Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Ο καιρός έχει σχεδόν συμπληρωθεί, έρχομαι σε βοήθειά σας. Έρχομαι στους καταπονημένους σας. Θα επιστρέψω από το δρόμο που ήρθα.

Κύριε, όσο παραμένουμε διηρημένοι, συνεχίζουμε
να διαμελίζουμε την Αγία Σου Εκκλησία,
και αργά αλλά σταθερά μετατρέπουμε
τις ψυχές μας σε σωρούς ερείπια.
Άραγε Σε αναζητούμε ειλικρινά
όταν μιλάμε για ΕΝΟΤΗΤΑ;
Πότε θα επέμβεις και θα μας συνετίσεις
για να Σε ζητήσουμε διακαώς;
Μήπως χρησιμοποιούμε τη γλώσσα και
ψευδόμαστε κατηγορηματικά απέναντί Σου,
προσποιούμενοι ότι θέλουμε να ΕΝΩΘΟΥΜΕ;
Έως πότε θα Σε αψηφούμε
και δεν θα επεμβαίνεις;
Επανειλημμένα Σε προκαλούμε,
πότε θα μας προκαλέσεις;

Μαθήτρια, επανάλαβε μετά από Μένα αυτή την προσευχή:
Θεέ Πολυεύσπλαχνε,
κάνε το Πρόσωπό Σου να μας
χαμογελάσει για να ενωθούμε.
Επίβλεψε από τον ουρανό
και δες τη διαίρεσή μας που τώρα
βασιλεύει μέσα στην Εκκλησία Σου.
Τα πρόβατά Σου, Ποιμένα μου,
χάνονται πολυάριθμα,
καθώς αναζητούν τροφή για να
διατηρηθούν στη ζωή.
Άκουσε τους στεναγμούς της Εκκλησίας.
Η μεγάλη αυτή Αποστασία που προαναγγέλθηκε
Σε απογυμνώνει από τα παιδιά Σου.
Φέρε στην Εκκλησία Σου την Ημέρα
της Δόξας που κάποτε προανήγγειλες
για να γίνουμε όλοι ένα.
Κύριε, μην παραμένεις σιωπηλός
και μην αργείς άλλο.
Έλα! Έλα και φέρε μας την Ημέρα
που μας υποσχέθηκες, κάνε να ακούσουν
όλοι τη Μεγαλόπρεπη Φωνή Σου.
Είσαι Γνωστός για την ευσπλαχνία Σου,
Θεέ μου, πρόσεξέ με και εισάκουσέ με...
Σε ευχαριστώ, γιατί ξέρω ότι με άκουσες.
Αμήν. 
Ναι, Βασούλα Μου, εμπιστεύσου Με ολόψυχα. Εναπόθεσε όλη την πίστη σου σε Μένα δεν θα σε απογοητεύσω ποτέ...( Ο Ιησούς με κοίταξε σοβαρά και είπε τα ακόλουθα.)Πες ό,τι έχεις να πεις.

Κύριε, πού αλλού θα μπορούσα να εναποθέσω
την πίστη και την ελπίδα μου;
Εσύ, ο Πανάγιος, που αποφασίζεις, είσαι Παντοδύναμος,
πού αλλού θα μπορούσα να καταφύγω;

Κι όμως είσαι ελεύθερη να διαλέξεις, ακόμη και αν γίνεις άπιστη, Εγώ είμαι πάντα πιστός.
Έλα, γράφε: ελέγχω τον άνθρωπο που Μου φέρεται σαν ξένος. Θα βάλω το Θρόνο Μου μέσα στις καρδιές σας για να τιμήσω το Άγιο Όνομά Μου και θα κάνω να λάμψει η Μεγαλοπρέπειά Μου μέσα στις μικρές σας καρδιές. 
Ο καιρός έχει σχεδόν συμπληρωθεί, έρχομαι σε βοήθειά σας. Έρχομαι στους καταπονημένους σας. Θα επιστρέψω από το δρόμο που ήρθα
Θα μπω στην Πόλη Μου με Δόξα. Έρχομαι, γι' αυτό να είστε έτοιμοι να Με καλωσορίσετε, παιδιά Μου!
 Σας φωνάζω!
 Οι φωνές Μου απευθύνονται σε όλους και τα θεμέλια της γης σείονται από τις κραυγές Μου.
 Έως πότε θα κοιμάστε;
 Πότε θα ξυπνήσετε από το λήθαργο και την αδιαφορία σας;
Η συμφορά είναι μπροστά στις πόρτες σας και θα σας βρει κοιμισμένους, αιφνίδια, αμετάκλητα κι εσείς θα συνεχίζετε να έχετε άγνοια;
 Αλλά να, δείτε Ποιός σκύβει πάνω σας και χτυπά την πόρτα της καρδιάς σας. 
Ανοίξτε Μου, δικοί Μου, γιατί η Ιερή Μου Καρδιά είναι πληγωμένη από έλλειψη αγάπης, τα Χείλη Μου ξερά και σκασμένα από έλλειψη αγάπης.
 Ανοίξτε στον Άγιό σας και παρηγορήστε Τον όπως θα σας παρηγορήσει. 
Είμαι μπροστά στην πόρτα σας - μην αρνηθείτε να Με δεχθείτε... 
Αν Μου επιτρέψετε να μπω στην καρδιά σας θα κάνω πηγή ν' αναβλύσει μέσα σας, γιατί η ψυχή σας θα Με δεχθεί σαν Σωτήρα της: Θα ποτίσω την τόσο αξιολύπητη ερημιά σας και σαν κλαδί Αμπελιού θα ανθίσετε και θα καρποφορήσετε.
Έλα, κόρη Μου, Εγώ, ο Ιησούς, σε ευλογώ που Μου επιτρέπεις να χρησιμοποιώ το χέρι σου. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου