Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΘΕΙΣΜΟ.

πειδή όσο είναι το ύψος του ουρανού
επάνω από τη γη, τόσο είναι το έλεός του
σ' αυτούς που τον φοβούνται. (Ψαλμός 103:11)

Έλα και απορρόφησε ό,τι είμαι Εγώ, απορρόφησε την Αγάπη. 
Είμαι η Αγάπη, κι όμως υποφέρω από μοναξιά εξαιτίας της απόρριψης των δικών Μου. Τα παιδιά Μου λησμόνησαν τους δρόμους της Ορθότητας, την Πηγή της Σοφίας. 
Δεν ακούνε τις δύο Μας καρδιές. Αλλά η Γραφή λέει ότι ο Άνομος, που είναι το πνεύμα της Ανταρσίας, που "εκστομίζει λόγια ενάντια στον Ύψιστο και κατατρέχει τους αγίους του Υψίστου"(Δανιήλ 7:25) θα αμφισβητήσει τη Δύναμή Μου. 
Αυτό το πνεύμα της Ανταρσίας "διανοείται να μεταβάλει τους καιρούς και το Νόμο Μου"(Δανιήλ 7:25)
Κοίταξε γύρω σου και θα καταλάβεις. Ο Ορθολογισμός και ο Μοντερνισμός είναι οι κύριοι εχθροί της Εκκλησίας Μου, γιατί και οι δύο οδηγούν στον αθεϊσμό.
 Και οι δύο θέλουν να καταβροχθίσουν ολόκληρη τη γη. 
Αλλά, κόρη Μου, θα φυσήξω τη φλόγα Μου επάνω σ' αυτούς τους αποστάτες, ώστε να πέσουν τα λέπια από τα μάτια τους και να δουν πόση αναστάτωση προκάλεσαν και πόση καταπίεση επέβαλαν στις δύο Μας Καρδιές. Θα περάσω μέσα απ' όλους σας.
Mετανοήστε!
η Βασιλεία των Ουρανών πλησιάζει.
Έλα, γράψε το επόμενο Μήνυμά Μου για όλους αυτούς που θα συγκεντρωθούν στη Νίκαια να ακούσουν το Λόγο Μου.

Γαλλία

Ειρήνη σε σας.
 Η επιστροφή Μου επίκειται και το Πρόσωπό Μου θα φανερωθεί από τον Ουρανό ενάντια σε όλη την ασέβεια του κόσμου, να είστε λοιπόν προετοιμασμένοι. 
Όλοι αυτοί που βγήκαν ψεύτες, θα δουν τα μοιραία τραύματα που προξένησαν στην ψυχή τους. 
Θα έρθω ανάμεσά σας με Λαμπρότητα και Δόξα.
 Το Πνεύμα της Αλήθειας θα φανερωθεί μέσα σας για να εξαγνίσει την ψυχή σας. 
Θα με δείτε πρόσωπο με πρόσωπο( Δηλαδή, πνεύμα με Πνεύμα.)και θα δείτε τον εαυτό σας καθαρά, όπως ο Θεός σας γνωρίζει.
 Γι' αυτό ελάτε τώρα σε Μένα όπως είστε, μην περιμένετε να γίνετε άγιοι.
 Ελάτε και καταλάβετε τι είναι αυτό που ζητώ περισσότερο από εσάς. Σας αγαπώ με μια αγάπη αιώνια. Σας προσέφερα τη Ζωή Μου, παίρνοντας επάνω Μου τα σφάλματά σας. Σας συμφιλίωσα με τον Πατέρα και επέτρεψα στα χέρια που έπλασα
να Με σταυρώσουν-
Τι άλλο λοιπόν θα μπορούσα να κάνω και δεν το έκανα; 
Αν λέτε ότι Με αγαπάτε, πάρτε το Σταυρό Μου και ακολουθήστε Με και μην κοιτάτε με απόγνωση τους άλλους μικρούς σταυρούς που βάζω στο δρόμο σας. 
Η Αγάπη δεν έχει όρια. 
Η Αγάπη όλα τα υπομένει. 
Η Αγάπη δεν χαίρεται στην αδικία, αλλά μετέχει στη χαρά για την Αλήθεια και για ό,τι προσφέρει η Αλήθεια. 
Η Αγάπη λησμονεί εύκολα τις κατηγορίες που λέγονται σε βάρος σας. 
Ζητάτε λοιπόν την Αγάπη, ευλογείτε τους εχθρούς σας.
 Θέλω να είστε άγιοι, αλλά αγαπημένοι Μου, απέχετε ακόμη τόσο πολύ από την τελειότητα, γιατί η αγάπη του χρήματος είναι βαθιά ριζωμένη σ' αυτή τη γενεά.
Αγαπητά Μου παιδιά, θέλετε πραγματικά να Με ακολουθήσετε; 
Αποφασίστε τότε να ακολουθήσετε τα Ίχνη Μου που είναι ακόμη ποτισμένα με το Αίμα Μου. Μη φοβάστε, τα Ίχνη Μου θα σας οδηγήσουν σε Μένα, στην αγκαλιά του Αββά σας. Θα σας οδηγήσουν σ' Αυτόν που σας κράτησε Πρώτος. Έχετε εμπιστοσύνη και θάρρος και στηριχθείτε στη λυτρωτική Μας Αγάπη.
Σας βεβαιώνω:
στο τέλος οι Δύο Καρδιές Μας
θα θριαμβεύσουν.  
Πάρε το χέρι Μου, κόρη, μη φοβάσαι. Θα σε φροντίσω. Ο Ων είναι μαζί σου.  
                                                             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου