Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΠΟΤΕ.

Μήνυμα γι' αυτούς που εργάζονται για αυτά τα μηνύματα:

Παιδί Μου, έχε Μου εμπιστοσύνη. Είσαι ανίκανη από μόνη σου να σηκώσεις το δαχτυλάκι σου.
 Κάθε δύναμη προέρχεται από Μένα.
 Αντάμειψέ Με τώρα προσφέροντάς Μου τη θέλησή σου Περιμένω...

Η ΘΕΛΗΣΗ μου ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ!

Εγώ, ο Ιησούς, σου λέω: βρίσκεις κοντά Μου χάρη, γιατί είσαι υπό την εξουσία Μου.
 Πες σε όλους αυτούς που διάλεξε η Καρδιά Μου ότι δεν θα τους εγκαταλείψω ποτέ.
 Ο Νυμφίος θα καλύψει τις ανάγκες τους. 
Να δουν όλοι στα πρόσωπά τους αληθινούς μάρτυρες.
 Να μάθουν όλοι ότι υπάρχει κάτι αληθινό μέσα τους από τον τρόπο που μοιράζονται. Τους στέλνω να αντιμετωπίσουν τον κόσμο. 
Πρέπει να αποφεύγουν την κακόβουλη κριτική, ώστε η γλώσσα τους να μην τους σκοτώσει ή να τους διαιρέσει.
 Κανένας τους δεν κέρδισε αυτή τη χάρη. Εγώ, ο Ιησούς, τους πρόσφερα δωρεάν τη χάρη, γι' αυτό δεν πρέπει κανείς να ζητάει χρήματα.
 Οι δυνατοί πρέπει να βοηθούν τους αδύνατους, οι πλούσιοι τους φτωχούς. 
Όπως είπα: "καλύτερο είναι να δίνεις παρά να παίρνεις"(Πράξεις 20:35) Θα σας δώσω αρκετά για να καλύψετε τα έξοδά σας, γι' αυτό μη Με βάλετε ποτέ σε δοκιμασία.(Ο Ιησούς εννοεί ότι κανένας δεν πρέπει να χρωστάει χρήματα σε κανένα και πουθενά.)
Μείνετε ενωμένοι μαζί Μου και μεταξύ σας, μην απελπίζεστε ποτέ στις δοκιμασίες σας. Κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε κι Εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα! 
Θάρρος, προσευχηθείτε για να μη βυθιστείτε. 
Φανερώστε στον κόσμο τα Πλούτη της Ιερής Μου Καρδιάς και τη Δόξα Μου.
 Θέλετε να γίνετε μάρτυρες του Υψίστου; 
Απαρνηθείτε τους εαυτούς σας. 
Θέλετε να είστε ένα με Μένα; 
Αποκολληθείτε από τον κόσμο.
 Θέλετε να υπηρετήσετε την Αγάπη; 
Ακολουθήστε τα Ίχνη Μου που είναι ποτισμένα με το Αίμα της Θυσίας Μου.(  Εδώ ο Ιησούς μας ζητάει πραγματικές θυσίες... ).
Να θυμάστε ένα τελευταίο πράγμα: για να ελευθερωθείτε από τις ανθρώπινες τάσεις και αδυναμίες σας, ζητήστε από το Πνεύμα Μου να σας βοηθήσει.
 Ζητήστε! και θα σας δοθεί. 
Είμαι πράος και ταπεινός στην καρδιά και γνωρίζω τι έχετε μέσα στις καρδιές σας, γι' αυτό ζητήστε το Πνεύμα Μου και το Πνεύμα Μου θα έρθει να σας βοηθήσει.
 Το Πνεύμα σας ζητάει τώρα να προσεύχεστε συχνά αυτή την προσευχή:
Ιησού, ούτε θάνατος, ούτε ζωή,
ούτε άγγελος, ούτε άρχων,
ούτε παρόντα, ούτε μέλλοντα,
ούτε δύναμη, ούτε ύψος,
ούτε βάθος, ούτε κανένα δημιούργημα
θα μπορέσει ποτέ να με χωρίσει από Σένα.
Υπόσχομαι να παραμείνω πιστός σε Σένα,
αυτή είναι η υπόσχεσή μου.
Βοήθησέ με να τηρήσω αυτή την
υπόσχεση παντοτινά. Αμήν.
....Σήκω, κόρη Μου, και θέρισε!
 Οι σκέψεις σου να είναι οι Σκέψεις Μου. 
Εγκαταλείψου σε Μένα ώστε ό,τι κάνεις να γίνεται με το Πνεύμα Μου και σύμφωνα με τις βουλές Μου.
Επίτρεψε στο Πνεύμα Μου να πνεύσει μέσα σου ελεύθερα και θα εκπληρωθεί μέσα σου το Θέλημά Μου. Μακάρια είσαι, παιδί Μου, εσύ που στοχάζεσαι και επιτρέπεις στη Σοφία Μου να είναι ο προσωπικός σου Δάσκαλος! γιατί θα σου αποκαλύψει περισσότερα μυστικά. 
Πάρε και δώσε, δώσε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου