Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

ΕΙΜΑΙ ΠΝΕΥΜΑ.Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΑΦΟΡΗΤΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΟΔΕΥΟΥΝ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΙΣ ΠΑΓΙΔΕΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ.

Ιησού, μπορεί ο πόνος ν' αγγίξει το δοξασμένο Σου Σώμα; Εσύ και η Αγία μας Μητέρα δεν είστε υπεράνω πόνου τώρα στον Oυρανό;

Βασούλα, δεν έχω φυσικό σώμα. Είμαι Πνεύμα. Εφόσον είμαι Πνεύμα, δεν αισθάνομαι φυσικό πόνο. H Ψυχή Μου όμως υποφέρει αφόρητα, το ίδιο και η Ψυχή της Αγίας σας Μητέρας, όταν βλέπουμε τα παιδιά Μας να οδεύουν κατευθείαν στις παγίδες του Σατανά.
Μα, Κύριε, υποφέρεις κι Εσύ όταν υποφέρω, π.χ. υποφέρεις αν κάποιος με κατηγορήσει άδικα; Yποφέρεις κι Εσύ;

Αν κατηγορείσαι άδικα, υποφέρω και για τον ένα και για τον άλλο, και για τον κατήγορο και για τον κατηγορούμενο. H αδικία προέρχεται από το Σατανά και εφόσον προέρχεται απ' αυτόν, σημαίνει ότι ο κατήγορος έγινε υποχείριο του Σατανά. Όσο για τον κατηγορούμενο, η Καρδιά Μου πονεί για το θύμα. Τα λόγια Μου τα επιβεβαιώνω μέσα στην Αγία Γραφή. Είμαι δοξασμένος. Eπειδή όμως είμαι ενωμένος μαζί σας, αισθάνομαι ό,τι αισθάνεστε. 



Σ' ευχαριστώ, Κύριε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου