Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Θα συνεχίσω να εξαπλώνω τα Μηνύματά Μου. Όσοι Μου εναντιώνονται, θα πέσουν επάνω στον ακρογωνιαίο Λίθο και θα τσακιστούν.

Άκουσα τα χαράματα τον Ιησού να μου λέει μετά την προσευχή που Του απηύθυνα:

"Είμαι ευτυχής που βρίσκεις χρόνο να Μου μιλάς τόσο πρωί. Πες τους (στην ομάδα της Ρόδου) ότι η Καρδιά Μου είναι μια Άβυσσος Αγάπης. Πες τους ότι δεν θα πρέπει πια να Με βάζουν σε δοκιμασία." (και ότι θα πρέπει να διαβάσουν Α' Κορινθίους 14:26-32)

Αργότερα:

Κύριε Ιησού Χριστέ, στην Πανίερη Καρδιά Σου εμπιστεύομαι αυτό το αίτημα:
Βοήθησέ μας και ποίμανέ μας,
δώσε μας την Ειρήνη Σου, Υιέ του Αιώνιου Πατέρα,
χαμήλωσέ μας, ώστε η Ματιά Σου,
Βασιλιά των Ουρανών,
να πέσει επάνω μας από ψηλά.
Ω, Αγαπημένε Γιε του Πατέρα μας,
μην επιτρέψεις να εξουθενωθούν τα πλήθη.
Οι άνθρωποι πεθαίνουν από τη διαφθορά,
τάχυνε το Έργο Σου, ω, Άγιε του Πατέρα,
και επίσπευσε την Επιστροφή Σου.
Εσύ, που είσαι η χαρά του Πατέρα,
μην επιτρέπεις πια στον κόσμο
να περιφρονεί την Ένδοξη Παρουσία
του Αγίου Σου Πνεύματος.
Τα μάτια μου είναι στραμμένα σε Σένα, Κύριε,
και η καρδιά μου βρίσκει καταφύγιο
στην Ιερή Σου Καρδιά για να βρει
την Ειρήνη και την Αγάπη,
μη με αφήνεις ανυπεράσπιστη!
Αμήν.
Σε έκανα άφοβη απέναντι στους ανθρώπους - Εγώ το έκανα αυτό.
 Όταν έρθει η Ημέρα Μου θα έχω μια απάντηση για όσους Με χλευάζουν τώρα. 
Όσο για σένα κόρη Μου, βρίσκω αγαλλίαση μέσα στη μηδαμινότητά σου.
Ο Γιος του Πατέρα σου
σου λέει: θα συνεχίσω να εξαπλώνω τα Μηνύματά Μου. Όσοι Μου εναντιώνονται, θα πέσουν επάνω στον ακρογωνιαίο Λίθο και θα τσακιστούν.
Η Χαρά του Πατέρα
σου λέει: επιτελώ ένα θαυμαστό Έργο που κανείς δεν μπορεί να εμποδίσει και όσο γι' αυτούς που σε φόρτωσαν με πικρές κατηγορίες, σου λέω, τα χέρια τους θα πέσουν και τα σχέδιά τους δεν θα επιτύχουν. Η Καρδιά Μου καίγεται από επιθυμία για την αγάπη σου, γενεά, και φλέγεται σαν πυρωμένο καμίνι. Σας αγαπώ όλους με όλη Μου την Καρδιά, με όλη Μου την Καρδιά σας αγαπώ! Να, θα χαρίσω σε όλους σας την Αγάπη Μου για να ντύσω την αθλιότητά σας.

Κύριε, πώς έγινε ο κόσμος τόσο διεφθαρμένος;

Δεν διάβασες: όπου δεν υπάρχει διακυβέρνηση, ο λαός πέφτει.(Παροιμ. 11:14 ) Το στόμα των διεφθαρμένων δεν αναδίδει σοφία, ενώ όποιος διαφθείρει, θα ξεσκεπαστεί. 
Τίποτε δεν μένει κρυμμένο από τα Μάτια Μου, αλλά σ' αυτό τον καιρό του Ελέους το Χέρι Μου είναι ακόμη απλωμένο γι' αυτούς που θα βγάλουν κραυγή μετάνοιας: αυτοί θα σωθούν. 
Η Αγάπη είναι κοντά σου, μικρή πιστή Μου φίλη.
 Ο Αμήν σε ευλογεί. 
Έλα και λάτρεψέ Με. Εγώ Είμαι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου