Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΓΗ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΣΕΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΒΟΥΗΤΟ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ......

Κόρη Μου, ο κόσμος Με προσβάλλει καθημερινά, δεν σέβεται την Αγιότητά Μου. Κάνουν κακή χρήση της ελευθερίας που τους έδωσα φθείροντας τους εαυτούς τους. 
Αυτή η γενεά έχει γίνει στα Μάτια Μου μια άσχημη κηλίδα.
 Ανταποδίδουν το κακό με το κακό, γι' αυτό δεν θα λυπηθώ αυτή τη γενεά. 
Κανένας δεν μπορεί να πει ότι δεν τους προειδοποίησα, κανένας δεν μπορεί να πει ότι δεν υπήρξα υπομονετικός.
 Η γη σύντομα θα σειστεί και μ' ένα βουητό ο ουρανός θα εξαφανιστεί αφήνοντας τους πάντες μέσα σε απόλυτο σκοτάδι, και με μεγάλη ορμητικότητα τα στοιχεία της γης, τα βουνά και τα νησιά θ' αρπάξουν φωτιά και θα λιώσουν.
 Κάθε φύλλο χόρτου θα καεί και θα σταθείς μπροστά Μου αφοπλισμένη, γενεά. 
Το στόμα σου έχει τη δύναμη να Μου φωνάξει τη μετάνοιά σου, όμως προτιμάς να μένεις άστεγη και να πλανιέσαι μέσα στην αμαρτία, προτιμάς να ζεις στις ερημιές.

Κύριε,
νιώθω την Ιερή Σου Καρδιά τόσο θλιμμένη.
Θα μου πεις να λυπάμαι αντίθετα
τους αδελφούς και τις αδελφές μου.
Λυπάμαι αλλά συγχρόνως στενοχωριέμαι
για τη θλίψη Σου, γιατί η Καρδιά Σου
είναι πληγωμένη.
Με τη χάρη Σου, Κύριέ Μου,
μπορείς να κάνεις οποιονδήποτε
αποδεκτό στα Μάτια Σου, μπορείς να μας
ετοιμάσεις να κάνουμε το Θέλημά Σου.
Σε μένα που είμαι όπως είπες
η τελευταία των τελευταίων,
μου ανέθεσες με τη χάρη Σου αυτή την
αποστολή, γιατί όχι και στους άλλους;
Η χάρη Σου μου έδωσε ένα χάρισμα,
γιατί δεν μπορούν να το λάβουν και οι άλλοι;

Έχεις την τόλμη, Βασούλα, να ερευνάς τη Σοφία Μου!(Ο Ιησούς πρόφερε αυτά τα λόγια μεγαλόπρεπα.)

Ίσως είμαι τολμηρή, αλλά είναι
επειδή ξέρω πώς νιώθει η Καρδιά Σου.
Δεν Σου είναι ευχάριστο να μας τιμωρείς
και να μας ταπεινώνεις.

Ό,τι προέρχεται από τη γη επιστρέφει στη γη.( Κατάλαβα ότι με την αποστασία μας αυτοκαταστρεφόμαστε.).
Οι αμαρτίες της γενεάς σου έχουν διαπεράσει όλη την Αιωνιότητα, έχουν διαπεράσει την Καρδιά Μου. 
Προσευχήσου και μεσολάβησε, Βασούλα Μου, να υπάρχει ακόμη χρόνος για να σφραγίσω με τη Σφραγίδα Μου όσο περισσότερους μπορώ πριν την Ημέρα Μου, γιατί εκείνες τις μέρες οι καλοί και οι κακοί θα υποφέρουν το ίδιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου