Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΣΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΗ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ, ΕΝΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ.

Πόλεις ορθώνονται με μια Ευλογία
από το Στόμα Σου, ερειπωμένα θυσιαστήρια
ανοικοδομούνται με μια Σου ματιά και
οι νεκροί ανασταίνονται με μια Σου ανάσα
για να εξυμνήσουν το Άγιο Όνομά Σου,
και όλοι αυτοί που τους σκέπασες με την ακτινοβόλο
δρόσο Σου, συμφιλιώθηκαν μαζί Σου,
αλλά όλα γκρεμίζονται από το στόμα των κακών.
Οι νεκροί δεν Σε υμνούν,
οι ζωντανοί Σε υμνούν μέρα και νύχτα.

Μίλησες σωστά, κόρη Μου. Το βραβείο της νίκης ανήκει σε όλους σας.(  Δηλαδή η νίκη εξαρτάται από εμάς).
Διπλασίασε τις προσευχές, τις θυσίες και τις νηστείες σου, χαλιναγώγησε τις επιθυμίες της σάρκας σου, ταλαιπώρησε το σώμα σου και μην του επιτρέπεις να ενδίδει στις επιθυμίες του, κάνε το σώμα σου να σε υπακούει. 
Να βρίσκεσαι σε συνεχή προσευχή μαζί Μου και κάθε αποστολή που αναλαμβάνεις να Με έχεις στο νου σου. 
Είμαι ο Θεός σου. 
Προσευχήσου για τους αδελφούς και τις αδελφές σου που ακολουθούν μια ψεύτικη θρησκεία,(Αιρέσεις όπως οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, Νέα Εποχή κτ.λ.) μια ψεύτικη εικόνα Μου.
 Ο διάβολος έχει πέσει με λύσσα πάνω στη γενεά σας. 
Αυτές τις αιρέσεις τις είχαν προαναγγείλει οι Γραφές.
Βασούλα, αυτές οι ψεύτικες θρησκείες έχουν εξαπλωθεί μέσα στην Εκκλησία Μου(Όλοι είμαστε η Εκκλησία του Κυρίου.) σαν καρκίνος σ' ένα σώμα.
 Αυτές οι αιρέσεις είναι ο καρκίνος του Σώματός Μου. 
Μπορεί να ισχυρίζονται ότι κατέχουν την αληθινή σοφία, αλλά ο Σατανάς προσπαθεί να παραπλανήσει, αν είναι δυνατόν, ακόμα και όσους διάλεξα.
 Η πεισματική άρνηση του κόσμου να μετανοήσει τον οδήγησε στην πλάνη. 
Η γενεά σου Με γνώρισε, αλλά αρνήθηκε να Με αναγνωρίσει.
 Με το σκοτισμένο της μυαλό προτίμησε να ακολουθήσει τις θεωρίες του Σατανά. Πρόσφερα την Ειρήνη Μου αλλά ο κόσμος αρνήθηκε την Ειρήνη Μου. Αντίθετα ο κόσμος αντάλλαξε τη Δόξα Μου με ένα Ψέμα, αντάλλαξε την Παντοτινή Θυσία Μου με το βδέλυγμα της ερημώσεως:
το πνεύμα της αποστασίας
που δόθηκε από τον Άνομο. 
Ο κόσμος αντάλλαξε την Θεότητά Μου με μια ανάξια απομίμηση: ένα θνητό άνθρωπο. Άφησε την Θεία Αλήθεια για ένα Ψέμα. 
Αλλά η Γραφή λέει(Θεσσαλ.Β' 2: 9-12) ότι στους έσχατους καιρούς, ο Σατανάς θα ενεργοποιηθεί, θα κάνει κάθε είδους θαυματουργικές δυνάμεις με απατηλά σημεία(Ο Σατανάς μιμούμενος τον Θεό, μπορεί να δώσει ακόμη και στίγματα, όπως έδωσε σε κάποιον που ανήκει στην αίρεση της Νέας Εποχής.) και τέρατα. 
Θα παρασύρει με κάθε είδους άνομα και απατηλά μέσα αυτούς που κατευθύνονται στο χαμό τους, επειδή δεν αγάπησαν την Αλήθεια για να σωθούν. Γι' αυτό θα επιτρέψω να ενεργεί σ' αυτούς η πλάνη, για να πιστέψουν σ' αυτό το ψέμα. Έτσι θα τιμωρηθούν όλοι όσοι δεν πίστεψαν στην αλήθεια, αλλά δέχθηκαν ολόψυχα την αδικία.
 Η δύναμη του Άνομου( Η μασονία.) είναι τόσο μεγάλη, που τώρα χωρίς κανένα φόβο φανερώθηκε ανοιχτά σε όλους. 
Είναι αυτός για τον οποίο μίλησε ο προφήτης Ιεζεκιήλ,(Ιεζεκ.28:1) αυτός που είναι φουσκωμένος από εγωισμό, αυτός που ισχυρίζεται ότι είναι Θεός, αυτός που μιμείται την Αλήθεια, αυτός που θεωρεί τον εαυτό του ίσο με Μένα και λέει ότι κάθεται πάνω στο Θρόνο Μου.
Ο Άνομος είναι πράγματι ο Εχθρός της Εκκλησίας Μου, ο Αντίχριστος, ο άνθρωπος που αρνείται την Αγία Τριάδα.
 Δεν διαβάσατε: "ο άνθρωπος που αρνείται ότι ο Ιησούς είναι ο Χριστός, είναι ο πλάνος, είναι ο Αντίχριστος και αρνείται συγχρόνως και τον Πατέρα και τον Υιό. 
Γιατί όποιος απορρίπτει τον Υιό που ενανθρώπησε απορρίπτει και τον Πατέρα."(Α΄Ιωάν. 2:22-23)
Αυτές οι διδασκαλίες του Σατανά σας διδάσκουν να πιστεύετε στη μετενσάρκωση, ενώ δεν υπάρχει μετενσάρκωση.
 Διατηρούν μια εξωτερική ευσέβεια αλλά έχουν αρνηθεί την εσωτερική δύναμη: το Άγιο Πνεύμα και την Αγία Κοινωνία, παιδί Μου. 
Ο Σατανάς βγαίνει μεταμφιεσμένος σε άγγελο φωτός για να παραπλανήσει πολλούς και μαζί με τον Άνομο (Δαν. 11:39)θα απονείμει μεγάλες τιμές σε όσους τον αναγνωρίσουν και θα τους κάνει να εξουσιάσουν επάνω σε πολλούς, και θα διαμοιράσει τη γη με τιμή"(. Οι μασόνοι.).
 Αλλά σας βεβαιώνω πως ο ουρανός σε λίγο θα ανοίξει και η Φωτιά Μου θα πέσει επάνω τους και θα τους αναλώσει.
Πιστός και Αληθινός,
Εγώ Είμαι,
ο Κριτής με Δικαιοσύνη,
Εγώ Είμαι,
ο Λόγος του Θεού,
Εγώ Είμαι.
ο Βασιλεύς των βασιλέων και Κύριος των κυρίων,
Εγώ Είμαι.
και σας επαναλαμβάνω την Υπόσχεσή Μου:
θα είμαι μαζί σας σύντομα.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου