Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Σήμερα, το μόνο που χρειάζομαι είναι: μια εγκάρδια συνομιλία, μια αδιάκοπη λατρευτική προσευχή στα Πόδια Μου,

Βασούλα, άκουσε και γράφε: ο διάβολος και οι άγγελοί του είναι αποφασισμένοι να επεκτείνουν τα ολέθρια σχέδια τους και να μετατρέψουν τα αγαθά που σας στέλνω σε φαρμακερά μονοπάτια. 
Κοιτάζω τη γη με θλίψη γιατί πολλοί αγνοούν τα μαθήματα που σας έδωσα και ο θάνατος εισδύει μέσα σε πολλά σπίτια, κι όμως πολλοί αρνούνται να καταλάβουν ότι το κακό ελκύει το κακό. 
Ο κόσμος, παιδί Μου, μέσα στην αποστασία του αυτοκαταστρέφεται.

Κύριε;

Εγώ Είμαι.
 Ναι, εμπιστεύσου Με, ανακούφισε την καρδιά σου και πες Μου. 
Σε ακούω.

Γιατί αυτός ο μοναχός θέλει να με εμποδίσει να Σε πλησιάζω με αυτό τον τρόπο; Είμαι ευτυχισμένη που είμαι μαζί Σου με αυτό τον τρόπο. Εσύ και εγώ, μόνοι. Άλλωστε αυτό είναι το Δώρο Σου σε μένα...

Ναι, αυτό είναι το Δώρο Μου σε σένα και εσύ είσαι το Δώρο Μου σε όλους. Κάποτε είπα στη Μάρθα:
"Μάρθα! Ασχολείσαι και αγωνιάς για τόσα πολλά πράγματα, ενώ ένα μόνο χρειάζεται. Και η Μαρία διάλεξε αυτή την καλή μερίδα και κανείς δεν πρόκειται να της την αφαιρέσει."
Λέω λοιπόν σ' εκείνον ή σε όποιον έρχεται στο δρόμο σου να σου απαγορεύσει να έρχεσαι στα Πόδια Μου όπως τώρα, να Με ακούς, να γράψεις και να είσαι διαρκώς μαζί Μου:
"Ασχολείσαι και αγωνιάς για πολλά πράγματα που δεν χρειάζομαι
Σήμερα, το μόνο που χρειάζομαι είναι:
μια εγκάρδια συνομιλία,
μια αδιάκοπη λατρευτική
προσευχή στα Πόδια Μου,
ενώστε την καρδιά σας με τη δική Μου.
 Αυτή είναι η καλύτερη μερίδα...
Κι εσύ, κόρη Μου, να χαίρεσαι! Γιατί σου χάρισα αυτό το Δώρο. Κανείς δεν πρόκειται να σου το αφαιρέσει.


ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο  ΙΗΣΟΥΣ  ΜΟΥ  ΖΗΤΗΣΕ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΝΑ  ΒΓΑΖΕΤΕ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΜΟΥ  ΒΑΣΟΥΛΑ,  ΑΠΟ  ΤΑ  ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΤΟ  ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ  ΜΕ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ    ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου