Της. Η πλειονότητα των ιερωμένων Μου, που φέρουν το όνομα του Λουθήρου και έχουν πλήρως απομονωθεί, πρέπει να επιστρέψουν στον Πέτρο.

Κύριε, θα σοκαριστούν!

Βασούλα, θα τους λυγίσω τα γόνατα για να τιμήσουν τη Μητέρα Μου. Εγώ ο Κύριος μιλώ: θα τους κάνω να λυγίσουν! Και όταν γίνει αυτό, θ' αφήσω το Φως Μου να λάμψει επάνω τους και να τους αναστήσει. Θα ισχυροποιήσω τους μίσχους σας και θα γίνετε ένας κήπος ποτισμένος, σαν μια πηγή που τα νερά της δεν στερεύουν ποτέ. Θα ξαναχτίσω το εγκαθίδρυμά Μου.
Έλα, αγαπημένη, να είσαι εύκαμπτη και εύπλαστη όπως τώρα, για να χαράξω επάνω σου τα Λόγια Μου. Μην ξεχνάς ποτέ την Αγία Παρουσία Μου.

Ναι, Κύριε. 
Θεέ μου, οι Προτεστάντες θα σοκαριστούν! 

Βασούλα, περίμενα χρόνια ν' αλλάξουν, άφησέ Με τώρα ελεύθερο να καταγράψω τις επιθυμίες Μου. 

Μα θα σκανδαλιστούν!

Άκουσε. Μπορεί κανείς να Με ακούει μόνο όταν τον συμφέρει και ύστερα να κλείνει τ' αυτιά του, όταν αυτό που λέγω δεν τον συμφέρει;

Τότε θα τ' απορρίψουν όλα. Aφού δεν θα μπορούν να επιλέξουν τμήματα, θα ισχυριστούν ότι δεν είναι από Σένα.

Αν το κάνουν, θα είναι σαν να Με αποκηρύσσουν ως Θεό τους. 

Κύριε, να τολμήσω να πω ότι αυτό είναι δύσκολο γι' αυτούς; Δεν θα νιώσουν ότι Σε αποκηρύσσουν. Σ' αγαπούν παρ' όλ' αυτά και Σε λατρεύουν αληθινά, Κύριε.

Βασούλα, ήρθα για να σας ενώσω όλους. Θα μπορούσε κάποιος μαθητής Μου ν' αρνηθεί το κάλεσμά Μου;

Όχι, όχι αν είναι ειλικρινής, Κύριε.

Απ' αυτή τη διαπίστωση που έκανες, εξαρτάται ό,τι είναι να ειπωθεί: "Αν είναι ειλικρινείς", τότε θ' ακούσουν. Έρχομαι να λάμψω επάνω σε όλους σας και να σας φωτίσω για να μπορέσω να σας ενώσω. Αλλά, προς μεγάλη Μου λύπη, θα υπάρξουν αυτοί, που θα προτιμήσουν το σκοτάδι από το Φως, γιατί οι πράξεις τους είναι πονηρές. Θ' αρνηθούν να έρθουν κάτω από το Φως Μου, από φόβο μήπως εκτεθούν οι πράξεις τους. Oι πιστοί Μου, όμως, και όσοι ειλικρινά αναγνωρίζουν τα έργα Μου και Με ακολουθούν, θα έρθουν κάτω από το Φως Μου, εκθέτοντας άφοβα τις πράξεις τους, γιατί θα δείξουν πως ό,τι κάνουν εντάσσεται σε Μένα, το Θεό τους.
Έχω πει πως αν κάνετε το Λόγο Μου κατοικία σας, θα είστε πράγματι μαθητές Μου, θα μάθετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει. Και τώρα σας λέγω τούτο: Αν αναγνωρίσετε το σημερινό Μου Λόγο, θα είστε αληθινά οι μαθητές Μου, θα μάθετε την Ειλικρίνεια μέσα στην Aλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει και θα σας αξιώσει να ενωθείτε εν Αγάπη και να Με δοξάσετε. 
Έρχομαι σε όλους σας με την Καρδιά Μου στο Χέρι να σας Την προσφέρω, αλλά, παρά την έκκλησή Μου, πολλοί θα Με απορρίψουν, αποκηρύσσοντάς Με ως Θεό, γιατί η καρδιά τους έχει σκληρύνει. Αν Μ' αγαπούσαν, θ' άκουγαν το κάλεσμά Μου. Αν αρνούνται ν' ακούσουν, είναι γιατί τους έχασα από παιδιά. Η σοφία τους τούς έχει τυφλώσει. Όμως, αληθινά σας λέγω, τα πρόβατα που Μού ανήκουν θ' αναγνωρίσουν τη Φωνή Μου. Όσα δεν αναγνωρίσουν τη Φωνή Μου, δεν είναι δικά Μου πρόβατα, γιατί δεν πιστεύουν στην Παντοδυναμία Μου.
Ξέρετε γιατί τα πρόβατά Μου είναι σκορπισμένα και το Σώμα Μου ακρωτηριασμένο; Ξέρετε γιατί βασιλεύει η δυσαρμονία μέσα στην Εκκλησία Μου; Είναι γιατί περπατούσαν τη νύχτα χωρίς να τους οδηγεί κανένα φως. Αναζητήστε Εμένα, που είμαι το Φως κι Εγώ θα σας οδηγήσω. Αποδιώξτε την υποκρισία σας και την ισχυρογνωμοσύνη σας. Να είστε πράοι και ταπεινοί. Ανοίξτε τις καρδιές σας κι αφήστε το Χυμό Μου να σας πλημμυρίσει. Είμαι ο Καλός σας Ποιμένας που σας αγαπά. Βασούλα, μίλησέ Μου, έχε Με σαν τον Άγιο Σύντροφό σου. 

Θα το κάνω, Θεέ Μου. Σ' αγαπώ, Κύριε. Επιθυμώ να δοξάσω τ' Όνομά Σου, Κύριε.

Αγαπημένη Μου, το έχω δοξάσει και πάλι θα το δοξάσω. Η Βασιλεία Μου θα βασιλέψει αιώνια. Έλα, θάρρος, κόρη Μου, είμαι μαζί σου. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου