Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Η ΙΕΡΗ ΜΟΥ ΚΑΡΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΓΩΜΕΝΗ,ΠΛΗΓΩΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΓΚΑΘΙΑ,ΠΟΥ ΧΩΘΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ,ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ.


Κύριε, πολλοί Σού προσάπτουν ότι είσαι άδικος, γι' αυτό προσπαθούν ν' απομακρυνθούν από Σένα, λέγοντας: "Αν υπάρχει Θεός, αν..., είναι άδικος".

Λουλούδι, σ' αυτούς λέω: "αν πεθαίνετε, είναι εξαιτίας του κακού, που διαπράξατε πάνω στον ίδιο τον εαυτό σας, είναι ο καρπός της αποστασίας σας. Μετανοήστε, απαρνηθείτε τις αμαρτίες σας, επιστρέψτε σε Μένα κι Εγώ θα σας συγχωρέσω." Δείτε Με σαν το Λυτρωτή σας, τον Παρηγορητή σας. Έρχομαι να λάμψω σαν Φως σ' αυτό το σημερινό κόσμο του σκότους. O Oίκος Μου βασιλεύει μέσα σε σύγχυση, σε διαμάχες, σε προσωπικά συμφέροντα, σε έλλειψη αγιότητας.
Πέτρο! Πέτρο! Γιατί, γιατί οι μαθητές Μου είναι σκορπισμένοι μέσα στην έχθρα; Ευλογημένε από το Χέρι Μου, αδερφέ Μου, σε αγαπώ από καταβολής κόσμου. Η Ιερή Μου Καρδιά είναι πληγωμένη, πληγωμένη από αγκάθια, που χώθηκαν μέσα της από τους δικούς Μου, τους δικούς Μου που αγαπώ. Θα σου δείξω την πληγωμένη Μου Καρδιά. Τρυπούν άλλη μια φορά την Ιερή Μου Καρδιά, το Αίμα Μου χύνεται ποτάμι, Με ξανασταυρώνουν, δεν είναι ειλικρινείς. Το Σώμα Μου πονεί από έλλειψη αγάπης. Τα χείλη Μου είναι ξερά απο έλλειψη αγάπης. Διψώ αγαπημένε... Ξέχασαν τους τρόπους Μου, ξέχασαν πως είμαι ταπεινός, πράος και γεμάτος αγάπη. 
Το μόνο που σας ζητώ είναι αγάπη, αγαπάτε ο ένας τον άλλον, όπως Eγώ σας αγαπώ. Γιατί μάχεστε μέσα στην Εκκλησία Μου; Γιατί αυτές οι διαμάχες ενώπιόν Μου; Γιατί αυτό το μίσος; Γιατί όλες αυτές οι φαρμακερές δηλώσεις; Πού είναι η αγιότητά τους, γιατί παραμελούν τον κήπο Μου; Σκορπίζουν τα πρόβατά Μου περισσότερο παρά ποτέ και τα λίγα που απομένουν θα χαθούν κι αυτά από το κοπάδι, γιατί τα έχουν εγκαταλείψει. Πέτρο, τα Μάτια Μου κουράστηκαν να τους παρατηρούν ν' αλληλοκατηγορούνται. Κατάντησαν τη γη Μου μια έρημο και δεν έχουν τίποτε να προσφέρουν στα πρόβατά Μου. Oι τρόποι τους δεν είναι αποδεκτοί από Μένα. Τους έδωσα αγάπη και ειρήνη. Δεν τους δίδαξα ποτέ να κρίνουν τους άλλους. 
Bασούλα, κυβερνώ με πραότητα. Η καρδιά Μου ματώνει και σχίζεται, γιατί Με προκαλούν; Δεν έχω πει ότι όποιος ισχυρίζεται ότι είναι στο Φως Μου, όμως μισεί τον αδερφό του, είναι ακόμη στο σκοτάδι; Κατάλαβαν καλά τι εννοούσα με το "αν φέρεις την προσφορά σου στο θυσιαστήριο και ξαφνικά θυμάσαι ότι ο αδερφός σου έχει κάτι εναντίον σου, άφησε εκεί μπροστά στο θυσιαστήριο την προσφορά σου, πήγαινε να βρεις τον αδερφό σου και συμφιλιώσου πρώτα μαζί του και ύστερα να επιστρέψεις με καθαρή καρδιά να παρουσιάσεις την προσφορά σου"; Με αυτό εννοούσα πως θα πρέπει να ζείτε αρμονικά ο ένας με τον άλλον και ν' αγαπάτε ο ένας τον άλλο, να κάνετε ειρήνη μεταξύ σας, να συμφιλιωθείτε, πριν Μου προσφέρετε τα δώρα σας μέσα στον Oίκο Μου.
Παιδί Μου, ποτέ δεν έλειψε η αγάπη από την Καρδιά Μου, ούτε από την καρδιά των πρώτων Μου μαθητών. 

Κύριε, υποφέρω που Σε νιώθω να υποφέρεις. Η υπομονή Σου ειναι μεγάλη!

Βασούλα, παιδί Μου αναστημένο από τους νεκρούς, έχε πίστη σε Μένα, έλπιζε και αγάπα Με. Εγώ, ο Κύριος, δεν θα σ' εγκαταλείψω ποτέ. 

Κύριε, σου ζητώ ν' αναστήσεις και τ' άλλα Σου παιδιά, όπως με ανέστησες.


Θα το κάνω, όχι όμως γιατί Μου το ζήτησες. Θα τ' αναστήσω γιατί αυτό ήταν και είναι το Θέλημά Μου. Έλα και μην ξεχνάς την Παρουσία Μου. Αγαπημένη, στο τέλος θα υπερισχύσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου