Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ.ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΑΜΠΑΔΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ............

Ομάχα - Η.Π.Α.

Παιδί Μου, παιδί Μου, σου δίνω την Ειρήνη Μου. Δίνε Μου την ελευθερία να χρησιμοποιώ το χέρι σου, δίνε Μου την ελευθερία να χρησιμοποιώ τα χείλη σου, δίνε Μου την ελευθερία να χρησιμοποιώ το νου και την καρδιά σου. Επίτρεψέ Μου να σε κατακλύσω, πώς αλλιώς θα γίνεις η Ηχώ Μου για να μεταδίδεις τα Μηνύματά Μου εάν το Πνεύμα Μου δεν κατακλύσει το πνεύμα σου; Πώς μπορεί μια κληματόβεργα να ζήσει, αν δεν αντλήσει χυμό από το κλήμα; Κόψε την από το Κλήμα και θα δεις πόσο γρήγορα θα μαραθεί. 
Το Άγιο Πνεύμα Μου είναι σαν χυμός που ρέει μέσα σου και σε κρατάει ζωντανή - έτσι γίνεται, κόρη Μου, θα πρέπει να στηρίζεσαι στο Άγιο Πνεύμα Μου, τον Ζωοδότη, τον Χορηγό της πιστής αγάπης, τον Χορηγό της χαράς και της ειρήνης.
 Ναι, το Άγιο Πνεύμα Μου είναι η Φωτιά που λυγίζει και λιώνει τις καρδιές για να ακολουθούν τις Οδηγίες Μου, που απομακρύνει τα μάτια σας από άστοχες εικόνες. Το Άγιο Πνεύμα Μου είναι ο γενναιόδωρος χορηγός των Λόγων Μου, που κάνει όλο το νου σας και την καρδιά σας ν' αποζητούν την Σοφία.
Να παρακαλείτε ολόψυχα για τα δώρα του Αγίου Μου Πνεύματος ιδιαίτερα σ' αυτούς τους καιρούς. Αυτός θα είναι η Λαμπάδα σας που θα σας γλυτώσει από το Θάνατο και θα φυλάξει τα πόδια σας να μην σκοντάψουν και ω! 
Και τι δεν θα κάνει για σας το Άγιο Πνεύμα Μου! 
Το Άγιο Πνεύμα Μου θα σας καθοδηγήσει να ζήσετε κοντά Μου και στις αυλές της Βασιλείας Μου. 
Το Άγιο Πνεύμα Μου είναι βασικό για την ανοικοδόμηση της Εκκλησίας Μου, είναι:
Ο ακρογωνιαίος λίθος της Εκκλησίας Μου
αλλά η γενιά σας τον απορρίπτει. ( Τον ακρογωνιαίο λίθο.).

Σας επαναλαμβάνω: οι οικοδόμοι είναι εδώ αλλά πρέπει να εκπαιδευθούν και να διδαχθούν.
Βιασθείτε ν' ανοικοδομήσετε την Εκκλησία Μου χρησιμοποιώντας όλους τους λίθους και μη λησμονείτε τον βασικό, μην απορρίπτετε τον ακρογωνιαίο λίθο! Και τώρα παιδί Μου, επανάλαβε μετά από Μένα:
Κύριε, είμαι δική Σου
σώσε με και σώσε και
τους αδερφούς μου με την
Λυτρωτική Σου Αγάπη.
Αμήν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου