Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

.Το ένα έθνος μετά το άλλο παρέκκλιναν από τις Δέκα Εντολές Μου, προσθέτοντας στην ανομία τη βλασφημία, με την κυριαρχία του δράκοντα, του μαύρου θηρίου,(Αποκ.13 (Το μαύρο θηρίο συμβολίζει τη μασονία. Το δεύτερο θηρίο συμβολίζει τη μασονία στην Εκκλησία.) υποβοηθούμενου από το δεύτερο θηρίο ή αλλιώς ψευδοπροφήτη, βλάσφημοι πόλοι έλξεως οι ίδιοι, πάνω σε κάθε ψηλό βουνό και κάτω από κάθε ευσκιόφυλλο δένδρο, για να κυριεύσουν τον κόσμο και να σβήσουν το λιγοστό φως που έχει απομείνει.

<<......Εγώ Είμαι.
Στηρίξου σε Μένα, συλλογίσου την Αγάπη Μου. 
Βάδισα το δρόμο του Γολγοθά μονάχος, από τους ανθρώπους του λαού Μου ούτε ένας δεν ήταν μαζί Μου. 
Με μίσησαν χωρίς λόγο. 
Με συνέλαβαν με τη βία και με το νόμο, μαρτύρια και ταπείνωση ήταν το έπαθλο της νίκης Μου. 
Πήρα επάνω Μου τα σφάλματά σας και επέτρεψα στα ίδια τα χέρια που έπλασα να Με κτυπήσουν και να Με παραμορφώσουν, αλλά μέσω αυτών των Πληγών θεραπευθήκατε. Γι' αυτό να ευλογείς αυτούς που σε διώκουν, να μην τους κρίνεις, να τους ευλογείς και να προσεύχεσαι γι' αυτούς. 
Σήμερα, με δάκρυα στα Μάτια σάς λεω: είναι πολλοί αυτοί που συμπεριφέρονται εχθρικά σ' Εμένα και στο Σταυρό Μου. 
Απ' όλους αυτούς που κηρύττουν το Ευαγγέλιό Μου, ελάχιστοι εργάζονται πραγματικά για Μένα και τη Βασιλεία Μου. 
Ολόκληρος ο Νόμος Μου συνοψίζεται σε μια και μοναδική Εντολή:
την ΑΓΑΠΗ.
Αν είχαν ακολουθήσει το Νόμο Μου και εξέταζαν καθημερινά τη συμπεριφορά τους, θα είχαν ανακαλύψει ότι δεν ζούνε σύμφωνα με τις Εντολές Μου. 
Και αν Μου πουν: "πώς είναι δυνατόν να μην ακολουθούμε τις Εντολές Σου; 
Πώς πρέπει λοιπόν ν' ακολουθούμε τις Εντολές Σου; 
Μπορούμε να διδάξουμε τις Εντολές Σου αφού λες ότι δεν τις ακολουθούμε;" 
Κι όμως δεν τις ακολουθείτε, γιατί λείπει από μέσα σας η αγάπη. 
Η Κορωνίδα των Εντολών Μου είναι η Αγάπη
Όποιος αγαπά, ζει σύμφωνα με τις Εντολές Μου. 
Μην είστε όπως ο Κάϊν που δεν είχε αγάπη για Μένα και από πνευματική ζηλοτυπία έσφαξε τον αδελφό του...
Διψώ για ψυχές, διψώ για την αγιότητά σας, διψώ για τη συμφιλίωσή σας. 
Διψώ, αγαπημένα Μου παιδιά, για ό,τι Με αντιπροσωπεύει και είναι η Εικόνα Μου. 
Διψώ να σας επιστρέψω τη χαμένη σας θεότητα. 
Διψώ για μια ανταπόδοση αγάπης. 
 Διψώ ν' ανανεώσω την αρχική σας πηγή και το σύνδεσμό σας με το Άγιο Όνομα Μου, την αρχική πηγή σας που αναβλύζει από την Ανυπέρβλητη Αγάπη Μου. 
Διψώ για λατρεία αλλά δείτε πώς γίνατε και Τι κάνατε! 
Ω γενεά! σταμάτησες να Με λατρεύεις και αντ' αυτού πολλαπλασίασες τους ψεύτικους θεούς σου
Δεν υπακούς στις Εντολές Μου, όχι, δεν τηρείς το Νόμο Μου. 
Δυστυχισμένη γενεά, πώς έγινες! 
Σπάνια Με επικαλείσαι για να Με λατρέψεις, δεν Με επικαλείσαι από αγάπη, ούτε Με τιμάς πια, προσφέροντάς Μου τις υπηρεσίες σου.
Σας καλώ κάθε μέρα της ζωής σας για να σας θυμίσω ποιος είναι ο Ουράνιος Πατέρας σας και σε ποιόν πρέπει να στραφείτε, αλλά η καρδιά σας δεν είναι στραμμένη σε Μένα, ούτε το πνεύμα σας είναι πρόθυμο. 
Προτιμήσατε να αποκόψετε τον ομφάλιο λώρο που μας ενώνει και μας κάνει ένα, για να βγάλετε δικούς σας νόμους και να Ονομασθείτε: "άθεοι". 
Συνεπαρμένοι από Ματαιοδοξία, θέλετε να θεωρείστε ίσοι με Μένα. 
Τώρα λετε: "Είμαι ίσος με το Θεό και κάθομαι στο θρόνο Του, γιατί η σοφία μου έχει συσσωρεύσει μεγάλο πλούτο και μεγάλη εξουσία σε ολόκληρο τον κόσμο." 
Η δεξιοτεχνία σας στις συναλλαγές είναι τέτοια, που ένα πλήθος από έθνη ακολουθούν το παράδειγμά σας. 
Ναι, ακολουθήσατε πραγματικά τη συμβουλή του αρχέγονου φιδιού, που με τόση πανουργία έπεισε τους προγόνους σας να φάνε τον απηγορευμένο καρπό, βεβαιώνοντάς τους ότι θα γίνουν όμοιοι με θεούς. 
Νομίσατε τότε ότι τα μάτια σας θ' άνοιγαν μα στην πραγματικότητα τυφλωθήκατε και μέχρι σήμερα αγωνίζεστε ν' αποκόψετε αυτό το Λώρο που σας δίνει Ζωή και Αγιότητα, πιστεύοντας ότι θα βρείτε την ελευθερία σας, αλλά το μόνο που βρίσκετε είναι ο Θάνατος.
Ω γενεά αθλιότητος! υπηρετείς την τρέλα στη θέση της Σοφίας, υπηρετείς το δράκοντα στη θέση του Αγίου σου. 
Δεν υπακούς στις Εντολές Μου, όχι, δεν τηρείς το Νόμο που σου έδωσα. 
Με βάζεις αδιάκοπα σε δοκιμασία. 
Η γενεά σου, παιδί Μου, είναι ένοχη για σοβαρές προσβολές, γιατί δεν τηρεί το Νόμο Μου. 
Είναι αδιάφορη προς τις Εντολές Μου, που μέσα τους μπορεί να βρεί τη Ζωή αν τις τηρήσει. 
Το ένα έθνος μετά το άλλο παρέκκλιναν από τις Δέκα Εντολές Μου, προσθέτοντας στην ανομία τη βλασφημία, με την κυριαρχία του δράκοντα, του μαύρου θηρίου,(Αποκ.13 (Το μαύρο θηρίο συμβολίζει τη μασονία. Το δεύτερο θηρίο συμβολίζει τη μασονία στην Εκκλησία.) υποβοηθούμενου από το δεύτερο θηρίο ή αλλιώς ψευδοπροφήτη, βλάσφημοι πόλοι έλξεως οι ίδιοι, πάνω σε κάθε ψηλό βουνό και κάτω από κάθε ευσκιόφυλλο δένδρο, για να κυριεύσουν τον κόσμο και να σβήσουν το λιγοστό φως που έχει απομείνει.
Επάνω στο κάθε ένα από τα επτά κεφάλια του το θηρίο κατασκεύασε είδωλα που αναπαριστούν τους δικούς του θεούς. 
Αυτά τα είδωλα είναι τοποθετημένα, με τη δύναμη του δράκοντα, σε υψηλές θέσεις.
Τότε όρισαν για τις υψηλές θέσεις ιερείς από το δικό τους σινάφι, που σήμερα υπηρετούν στην καρδιά του Ιερού Μου και δεν Μου προσφέρουν λατρεία, υποκρίνονται μόνο. 
Βγαίνουν ντυμένοι σαν αρχιερείς, λατρεύοντας και υπηρετώντας το ίδιο το θηρίο και την παραγωγή του που είναι σύμμορφη με τον κόσμο. 
Λατρεύουν ξένους και άψυχους θεούς, όπως ακριβώς συμπεριφέρθηκαν οι πατέρες τους στο παρελθόν. 
Αψηφούν την ευσέβεια και αποκηρύττουν τις Εντολές Μου, παιδί Μου. 
Βγαίνουν και διδάσκουν σε όλα τα έθνη να προσκυνούν είδωλα που παριστάνουν θνητούς ανθρώπους (Ενός ψεύτικου Χριστού. Η Νέα Εποχή βγαίνει και διδάσκει μια ψεύτικη θρησκεία.) , μια ανάξια απομίμηση στη θέση της Άφθαρτης Δόξας Μου. 
Αχ! πόσο Με βαραίνουν!
Με τη δύναμη (Δύναμη που αποκτήθηκε με τις σαταναλοτρείες.) που τους δόθηκε από το δράκοντα, κορυφώνουν το αδυσώπητο μίσος τους και το εκδικητικό τους πνεύμα, κηρύττοντας πόλεμο κατά των αγίων και όλων αυτών που δεν ανήκουν στο σινάφι τους και αρνούνται να προσκυνήσουν το άγαλμα (Έναν ψεύτικο Χριστό.) του θηρίου.
Γι' αυτό σας λεω: μακάριοι αυτοί που πιστεύουν σε Μένα και Με λατρεύουν, μακάριοι αυτοί που Με ακολουθούν, μακάριοι αυτοί που πιστεύουν ότι η Επαγγελία Μου οδεύει προς την εκπλήρωσή Της, στα μέτωπά τους θα αποτυπωθεί ο Στεναγμός της Αγάπης Μου. 
Σας βεβαιώνω, όποιος θέλει να Με υπηρετήσει, οφείλει να Με ακολουθήσει.......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου