Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Μακάριοι όσοι αποδέχονται την Αλήθεια και ζουν σύμφωνα με την Αλήθεια: το δωμάτιό τους στον ουρανό δεν θα μείνει άδειο για την αιωνιότητα, αλλά θα γεμίσει με την παρουσία τους.

<<......Ειρήνη σε όλους σας. 
Παιδιά Μου, σας βεβαιώνω πως το Αληθινό Φως βρίσκεται στο δρόμο της Επιστροφής Του.
Σας το λέω αυτό, παιδιά Μου για να είστε όλοι έτοιμοι να Με δεχθείτε. 
Η νύχτα της εποχής σας σύντομα τελειώνει. 
Καταλάβετε πως οι αμαρτίες σκοτεινιάζουν το εσωτερικό σας φως. 
Η αγάπη γι' αυτό τον προσωρινό κόσμο είναι φθαρτή και μόνο σκοτάδι μπορεί να φέρει μέσα σας. 
Αλλά σας λέω:
η νύχτα προχώρησε
και τα παραπατήματα και οι πτώσεις σας σύντομα τελειώνουν, γιατί η Δύναμη του Αγίου Μου Πνεύματος θα ενωθεί πλήρως με όλους εσάς, για να σας οδηγήσει να ζείτε
μια Αληθινή Ζωή με Μένα, το Θεό σας.
Μακάριοι όσοι αποδέχονται την Αλήθεια και ζουν σύμφωνα με την Αλήθεια: το δωμάτιό τους στον ουρανό δεν θα μείνει άδειο για την αιωνιότητα, αλλά θα γεμίσει με την παρουσία τους.
Εγώ, ο Ιησούς, σας ζήτω να Μου προσφέρετε την καρδιά σας και θα την βάλω μέσα στην Ιερή Μου Καρδιά να την ζωοποιήσω. 
Θα ευωδιάσω την καρδιά σας και θα την εξαγνίσω. 
Θα πλημμυρίσω την καρδιά σας με το Φως Μου και τη Θερμότητά Μου. 
Θα διαποτίσω την καρδιά σας με την Αγάπη Μου και θα την ανακαινίσω εξ ολοκλήρου, επαναφέροντάς την στην αγιότητα, και θα τη στολίσω με τη Θεότητά Μου. 
Αν συνειδητοποιούσατε μόνο τι σας προσφέρω, δεν θα αμφιβάλλατε, ούτε θα διστάζατε να Μου δώσετε όλη σας την καρδιά, αλλά αυτή τη φορά θα Με ακούγατε προσεκτικά:
Να ζητάτε το καλό και όχι το κακό,
να προσεύχεστε με αγάπη
και να μην κρίνετε.
To Φως Μου σε λίγο θα σας διαπεράσει σαν Φωτιά για να καθαρίσει τις ψυχές σας από τις ακαθαρσίες. 
Θα μπω μέσα στις πόλεις Μου (Εννοεί τις ψυχές μας.) και θα τις φωτίσω. 
Ο σκοπός αυτής της ενέργειας θα είναι το φως και όχι το σκοτάδι, θα είναι ένα ξεχείλισμα Φωτός. 
Οι πόλεις σας θα ανακαινιστούν και θα αγιαστούν από το υπερβατικό Μου Φως, και τότε... οι Νέοι Ουρανοί και η Νέα Γη θα έρθουν επάνω σας και ο σημερινός κόσμος θα εξαφανιστεί όπως τυλίγεται μια περγαμηνή. 
Και όπως τα λουλούδια αντλούν ζωή από το φως, έτσι κι εσείς αγαπημένοι Μου θα πλημμυρίσετε από το Φως Μου για να αναζωογονηθείτε. 
Μπορούν τα λουλούδια να επιζήσουν χωρίς νερό; 
Γιατί λοιπόν τόσοι από σας σήμερα αρνούνται την έκχυση του Αγίου Μου Πνεύματος και αμφιβάλλουν πως αυτό το Νερό που αναβλύζει από το Θρόνο Μου πηγάζει από Εμένα; Δεν διαβάσατε:
"Ο Θρόνος του Θεού και του αρνίου
θα είναι τοποθετημένος μέσα στην πόλη.
Οι δούλοι του θα Τον λατρεύουν, θα βλέπουν
το πρόσωπό Του και τ' Όνομά Του θα είναι
γραμμένο πάνω στα μέτωπά τους.
Δεν θα υπάρξει πια νύχτα και δεν θα χρειάζονται
το φως του λυχναριού, ούτε το φως του ήλιου,
γιατί ο Κύριος ο Θεός θα λάμπει επάνω τους."
Ακόμη δεν καταλάβατε; Το Πνεύμα Μου είναι σαν Ποτάμι και παντού όπου ρέει αυτό το Ποτάμι, όλοι όσοι βρέχονται από αυτό, άρρωστοι, ανάπηροι, τυφλοί,(Με πνευματική έννοια) όλοι θα θεραπευθούν και θα γίνουν μάρτυρες του Υψίστου. 
Σαν καρποφόρα δένδρα, με φύλλα που δεν μαραίνονται και καρπό που δεν θα εκλείψει, θα είστε όλοι. 
Θα καρποφορείτε κάθε μήνα, γιατί αυτό το Νερό, (το Άγιο Πνεύμα Μου) βγαίνει από το Αγιαστήριό Μου, μέσα στο οποίο θα κατοικήσει το πνεύμα σας. 
Σκοπεύω να σας ελευθερώσω από τη λαβή του Πονηρού και να αποκαταστήσω τη μνήμη της ψυχής σας. 
Σκοπεύω ν' ανοίξω τις πέτρινες καρδιές και να τις κάνω να προφέρουν στο εξής μεγαλόπρεπους ύμνους για Μένα, το Θεό σας. 
Μη λες, γενεά: "Οι πληγές μου είναι αθεράπευτες" και αρνείσαι εκ των προτέρων να θεραπευθείς. 
Μη λες: "O Λυτρωτής μου δεν με άκουσε ποτέ." 
Σήμερα ο Λυτρωτής σου, σου λέει: Τα δάκρυα Αίματος που έχυσα για σένα γενεά, χρόνο με το χρόνο, μαρτυρούν τον πόνο Μου.
Δεν στερώ σε κανένα την ευσπλαχνία Μου, έλα λοιπόν σε Μένα, πέσε στην αγκαλιά Μου και θα θεραπευθείς. 
Μη Με φοβάσαι, είμαι μια αστείρευτη Πηγή Αγάπης και Συγνώμης. 
Κι εσύ, εσύ που λες: "Ο Λυτρωτής μου δεν με ακούει ποτέ." σου λέω: Είμαι συνεχώς μαζί σου και σαν διψασμένος ταξιδιώτης, διψώ για τα τρυφερά σου λόγια, διψώ για τις προσευχές σου. 
Επικαλέσου Με, με την καρδιά σου και θα απαντήσω. 
Μη λες: "Μου κρύβει το Πρόσωπό Του." και ύστερα στρέφεις αλλού το βλέμμα σου. Προσέχω το κάθε σου βήμα και δεν σε χάνω ποτέ από τα Μάτια Μου. 
Είμαι πάντα μαζί σου, αλλά μέσα στο σκοτάδι σου δεν μπορείς να Με δεις, μέσα στην ξηρασία σου δεν Με ακούς. 
Στρέψε τα μάτια σου στον Ουρανό, γενεά, αναζήτησε την ουράνια πραγματικότητα και θα δεις τη Δόξα Μου.
Εσύ θα αποφασίσεις.
Η Καρδιά Μου είναι ανοιχτή για να μπορεί ο καθένας σας να μπει και να ζήσει μέσα Της. 
Μείνετε ριζωμένοι σε Μένα και θα ζήσετε. 
Σας ευλογώ όλους, αφήνοντας το στεναγμό της Αγάπης Μου στα μέτωπά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου