Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΟΛΛΟΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΚΟΥΝΕ ΝΑ ΔΙΑΔΙΔΩ ΜΗΝΥΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ, ΟΥΤΕ Η ΜΗΤΕΡΑ ΣΑΣ ΑΛΛΩΣΤΕ.

Ευχαρίστησέ Με αναγγέλλοντας τα Λόγια Μου παντού όπου σε στέλνω. Μείνε ακλόνητη. Στηρίξου στην Καρδιά Μου και νιώσε την Αγάπη Μου. 
Πες στα παιδιά Μου να αφιερώσουν τους εαυτούς τους και τις οικογένειες τους στις Δύο Καρδιές Μας. 
Αφιερωθείτε για να σας σφραγίσω σαν δικούς Μου.
Ακούστε Με: Σας βεβαιώνω ότι θα έρθει καιρός θλίψης που ποτέ δεν έχει γίνει.
 Η γη βλέπει ήδη τη χαραυγή αυτού του καιρού. 
Μείνετε ακλόνητοι και μην αφεθείτε να παραπλανηθείτε. 
Πολλοί ισχυρίζονται ότι Με ακούνε να διαδίδω μηνύματα, αλλά δεν είμαι ο συγγραφέας αυτών των μηνυμάτων, ούτε η Μητέρα σας άλλωστε.
 Σας προειδοποίησα γι' αυτούς τους καιρούς. 
Σας προειδοποίησα πολλές φορές πως θα εμφανιστούν πολλοί ψευδοπροφήτες για να καταστρέψουν τα Έργα του Κυρίου σας με ψέματα. 
Τα αυτιά εκείνων που ακούνε θα είναι σ' επιφυλακή, η καρδιά των βιαστικών θα ξεγελαστεί. 
 Θυμηθείτε πως θα εμφανιστούν πολλοί ψευδοχριστοί. 
Μερικοί θα κάνουν μεγάλα σημεία και θα εντυπωσιάσουν ακόμη και τους εκλεκτούς. 
Να, σας προειδοποίησα πάλι.
Κόρη Μου; Θα Μου επιτρέψεις να συνεχίσω αυτό το Έργο μέσα σου; Προσευχήσου για να μην πέσεις σε πειρασμό. Θα σου ανοίξω το δρόμο, μη φοβάσαι. Η Αγάπη Μου για σένα είναι Αιώνια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου