Κυριακή 19 Μαΐου 2013

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΚΟΡΠΙΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ.ΝΑ ΜΑΘΕΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΕΛΕΟΣ ΜΟΥ.


Θεέ μου, ας με χρησιμοποιήσεις για να χαράξεις πάνω μου
ό,τι επιθυμεί η Καρδιά Σου.
Ας γίνει το θέλημά Σου κι ας δοξαστεί το Όνομά Σου.

Ήρθε ο καιρός να σκορπίσετε τους σπόρους Μου σε όλη την οικουμένη. Προωθήστε το μήνυμά Μου, θα σας βοηθήσω σε όλες σας τις ενέργειες, να γίνουν γνωστά τα λόγια Μου, να μάθει η δημιουργία Μου για τη μεγάλη Μου Αγάπη, για το άπειρο Έλεός Μου. Η βασιλεία Μου θα είναι βασιλεία Ειρήνης, Αγάπης και Ενότητας. Διάλεξα τη Βασούλα, ένα πλάσμα ανίκανο και άθλιο, άχρηστο και χωρίς ευφράδεια. Γράψε κι αυτό, ναι, χωρίς καμιά στοιχειώδη γνώση της Εκκλησίας Μου, έναν άδειο καμβά, όπου Εγώ ο Κύριος ήμουν ελεύθερος να τον καλύψω με τα Έργα Μου μόνο, ώστε να είναι ξεκάθαρο πως ό,τι είναι γραμμένο βγαίνει από το Στόμα Μου. Κάθε ενέργεια θα γίνει από Μένα, διαμέσου αυτής. Θα μιλήσω διαμέσου εκείνης, θα ενεργήσω διαμέσου εκείνης. Την διέπλασα, σκορπώντας πάνω της όλα τα Έργα Μου για να την αξιώσω να γίνει ο κομιστής Μου αυτού του Μηνύματος το οποίο θα γίνει γνωστό.
Θέλετε να προωθήσετε το Μήνυμά Μου; Θα το κάνετε αυτό για Μένα; Να το θυμάστε, είμαι Εγώ, ο Ιησούς, ο Αγαπημένος Υιός του Θεού, ο Σωτήρας όλης της ανθρωπότητας, ο Λόγος, που σας ευλογώ. Ευλογώ τις ενέργειές σας. Είτε συναντήσετε χαρές είτε λύπες, έχετε θάρρος. Θα σας παρέχω την υποστήριξή Μου. Είμαι πάντα μπροστά σας και σας οδηγώ. Το να ενώσετε την Εκκλησία Μου θα με Δοξάσει! Θα σας οδηγήσω στα έγκατα του αιμορραγούντος Σώματός Μου. Θα σας δείξω τα αγκάθια Μου, θα τα αναγνωρίσετε.
Μην έχετε άλλο ενδιαφέρον παρά μόνο τη δόξα Μου, ποτέ μην αμφιβάλλετε για τα έργα Μου, η Αγάπη σας φωτίζει, αγαπημένοι Μου. Πασχίστε να Με ευχαριστήσετε. Ελάτε, στο πλευρό σας Είμαι. Έχε την Ειρήνη Μου, ας προσευχηθούμε στον Πατέρα:
"Πατέρα Δίκαιε, Αγαπημένε,
ευλογημένο να είναι το Όνομά Σου,
συγκέντρωσε όλους τους πιστούς Σου,
οι Ουρανοί να διακηρύξουν τη δικαιοσύνη Σου,
όλα τα χείλη αδιάκοπα να υμνούν το Άγιο Όνομά Σου, να πάψουν οι πλάνοι να εξαπατούν,
βοήθησε εκείνους που το πνεύμα τους συνθλίβεται,
ζωογόνησέ τους σύμφωνα με το Λόγο Σου.
Τον όρκο που έδωσα θα τον τηρήσω
και θα τον εκπληρώσω.
Προσεύχομαι για τις Εκκλησίες Σου,
να είναι όλες ένα, Πατέρα,
να είναι ένα στο Όνομά Σου.
Αμήν"

(O Ιησούς με βοήθησε να προσευχηθώ. Αυτά ήταν δικά Του λόγια.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου