Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΘΕΙ.ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΕΛΕΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΩ, ΝΑ ΣΑΣ ΦΕΡΩ ΕΠΙΣΗΣ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΣΑΣ.


Σε διάλεξα για να δείξω στον κόσμο πόσο Ελεήμων είμαι που σε βρήκα εκεί που είναι ακόμη τα περισσότερα παιδιά Μου. Αν δεν είχα έρθει να σε φέρω πίσω, θα ήσουν ακόμη και σήμερα εκεί που είναι οι υπόλοιποι. Έρχομαι από το Άπειρο Έλεός Μου να σας προειδοποιήσω, να σας φέρω επίσης κοντά Μου και να σας θυμίσω τα θεμέλιά σας.

(Αρχίζω να καταλαβαίνω πως το μήνυμα αυτό για Ειρήνη και Αγάπη ανάμεσα στη δημιουργία του Θεού και η ενοποίηση της Εκκλησίας, θα είναι μια από τις τελευταίες απόπειρες του Θεού προτού να ξεσπάσει πάνω μας η δικαιοσύνη Του.)

Πόσο καλά Με καταλαβαίνεις τώρα, κόρη. Με φοβάσαι;

(O Θεός πρέπει να ένιωσε μέσα μου ένα φόβο για το τι θα έκανε, αν δεν αλλάξουμε).
Ναι, Θεέ Μου, μετά το όραμα που μου έδειξες.

Σου έδειξα ένα μέρος μόνο απ’ αυτό.  Βασούλα, η δημιουργία Μου πρέπει να προειδοποιηθεί. Να μην επαναληφθούν τα ίδια λάθη.

Όπως πότε, Κύριε;

Όταν τους έδωσα το μεγάλο Μου Θαύμα στη Φατιμά, προειδοποίησα τότε τη δημιουργία Μου, αλλά έδωσαν ελάχιστη προσοχή στην προειδοποίησή Μου, ανάλωσαν αντίθετα, το χρόνο τους αμφιβάλλοντας, επιχειρηματολογώντας χωρίς ποτέ να μεταδώσουν σωστά τα λόγια της Μητέρας Μου, κι έτσι ελάχιστοι ενημερώθηκαν για το κατεπείγον του Μηνύματος. Αιματόβαψαν τα χέρια τους με το κρίμα τους, και παρασύροντας πολλές ψυχές μαζί τους.
Θα τους θυμίσω τις παλιές τους αμαρτίες.  Θα τους θυμίσω το κατεπείγον του Μηνύματος του Garabandal.
Γιατί αμφιβάλλετε για τα Έργα Μου; Μεταβιβάστε την προειδοποίησή Μου στη δημιουργία Μου. Τεράστιες επανορθώσεις πρέπει να γίνουν. Να ειδοποιηθεί η δημιουργία Μου και να πιστέψει σε Μένα. Θυμίστε τους την Αγάπη Μου,  διαδώστε τον Λόγο Μου, προωθήστε Με... προωθήστε Με, μη Με απωθείτε! Με απωθείτε τώρα, δεν Με υπερασπίζεστε! Διακηρύξτε ανοιχτά τα Έργα Μου, τα παλιά και τα τωρινά, είμαι Παντοδύναμος.
Τα αγκάθια στο Κεφάλι Μου είναι όλες αυτές οι ιερατικές ψυχές που κρατούν το κλειδί της γνώσης - ούτε μπαίνουν οι ίδιες, ούτε αφήνουν να μπουν εκείνους που το θέλουν! Αυτοί είναι τα αγκάθια Μου. Αυτά τ' αγκάθια πρέπει τώρα να Με βρουν και να μετανοήσουν, τα χέρια τους κηλιδωμένα ακόμη με νωπό αίμα από το παρελθόν, υπεύθυνοι για όλα τα εγκλήματα και τις φρικαλεότητες. Θέλω να μετανοήσουν, αψήφησαν το μήνυμα της Μητέρας Μου στο Γκαραμπαντάλ, δεν το διέδωσαν ποτέ όπως έπρεπε, αγνοώντας το κατεπείγον του! Α, τι έχω εκεί, Βασούλα! Πέτρες, οι καρδιές τους πέτρωσαν. Δεχθείτε την Αλήθεια, ανοίξτε τις καρδιές σας. ΤοΓκαραμπαντάλ είναι η συνέχεια της Φατιμά. Μην επαναλαμβάνετε τα λάθη σας!… - Πέτρο! 
Πέτρο, γίνε η ηχώ Μου! Θρέψε τα πρόβατά Μου Πέτρο, μη Με απαρνηθείς και πάλι, αγαπημένε.

(Όταν ο Κύριος είπε: "Πέτρο, γίνε η ηχώ Μου! Θρέψε τα πρόβατά Μου, Πέτρο μη Με απαρνηθείς και πάλι, αγαπημένε" μπορούσα να έχω πεθάνει επιτόπου, με τον τρόπο που Τον άκουσα να το λέει.)

Έλα, άσε Με να σε βοηθήσω. Αναπαύσου σε Μένα.

(Ένιωθα πολύ συγκινημένη δεν ήμουν πια ο εαυτός μου. Ο Ιησούς προσπαθούσε να με στηρίξει. Όταν συνήλθα, είπα:)
Ιησού, θα το περιγράψω τώρα, ο Θεός ικέτευε. Το είπε αυτό με ικετευτική φωνή.

Ναι, ναι, Βασούλα, από Αγάπη.

Σε αγαπώ, Θεέ μου, πώς μπορώ να Σε βλέπω και να Σε ακούω τόσο λυπημένο και να μη θέλω να πεθάνω εκατομμύρια φορές. Αν είχα χίλιες ζωές, θα έδινα την καθεμιά, τη μια μετά την άλλη για τη δόξα Σου, για να γιατρέψω τις Πληγές Σου.

Οι πληγές Μου θα γιατρευτούν μόνο όταν η δημιουργία Μου επιστρέψει στην Αγάπη. Δεχθείτε Με ως Παντοδύναμο και ενωθείτε. Έλα, να μοιραστούμε τη θλίψη Μου.

Ιησού, θα ‘θελα να μπορούσα να κάνω περισσότερα για να επανορθώσω και να Σε δοξάσω.

Μείνε κοντά Μου κι Εγώ θα μοιραστώ μαζί σου ό,τι έχω. Έλα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου