Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΩ.( Τους Μαρτυρες Του Ιεχωβα ).ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΛΑΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΤΑΝΑ.ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΩΣΕ ΚΑΙ ΤΥΦΛΩΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ.ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΑ'Ι'Ν ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΒΕΛ ΜΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΥΡΣΟΣ ΑΠΑΤΗΛΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΛΑΝΑ ΤΟ ΛΑΟ ΜΟΥ.


Θεέ μου! Θα έφτασε στ' αυτιά Σου, Κύριε, για τι πράγμα με κατηγορούν τώρα. Είναι η τρίτη φορά που οι Μάρτυρες του Ιεχωβά με κατηγορούν. Τις δύο φορές μού είπαν ότι αυτό το έργο είναι έργο του διαβόλου. Αυτή τη φορά, ότι είμαι απόγονος των εκπεσόντων αγγέλων του παρελθόντος! Γιατί Κύριε; Γιατί οι Χριστιανοί διαφέρουν τόσο μεταξύ τους; Τι πήγε στραβά;

Ποτέ η Εκκλησία Μου δεν έχει βρεθεί σε τόση σύγχυση. Θυμήσου τα λόγια της Αγίας Μητέρας σου: "Η σύγχυση του Garabandal δόθηκε σαν παρομοίωση, για να σας δείξω πόσο ταραγμένη είναι η σημερινή Μου Εκκλησία. Βασιλεύει μέσα στη σύγχυση."

Θεέ μου, λυπάμαι τόσο πολύ, μα τόσο πολύ, Κύριε.

Θλίβεσαι γιατί Με νιώθεις, αρχίζεις να Με γνωρίζεις. Πόσο χαίρομαι όταν αναγνωρίζεις από τι υποφέρω. Βασούλα, κι αυτούς τους αγαπώ (Τους Μάρτυρες του Ιεχωβά.) 
 αλλά έχουν τόσο πλανηθεί από το Σατανά. Τους τύφλωσε και τυφλωμένους τούς οδηγεί σ' ένα άλλο μονοπάτι. Στην πλάνη τους, όχι μόνο περιφρονούν τη Μητέρα Μου ως Bασίλισσα των Oυρανών, αλλά περιφρονούν και τον Πέτρο Μου και την εξουσία που Εγώ ο Ίδιος τού έδωσα πάνω σ' όλα τα πρόβατά Μου. Καταδιώκουν, επίσης, τα λουλούδια Μου και καταδικάζουν όλα τα σημερινά Θεία Έργα Μου. O Σατανάς τούς εξοικείωσε στο να κακομεταχειρίζονται ό,τι δεν καταλαβαίνουν, εμποδίζοντάς τους ν' αντιληφθούν την Αλήθεια.
H θεωρία τους έχει διεισδύσει ανάμεσά σας, αγαπημένοι, και είναι αυτοί για τους οποίους σάς έχω προειδοποιήσει. (Οι ψευδοθρησκείες.) 
 Αρέσκονται ν' αποκαλούν τα χαρίσματα που έδωσα στα παιδιά Μου "έργο των χειρών του Σατανά" - απορρίπτοντας την Αγία σας Μητέρα. Βασούλα δεν θα πρέπει ποτέ να τους κατηγορείς, μάθε αντιθέτως να λες: "O Κύριος ας γίνει Κριτής και ας τους σωφρονίσει". Αγαπημένη, τα Τέλη των Καιρών πλησιάζουν. Σας είπα ότι θα σας δώσω σημεία και προειδοποιήσεις. Υποφέρω να τους παρατηρώ( Τους Μάρτυρες του Ιεχωβά.) 
  να περιφρονούν το εγκαθίδρυμά Μου και να μην ακολουθούν παρά μόνο τα δικά τους δόγματα. Είναι αυτοί οι Κάιν και είναι επικίνδυνοι για τους Άβελ Μου, ένα εμπόδιο γι' αυτούς που θέλουν ν' αυξηθούν μέσα στον Oίκο Μου, ένας πυρσός απατηλός που παραπλανά το λαό Μου, ένας απολιθωμένος βράχος, έχουν επαναστατήσει ενάντια στο εγκαθίδρυμά Μου.
Πώς θα τους προσφέρω μια επίγεια βασιλεία, όταν μέσα τους έχουν αποδεχθεί δόγματα προερχόμενα από τον Κάιν; Θα σας αναστήσω και η ψυχή σας θα έρθει σε Μένα, στους Κόλπους Μου. Δεν είστε παρά μια σκιά περαστική στη γη, ένας μικρός κόκκος σκόνης που θα παρασυρθεί με τις πρώτες σταγόνες της βροχής. Δεν σας έχω πει Εγώ ο Ίδιος ότι υπάρχουν πολλοί τόποι διαμονής στον Oίκο του Πατέρα Μου και ότι θα σας ετοιμάσω έναν, ώστε όπου είμαι να είστε κι εσείς; Σε Μένα, στο δικό Μου Oίκο, θα έρθουν οι ψυχές!  
 Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, όντας σε σύγχυση, πιστεύουν ότι μπορεί κανείς να ζήσει αιώνια τον παράδεισο επί της γης και ότι η ψυχή μας πεθαίνει όταν πεθάνουμε.)

Βασούλα, συνωμοτούν ενάντια στο εγκαθίδρυμά Μου, προσπαθούν να ξεριζώσουν την ιδιοκτησία Μου. Σ' αγαπώ. Μην κλαις, λουλούδι. Θα σου φορέσω το Ακάνθινο Στεφάνι Μου ... και η Λόγχη βρίσκεται ανάμεσά τους. Συνωμοτούν ενάντια στον Oίκο Μου, με διαδοχικές συνάξεις για να θέσουν τέρμα στον Πέτρο!

Ω, Θεέ, όχι! Όχι, Κύριε!

Συναχθείτε, αγαπημένοι, ενισχύστε την Εκκλησία Μου. Ενωθείτε, αγαπημένοι, συγκεντρωθείτε πάλι, γίνετε ένα. Λουλούδι, μείνε άγρυπνο. Η Αγάπη θα σε λυτρώσει, αγαπημένη Μου. Έλα, λουλούδι, άνοιξε και άφησέ Με να σ' εμποτίσω με το χυμό Μου που θα σε στυλώσει, δυναμώνοντάς σε για να μπορέσεις ν' αντιμετωπίσεις τους εχθρούς Μου. Θυμήσου: Εγώ, ο Κύριος Ιησούς Χριστός, είμαι μπροστά σου. 

Αυτό το μήνυμα με τάραξε πολύ.
Ανυπομονώ ν' ακούσουν! Είναι επείγον!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου