Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΗΣΤΕΨΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΠΟΝΗΡΟΣ, ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

Για την ομάδα της Ρόδου

Κύριε;

Εγώ Είμαι. 
Το μόνο που σας ζητώ είναι ειρήνη.
 Όπου υπάρχει διχόνοια δώστε ειρήνη και αγάπη, όπου υπάρχει σύγχυση ζητήστε το Φως Μου.
 Ζητήστε! 
Ζητήστε και θα σας δώσω! 
Να σέβεστε ο ένας τον άλλο και να μη γίνεστε σκληρόκαρδοι.
 Μη δίνετε αφορμή να σας πειράξει ο διάβολος. 
Μείνετε γαλήνιοι και προσφέρετέ Μου τις προσευχές σας.
 Πόσες προσευχές ακούω; 
Προσευχηθείτε και νηστέψετε για να φύγει ο πονηρός, προσευχηθείτε περισσότερο. Μείνετε ενωμένοι μαζί Μου, σαν παιδιά να εξαρτάστε από Μένα.
 Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε με την καρδιά σας. 
Οι δρόμοι Μου δεν είναι οι δρόμοι σας, γι' αυτό μην παρασύρεστε από το λογικό σας. Δεν έχετε ιδέα με ποιόν τρόπο ενεργώ. 
Σπείρετε παντού και όπου μπορείτε. 
Γνωρίζω τις δυνατότητές σας και γνωρίζω πού σας στέλνω. 
Μακάριοι εσείς που διαβάλλεστε και γελοιοποιείστε εξαιτίας Μου. 
Σας το λέω, θα σας ακούσω όταν θα επικαλεσθείτε το Όνομά Μου. 
Ειρήνη.
 Προσευχηθείτε και στηριχθείτε επάνω Μου. 
Η εκκλησία θα αναβιώσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου