Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΣΧΑΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΕΛΕΟΥΣ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΕΙΝΕΤΕ ΞΥΠΝΙΟΙ, ΜΕΙΝΕΤΕ ΑΓΡΥΠΝΟΙ.

Detroit, Michigan

Βασούλα, μην αφήσεις κανένα να σου αφαιρέσει το βραβείο που σου έδωσα. Μπροστά σου είμαι. 
Προσευχήσου για τους υπερήφανους που κρίνουν τα Έργα Μου,(Ο Ιησούς αναφερόταν στην αντίδραση που προέκυψε στο Ντιτρόιτ. Μια μικρή ομάδα ανθρώπων με κατηγόρησε ότι ανήκω στην αίρεση "Νέα Εποχή". Πήγαν σε κάθε μου συγκέντρωση για να την μποϋκοτάρουν, μοιράζοντας φυλλάδια με ένα άρθρο εναντίον μου.) δεν έχουν μέσα τους καμιά αγάπη για Μένα. Κόρη, τίμησέ Με διαλαλώντας τα Μηνύματά Μου σε όλες αυτές τις συνάξεις, έχει μείνει πολύ λίγος χρόνος.
 Αυτές είναι οι έσχατες ημέρες του Ελέους Μου, γι' αυτό μείνετε ξύπνιοι, μείνετε άγρυπνοι. 
Μη δίνετε αφορμή για να σας πειράξει ο διάβολος, μην επιτρέπετε στο πνεύμα σας να κρίνει βιαστικά.
 Απαλλαγείτε από την κατάκριση για να μην κριθείτε την Ημέρα της Κρίσεως.
Είμαι το Φως του κόσμου. 
Να είστε έτοιμοι, γιατί μπορεί να έρθω στο σπίτι σας οποιαδήποτε στιγμή τώρα. Από τον ουρανό, από το βασιλικό Μου Θρόνο, θα κατέβω σύντομα μέσα στη φοβερή σας νύχτα. 
Παιδιά Μου, έχετε Ειρήνη, σας δίνω την Ειρήνη Μου, κάνετε υπομονή για λίγο ακόμη και συνεχίστε να Με δοξάζετε με την αγάπη σας. Σας αγαπώ όλους, με όλη Μου την Καρδιά σας αγαπώ. Είστε όλοι απόγονοί Μου, σας ευλογώ αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου στα μέτωπά σας. 


Ντιτρόιτ

Ιησού;

Εγώ Είμαι. 
Άνοιξε την καρδιά σου και δέξου Με. Πες στο λαό Μου ότι θα έρθω κοντά τους σύντομα. 
Εκείνη την Ημέρα κάθε κάτοικος στον κόσμο αυτό θα ξέρει ότι είμαι ο Ων. Προσευχηθείτε για όσους αμφισβητούν αυτά που διδάσκω, προσευχηθείτε και μην επιτρέπετε στις καρδιές σας να τους κατακρίνουν. 
Έχετε πίστη σε Μένα και εμπιστευθείτε Με. 
Η Αγάπη είναι κοντά σας. 
Δοξάστε Με αποκαθιστώντας την ειρήνη όπου υπάρχει μίσος.
 Μιμηθείτε Με, τον Κύριο σας, σ' αυτή τη σκοτεινή εποχή. 
Αγκαλιάστε το Σταυρό Μου, ο Σταυρός Μου θα σας οδηγήσει στην αγιότητα και στο δωμάτιο σας στον Ουρανό. 
Η Αγάπη θα σας αγκαλιάσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου