Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΗΜΠΟΡΟΥΣ.

<<.....Ο χρόνος επείγει, οι ώρες φεύγουν. 
Έλα κοντά μου και άκουσε τι θέλω να πω στην Εκκλησία της Ρόδου.
Κοιτάξτε τις παλάμες των Χεριών Μου, την Πλευρά Μου και τα Πόδια Μου, αισθανθείτε τις Πληγές Μου. 
Αυτοί που δεν θα πιουν από τις Πληγές Μου θα εξασθενίσουν, θα μαραζώσουν και θα μαραθούν. 
Είμαι η Σωτηρία σας, γιατί λοιπόν αυτό το έθνος φοβάται να Με πιει και να Με φαει; Φωνάζουν για βοήθεια, κανείς όμως δεν έρχεται να Με πιει και να Με φαει και να θεραπευθεί. 
Δεν έχω πει ότι μέσω των Πληγών Μου θα θεραπευθείτε; 
Προχωρήστε λοιπόν μέσα σ' αυτή την ατέλειωτη έρημο και ας ακούσω τον ήχο των βημάτων σας. Ελάτε να Με δεχθείτε.
Αυτό το έθνος δεν καταλαβαίνει το Κάλεσμα της Αγάπης Μου. 
Κοιτάζω με ανυπομονησία από τον Ουρανό για να σας σώσω όλους, σας προσφέρω την Καρδιά Μου. 
Στέλνω τη Σοφία μέχρι το κατώφλι σας να σας διδάξει το Θέμα Μου που είναι η ΑΓΑΠΗ, υπάρχουν όμως αυτιά για ν' ακούσουν; 
Συνέθεσα για σας ένα Νέο Άσμα Αγάπης και για χάρη του Αγίου Μου Ονόματος παιδιά Μου, κατεβαίνω έως εσάς. 
Εγώ, ο Χριστός σας, έρχομαι να σαγηνεύσω την καρδιά σας με το Άσμα της Αγάπης Μου και να ευχαριστήσω την Καρδιά Μου. 
Μη λετε: "Τον ζήτησα αλλά δεν Τον βρήκα, Τον φώναξα αλλά δεν απάντησε, Τον περίμενα αλλά δεν ήρθε."
Ζητήστε Με, αγαπημένοι, με απλότητα καρδιάς και θα Με βρείτε, καλέστε Με από τα βάθη της καρδιάς σας και θα σας απαντήσω, ανοίξτε τ' αυτιά και την καρδιά σας και θ' ακούσετε τα βήματα της Επιστροφής Μου.
 Η συκιά είναι ώριμη και σύντομα θα γευθείτε τον καρπό της. 
Ελάτε, αφού πολλοί από σας απομακρυνθήκατε από τον ίσιο δρόμο και φοβάστε να Με δεχθείτε, φυλάγοντας τις αμαρτίες σας κρυμμένες στο στήθος σας. 
Απελευθερωθείτε με την εξομολόγηση, μετανοήστε ειλικρινά και νηστέψετε, για να Με δεχθείτε με καθαρότητα και αγιότητα. 
Η πόρτα Μου είναι πάντα ανοιχτή σε όλους σας, αγαπημένοι. 
Είναι γνωστό ότι δεν παραμένω ασυγκίνητος μπροστά στις ανάγκες των φτωχών και των αρρώστων. 
Μη βάζετε λοιπόν σε δοκιμασία το Θεό σας και μην αμφιβάλλετε για το Άπειρο Έλεος Μου.
Ναι, τα όργανα που χρησιμοποιώ για να μεταδώσω τα Λόγια Μου είναι φτωχά, ανάξια και κοινά. 
Όσους ο κόσμος θεωρεί παρακατιανούς και περιφρονημένους, αυτούς διαλέγω, τα μηδενικά, για να καταργήσω όσους θαρρούν πως είναι κάτι.  
Η Σοφία δίνεται στα παιδιά και όχι σ' αυτούς που θριαμβολογούν για τη σοφία τους. Ακούστε Με, η Σοφία θα παραμείνει ένα αίνιγμα για όσους κομπάζουν και θεωρούν τους εαυτούς τους ενάρετους και αγίους. 
Θα φθείρω πράγματι τη Σοφία των σοφών και πολύ πιο αυστηρή θα είναι η τιμωρία που θα λάβουν. 
Στη θέση τους θα αφήσω έναν ταπεινό και άσημο λαό, που θα μπορεί να Μου λεει, "Αλληλούια, αλληλούια" μέρα και νύχτα, νύχτα και μέρα, μαζί με τον ύμνο των αγγέλων Μου, "Άγιος, Άγιος, Άγιος είναι ο Κύριος, ο Θεός ο Παντοκράτωρ! 
Αυτός που αληθινά υπήρχε, υπάρχει και θα'ρθεί"  χωρίς να τους ενοχλεί κανείς, γιατί θα αφαιρέσω από το μέσον τους όλους αυτούς τους υπερήφανους κομπαστές. 
Γι' αυτό, πριν έρθει η ώρα Μου σας λεω: αναζητήστε την ταπείνωση, αναζητήστε τη φτώχεια.
Εσείς που υπακούετε στις Εντολές Μου και διδάσκετε στους άλλους να τις υπακούουν, ταπεινωθείτε. 
Μην κρίνετε για να μην κριθείτε. 
Μην καταδικάζετε, για να μη σας καταδικάσω κι Εγώ. 
Μετανοήστε κι Εγώ θα σας συγχωρήσω γι' αυτά τα χρόνια που περάσατε καταπνίγοντας το Πνεύμα Μου. 
Σκοπεύω σ' αυτούς τους έσχατους καιρούς να οδηγήσω αυτή την πονηρή γενεά με ηνία καλοσύνης, με χαλινάρια αγάπης, σκύβοντας πάνω σε όλους σας για να σας δώσω την Τροφή Μου. 
Θα είμαι πάντα ένα καταφύγιο για τους φτωχούς και τους ανήμπορους. 
Ελάτε, γείρετε όλοι στο Στήθος Μου όπως ο μαθητής Μου Ιωάννης, και ακούστε τους Κτύπους της Καρδιάς Μου. 
Αυτοί οι Κτύποι θα σας οδηγήσουν στα Πόδια Μου, κάτω από το Σταυρό Μου. 
Εγώ, ο Κύριος, βρίσκομαι ανάμεσά σας και σας ευλογώ αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου στο μέτωπό σας. 
Θυμηθείτε όλα αυτά που σας έδωσα σήμερα και δείξτε Μου την αγάπη σας ακολουθώντας Με. 
Τα Μάτια Μου είναι επάνω σας. 
Να είστε ένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου