Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΨΥΧΗ ? ΠΟΙΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΑΣ ΘΑ ΜΕ ΒΑΛΕΙ ΣΑΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ?

Ειρήνη σε σένα. Η Αγάπη σε αγαπά. Λουλούδι, άκου και γράφε: όπως ένας άνθρωπος προσκαλεί τους φίλους του να μοιραστούν τα γεύματά του, σας προσκαλώ σήμερα να προσευχηθείτε, αλλά να μοιραστείτε επίσης μαζί Μου τα παθήματά Μου, τις χαρές Μου και τις επιθυμίες Μου. 
 Περιμένετε ανυπόμονα να Με ακούσετε και ν' ακούσετε σιωπηλά με προσοχή αυτά που έχω να πω, και αχ! ... γνωρίζω πολύ καλά πόσο διψασμένοι είναι μερικοί από σας!
Σ' αυτούς τους καιρούς, όσο ποτέ πριν, απλώνω το Χέρι Μου από τον ουρανό για να σας σώσω από τις δυνάμεις του κακού που είναι έτοιμες να σβήσουν το λιγοστό φως που απόμεινε μέσα σας και να σας αναγκάσουν να μείνετε στο σκοτάδι.
 Γι' αυτό μη λέτε: "Δεν υπάρχει κανείς να με σώσει και κανείς να με βοηθήσει." και πως δεν σας δίνεται βοήθεια. Επικαλεσθείτε Με, με την καρδιά σας και θα σπεύσω κοντά σας...
είμαι ο Φίλος σας 
Είμαι Εκείνος που σας αγαπάει περισσότερο. 
Είμαι ο πλέον Πιστός.
Σας δίδαξα να μην αρνείστε μια καλοσύνη σε όποιον τη ζητάει, θα αρνηθείτε να βγάλετε τα αγκάθια που τρυπούν την Καρδιά Μου; 
Χρειάζομαι γι' αυτό γενναιόδωρες ψυχές, χρειάζομαι σήμερα περισσότερο από ποτέ ψυχές θύματα.
Έχει μείνει ανάμεσά σας κάποια ευαίσθητη ψυχή; 
Ποιός ανάμεσά σας θα Με βάλει σαν σφραγίδα στην καρδιά του; 
Τίνος η αγάπη είναι δυνατότερη από το Θάνατο; 
Δεν κατάλαβες ακόμη πόσο είμαι πληγωμένος από αγάπη για σένα, γενεά; 
Άνοιξέ Μου ολοκληρωτικά την καρδιά σου, αδελφή Μου, αδελφέ Μου, αγαπημένοι Μου, γιατί το Στόμα Μου είναι ξηρότερο περγαμηνής από έλλειψη αγάπης. 
Εγκαταλειφθείτε σε Μένα.
 Γιατί φοβάστε να παραδοθείτε; 
Θα παραδοθείτε στον Άγιό σας, σ' Εκείνον που λέτε ότι αγαπάτε. 
Δώστε Μου εξ ολοκλήρου την καρδιά σας και θα την κάνω παράδεισο για να Με δοξάσετε, τον Βασιλιά σας.
 Αφιερωθείτε στην Ιερή Μου Καρδιά και δοξάστε Με. 
Ανήκετε όλοι στην Οικογένειά Μου και δεν επιθυμώ κανένας να χαθεί. 
Αν παραμείνετε ενωμένοι μαζί Μου θα ζήσετε.
Συνεχίστε, μικρά Μου πρόβατα, να κάνετε γνωστή στους αδελφούς και τις αδελφές σας την αφιέρωση στην Ιερή Μου Καρδιά καθώς και την αφιέρωση στην Άμωμη Καρδιά της Μητέρας σας.
 Σας ευλογώ όλους αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου στα μέτωπά σας. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου