Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Προσεύχεστε με την καρδιά σας για να φύγει ο διάβολος. Μείνετε μαζί Μου και κανείς και τίποτε δεν θα μπει ανάμεσά μας. Ήρθε η ώρα που δεν πρέπει πια να διστάζετε.

Μαζατλάν - Μεξικό

Δεν εκτιμήσαμε τη μεγάλη Σου Αγάπη
και δεν παύουμε να βεβηλώνουμε
το Άγιο Πνεύμα Σου, που προσπαθεί τώρα
να μας υιοθετήσει και να μας οδηγήσει
στην Αλήθεια που βασίζεται στην Αγάπη.
Η Αποστασία σμίγει με τον Ορθολογισμό
που γέννησε τον Αθεϊσμό.
Σε προδώσαμε και συνεχίζουμε να Σε προδίδουμε.
Μερικοί προκαλούν εσκεμμένα την Αγιότητά Σου.
Μιλάς αλλά ποιός ακούει;
Τα Μάτια Σου μαραίνονται από τη θλίψη,
γιατί δέχεσαι μόνο περιφρόνηση.

Ειρήνη σε σένα. Δώσε την Ειρήνη Μου στην πολυαγαπημένη Μου ψυχή.(Τον πάτερ Masi του Μαζατλάν, Μεξικό.)
 Πρέπει να Με πιστέψετε όταν λέω ότι το Άγιο Πνεύμα Μου μέσα στη μεγάλη αποστασία της γενεάς σας, διώκεται περισσότερο από ποτέ. 
Έχει γίνει η πέτρα του σκανδάλου της εποχής σας. Είπα, παιδάκια Μου, ότι θα σας διώξουν από τον Οίκο του Πατέρα σου και θα σας καταδικάσουν νομίζοντας ότι Μου προσφέρουν ιερή υπηρεσία! 
Μην αφήνετε τις καρδιές σας να ταράζονται, αγαπημένοι Μου. 
Εγώ, ο Λυτρωτής σας, είμαι μπροστά σας.
Σήμερα μιλώ για χάρη όλων αυτών που είναι πληγωμένοι. Σας δίνω την Ειρήνη Μου, η Ειρήνη αυτή να σας αγκαλιάσει. 
Μη φοβάστε και μη λέτε "τι πρέπει να κάνω, Κύριε;" 
Σας λέω: προσεύχεστε ασταμάτητα για να καθαγιάζετε τη δική σας ψυχή και των άλλων. Προσεύχεστε με την καρδιά σας για να φύγει ο διάβολος. 
Μείνετε μαζί Μου και κανείς και τίποτε δεν θα μπει ανάμεσά μας. 
Ήρθε η ώρα που δεν πρέπει πια να διστάζετε.
Απλώστε αμπελώνες παντού όπου μπορείτε. 
Μη φοβάστε τις θύελλες που ξεσπάνε πότε πότε, η Ιερή Μου Καρδιά είναι το Καταφύγιό σας. 
Ελάτε λοιπόν και αφιερώστε τους εαυτούς σας και τις οικογένειές σας σε Μένα και στην Άμωμη Καρδιά της Μητέρας σας. 
Εγώ ο Ιησούς, θα παραμείνω στη χώρα σας για να την καθαγιάσω, γι' αυτό το λόγο σας ζητώ να αφιερώσετε τη χώρα σας στις δύο Καρδιές Μας. 
Σας ευλογώ όλους από τα βάθη της Καρδιάς Μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου