Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ?

Όλη τη μέρα Σε επιθυμώ, Θεέ μου,
όλη τη μέρα λιώνω από αγάπη για Σένα,
γιατί είσαι Τρυφερός και Πολυεύσπλαχνος, Θεέ Μου.
Η Αγάπη που μου έδειξες
κάνει την ψυχή μου να Σου φωνάζει
περισσότερο από ποτέ να με σώσεις.
Επιθυμώ το Σπίτι που μένεις,
επιθυμώ την Ιερή Σου Αυλή.
Πες μου λοιπόν, Κύριε και Θεέ μου,
τι μπορώ να περιμένω;
Θα λάβεις υπόψη την αδυναμία μου;
Αχ, λύτρωσέ με απ' όλες τις αμαρτίες μου
και επανεξέτασέ με.
Στηρίζω όλες τις ελπίδες μου
σε Σένα, Θεέ μου. Αμήν.

Αχ, Βασούλα Μου, γίνε το όργανο της παρηγοριάς Μου. Εγώ, ο Ιησούς, σε ευλογώ. Μη φοβάσαι, παιδί Μου, είμαι Πιστός και είμαι στο πλευρό σου. Παιδί Μου, για χάρη της Αγάπης Μου δοκίμασα την πίστη σου και δοξάστηκα. Δεν σου είμαι ξένος, επίτρεψέ Μου λοιπόν να σε παρασύρω ακόμη μια φορά μέσα στις Πληγές Μου. Μη φοβάσαι, θα δείξω τη δόξα Μου μέσα από σένα και οι άνθρωποι θα μάθουν πόσο υπέφερα.
Έλα, πλησίασέ Με, η Φωτιά της Αγάπης Μου αναβλύζει από την Ιερή Μου Καρδιά και αν Μου το επιτρέπεις, θα σε επισκεφθώ με αυτό τον τρόπο και θα σε κάνω μια ζωντανή λαμπάδα. Προορισμός σου είναι να Με τιμήσεις και να Μου φέρεις ψυχές για να τις πυρπολήσω. Θα τις μετατρέψω σε δοχεία Φωτός, σε λαμπρές φλόγες που δεν σταματούν ποτέ, που δεν εξασθενούν ποτέ και δεν μπορούν ποτέ να σβήσουν.
Αχ, μικρή Μου, κάθε ίνα της Καρδιάς Μου φωνάζει για Αγάπη! Ειρήνη! Ενότητα! 
Είμαι ο Άγιος Σύντροφός σου, δημιουργία, ο πιο Πιστός σου Φίλος, που σε προσκαλώ νύχτα και μέρα στο τραπέζι Μου.
 Κάνω αδιάκοπη έκκληση στη φιλία σου, για να σε σώσω. 
Ο Πατέρας Μου έχει φυλάξει μια φωτιά για τα αμαρτήματα της γενεάς αυτής και σαν θύελλα θα πέσει ξαφνικά επάνω σας.
 Οι άνθρωποι λένε: "θα έχουμε ειρήνη" ακόμη κι όταν η καρδιά τους προτιμά τον πόλεμο εναντίον Μου και εναντίον των δυνάμεων του Ουρανού. 
Σαν ριπή ανέμου θα έρθω να κρίνω αυτή την άθεη γενεά, σαν ανεμοστρόβιλος θα φυσήξω επάνω σας και θα σας σκορπίσω σαν άχυρο.

Κύριε, τι θα γίνει με όσους Σ' αγαπούν;
Τι θα γίνει με τις ψυχές θύματα;
Θα πρέπει να υπάρχουν μερικοί που Σε αγαπούν!
Υπάρχουν μερικοί, Βασιλιά μου,
που δεν Σε έχουν εγκαταλείψει για να
υπηρετήσουν ψεύτικους θεούς ή το θηρίο.

Βάλε τους σε μια ζυγαριά... και δες ποιό από τα δύο είναι πιο βαρύ. 
Μέχρι σήμερα, πολλοί δεν συναισθάνονται ούτε συντριβή, ούτε φόβο. 
Είμαι πρόθυμος να δώσω σε όλους σας το Έλεος Μου πριν τη Δικαιοσύνη Μου και είμαι πρόθυμος να δώσω στον καθένα μια καρδιά ειλικρινή με ένα πνεύμα Αγάπης, αλλά χρειάζομαι περισσότερες ψυχές θύματα. 
Χρειάζομαι αγάπη που να θυσιάζεται.
Πόσοι είναι έτοιμοι να κάνουν θυσίες; 
Πόσοι είναι έτοιμοι να Μου προσφέρουν τον εαυτό τους για να τους μετατρέψω σε εσταυρωμένους; 
Θα υποκύψει κάποιο αυτί στις παρακλήσεις Μου; 
Πόσοι είναι πρόθυμοι να γίνουν ειρηνοποιοί και να σπείρουν σπόρους που θα καρποφορήσουν αγνότητα; 
Ποιός μπορεί να παραμείνει αμόλυντος από τον κόσμο μέχρι την επιστροφή Μου;
 Ποιός θα είναι πρόθυμος να ακούσει;
 Είμαι στοργικός και πολύ-εύσπλαχνος, αλλά ελάχιστοι θέλουν να είναι ενωμένοι μαζί Μου. 
Ποιός θα παραχωρήσει τα κίνητρά του για τα δικά Μου Κίνητρα; 
Ποιός είναι πρόθυμος να εγκαταλείψει τα συμφέροντά του για τα δικά Μου; 
Ποιός θα ζητήσει το τελευταίο πράγμα που ζητιέται σ' αυτό τον κόσμο και θα Το σηκώσει με αγάπη;
το Σταυρό Μου -
Και ποιός είναι έτοιμος να ζητήσει το τελευταίο πράγμα που ζητιέται ανάμεσά σας, ποιός θα ζητήσει την Αγάπη; 
Έλα και προσευχήσου για τη μεταστροφή του κόσμου. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου