Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ.!

Κύριε, είναι σωστό να διαλυθεί η ελληνική ομάδα προσευχής που μόλις μεταστράφηκε; Είναι σωστό να διώκονται από έναν ιερέα και να σκορπίζουν για να επιστρέψουν στην έρημο που ήταν πριν;

Βασούλα, οι ιερείς σας χρειάζονται προσευχές!!

Κύριε, θα τον αφήσεις να ξηράνει έναν ολόκληρο αμπελώνα; Έκανες τις ερημιές ποτάμια και την άγονη γη Πήγες Υδάτων!

Βασούλα, οι ιερείς σας χρειάζονται προσευχές!

Γέμισες με αγαθά τους πεινασμένους, Κύριε,
σήκωσες τους καταπονημένους και
ύψωσες τους ταπεινούς και τους άθλιους,
έφερες ευτυχία στους βασανισμένους και
οι άρρωστοι θεραπεύθηκαν με την Αγάπη Σου,
και σε όσους διψούσαν απελπιστικά, τους έδωσες Νερό.
Μην τους εγκαταλείπεις...

Δεν θα τους εγκαταλείψω. Βασούλα Μου, οι ιερείς σας χρειάζονται προσευχές... κοίτα, έχε πίστη σε Μένα. 
Η Εκκλησία θα αναβιώσει. Το θεραπευτικό Μου βάλσαμο είναι:
η ΑΓΑΠΗ

Μα πολλοί από εμάς δεν έχουν αγάπη!

Θα χαρίσω πλουσιοπάροχα το Πνεύμα Μου σε όλη την ανθρωπότητα, και θα κάνω να μαλακώσει η καρδιά των άκαμπτων, και οι ανομίες τους θα καθαριστούν με τη Φωτιά Μου.

Κύριε, θα τολμήσω να πω κάτι ακόμη: Αυτή η μικρή ομάδα προσευχής έχει τρομοκρατηθεί από τον ιερέα όπως ξέρεις. Εγώ η ίδια δεν είμαι άξια, είμαι χαμένη χωρίς Εσένα και το φως μέσα μου τρέμει έτοιμο να σβήσει δίχως το Φως Σου.

Η καρδιά σου θέλει να Μου πει περισσότερα, τέλειωσε την πρότασή σου, κόρη Μου.

...η ενότητα δεν μπορεί να οικοδομηθεί δίχως τους Ορθοδόξους ιερείς. Το είδος της ενότητας που επιθυμείς δεν τους αρέσει.

Κι όμως, Βασούλα Μου, έχω μια λίστα από μεγαλόψυχους ανθρώπους, θα είναι παράδειγμα για τη μεταστροφή αυτής της γενεάς. 
Αλλά έχε υπόψη σου αυτόν τον ιερέα.
 Τίμησε τους ιερείς Μου, πρόσφερέ Μου θυσίες επανόρθωσης και θα βρεις κοντά Μου χάρη. 
Παραδόσου σε Μένα και επίτρεψέ Μου να σε δοκιμάζω πότε πότε. 
Θα θεραπεύσω κάθε απιστία που παρατηρούν τα Μάτια Μου.


ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο  ΙΗΣΟΥΣ  ΜΟΥ  ΖΗΤΗΣΕ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΝΑ  ΒΓΑΖΕΤΕ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΜΟΥ,  ΒΑΣΟΥΛΑ,  ΑΠΟ  ΤΑ  ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΤΟ  ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ  ΜΕ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου