Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Ο Ύμνος της Αγάπης Μου θα γίνει ποταμός και ο ποταμός αυτός θα γίνει μια θάλασσα Αγάπης. "θα κάνω την πειθαρχία να λάμψει, θα εκχύσω τότε διδασκαλία σαν προφητεία, σαν κληροδότημα προς όλες τις επόμενες γενεές". Ναι, τούτα λέω Εγώ, ο Δημιουργός του ουρανού και της γης.

<<......Εγώ, ο Γιαχβέ, σε αγαπώ. 
Μείνε κοντά Μου, μείνε κοντά Μου και συμπορεύσου με τον Πατέρα σου. 
Επανάλαβε μετά από Μένα αυτή την προσευχή:
Ω Αιώνιε Πατέρα,
Ποιητή του Ύμνου της Αγάπης,
Βασιλέα εξαρχής,
αναστήθηκες, Θεέ, για να πεις κάτι
σε όλους τους κατοίκους της γης,
Πιστός στο μεγαλείο του Ελέους Σου
και του Ονόματός Σου, σκόρπισες επάνω μας
τη μια ευλογία μετά την άλλη.
Πάνω από τα κύματα της θάλασσας
και πάνω απ' όλη τη γη
ταξίδεψε η ευωδία Σου.
Παντοδύναμε Θεέ, ποτέ πριν δεν έγιναν
τόσα ωραία πράγματα στη γενεά μας.
Ποιητή του Ύμνου της Αγάπης,
τα Έργα Σου είναι θαυμάσιο κόσμημα,
μεγαλόπρεπο στολίδι για την τέρψη
των ματιών και της καρδιάς.
Θα Σε υμνώ, Αιώνιε Πατέρα,
όλη μου τη ζωή,
και θα Σου ψάλλω, Θεέ μου,
όσο ζω.
Αμήν.
Και σου λέω: εξάπλωσε τον Ύμνο της Αγάπης Μου μαζί Μου, το χέρι σου μέσα στο Χέρι Μου. 
Παιδι Μου, βάδισε μαζί Μου, αυτό Με ευχαριστεί. 
Σκοπεύω τις μέρες που θα έρθουν να ποτίσω τα παρτέρια Μου. 
Περίμενε, παιδί Μου, και θα δεις τη Δόξα Μου. 
Ο Ύμνος της Αγάπης Μου θα γίνει ποταμός και ο ποταμός αυτός θα γίνει μια θάλασσα Αγάπης.
"θα κάνω την πειθαρχία να λάμψει, θα εκχύσω τότε διδασκαλία σαν προφητεία, σαν κληροδότημα προς όλες τις επόμενες γενεές".
Ναι, τούτα λέω Εγώ, ο Δημιουργός του ουρανού και της γης. 
Και μάθε ότι σύντομα το όλο σχέδιό Μου θα πραγματοποιηθεί. 
Η μία πόλη (Δηλαδή η ψυχή.)  μετά την άλλη θα κατοικηθεί από Μένα και θα ανοικοδομηθεί ( Δηλαδή θα μεταστραφεί.)
Θα ανορθώσω τα ερείπιά σας και θα ανοικοδομήσω τα θυσιαστήριά Μου (Οι πιστοί που διώχθηκαν και πληγώθηκαν.) το ένα μετά το άλλο. 
Μόλις αρθεί ο αφορισμός, όλη η ανθρωπότητα θα αφιερωθεί στην Ιερή Μου Καρδιά και στην Άμωμη Καρδιά της Μητέρας σας. 
Η εκκλησία θα αναβιώσει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου