Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

ΜΕΞΙΚΟ.! Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΕΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ.

Μεξικό

Είμαι ο Άγιός σας, που κατεβαίνει από τον ουρανό για να σας ξεδιψάσει όλους με τη δρόσο της Αγάπης Μου. Είθε η καρδιά της ανθρωπότητας να αποστραφεί την κακία! Σας δίνω δυνατά σημάδια της Αγάπης Μου αλλά υπάρχει κανείς να αναγνωρίσει την Αγάπη Μου; 
Μεξικό! Ο Βασιλιάς σου είναι εδώ για να σε δεχθεί στην Αγκαλιά Του.
Είμαι εδώ
και σκύβω κοντά σας για να σας ψιθυρίσω στο αυτί το μεγαλείο της Αγάπης Μου. Δεν καταλάβατε ότι οι Δύο Καρδιές Μας ήταν Αυτές που σας φρόντιζαν; Οι Δύο Καρδιές Μας είναι εδώ για να εγκατασταθούν στα σπίτια σας και να σας προστατέψουν από την άγρια μανία του Σατανά. 
Σήμερα, σας προσκαλώ σαν έθνος περισσότερο από ποτέ να στρέψετε τις καρδιές σας σε Μένα, τον Κύριό σας. 
Καθένας από σας και ο πιο μικρός, Μου είναι τόσο, μα τόσο πολύτιμος. Ελάτε, ελάτε να Με αγαπήσετε. Δροσίστε τα στεγνά Μου Χείλη με την αγάπη σας. Θα θεραπεύσω κάθε απιστία στη χώρα σας και ο Βασιλιάς σας θα σας αναπαύσει. Ευλογώ τον καθένα σας και σας λέω από τα βάθη της Καρδιάς Μου:
Η Αγάπη σας αγαπά,
μείνετε ενωμένοι στην Αγάπη Μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου