Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Σας στέλνω τη Μητέρα Μου σαν δάσκαλο σε διάφορες χώρες να σας εκπαιδεύσει. Υψώνω το Άπειρο Έλεος Μου σαν σημαία πάνω από τα κεφάλια σας, γενεά, για να σας παιδαγωγήσω και να σας ξαναφέρω στη θέωση. Αν Με ακούσετε σήμερα, θα υψώσω την ψυχή σας και θα φτάσετε στον τόπο της ανάπαυσής σας.

<<.......Ειρήνη σε σας. 
Είμαι η Ανάσταση, όποιος πιστεύει σε Μένα, και αν πεθάνει, θα ζήσει. 
Είμαι το Άγιο Πνεύμα της Αληθείας, είμαι η Υπενθύμιση του Λόγου Μου που έρχομαι να σας ξυπνήσω από το βαθύ σας ύπνο. 
Η Γραφή λεει ότι το Πνεύμα της Χάριτός Μου θα δωριστεί σε όλη την ανθρωπότητα και ότι οι γιοι και οι κόρες σας θα προφητεύσουν.  Ο,τι  λεει η Γραφή εκπληρώνεται. 
Σας ετοιμάζω από τον Ουρανό να γνωρίσετε την Αλήθεια. 
Σας ενθαρρύνω φανερώνοντας σημάδια στον ουρανό και στη γη. 
Δίνω οράματα στους φτωχούς και στους μικρούς. 
Σας στέλνω τη Μητέρα Μου σαν δάσκαλο σε διάφορες χώρες να σας εκπαιδεύσει. Υψώνω το Άπειρο Έλεος Μου σαν σημαία πάνω από τα κεφάλια σας, γενεά, για να σας παιδαγωγήσω και να σας ξαναφέρω στη θέωση. 
Αν Με ακούσετε σήμερα, θα υψώσω την ψυχή σας και θα φτάσετε στον τόπο της ανάπαυσής σας.
Γενεά! είναι καιρός τώρα που λατρεύεις ανώνυμα είδωλα, άψυχα είδωλα, εφευρέσεις που σε πληγώνουν θανάσιμα. 
Τους πρόσφερες θεϊκές τιμές, με αποτέλεσμα να διαφθείρεις τη ζωή σου. 
Χρόνια τώρα δεν έχω ακούσει τον ήχο της φωνής σου ούτε των βημάτων σου, δεν Με επικαλέστηκες, ούτε ύμνησες τα Μεγαλεία Μου. 
Αχ γενεά, γιατί Με απαρνήθηκες, τον Άγιο σου; 
Έλα πάλι να Με ακούσεις: η Αγάπη θα επιστρέψει σαν Αγάπη, αυτή είναι η Υπόσχεσή Μου. 
Ετοιμάσου λοιπόν να Με υποδεχθείς και θα σου προσφέρω το δώρο της Αγάπης Μου και το δώρο της Αγιότητός Μου. 
 Είμαι η Ιερή Καρδιά η τόσο ευαίσθητη, που σας ζητάει να κάνετε ειρήνη μαζί Μου και να συμφιλιωθείτε μαζί Μου. 
Αυτά τα αγκάθια που τυλίγουν την Ιερή Μου Καρδιά να ανθίσουν και να γίνουν ένα στεφάνι από λουλούδια. 
Ανοίξτε Μου την καρδιά σας και υποδεχθείτε Με, προσφέρετέ Μου την καρδιά σας και θα τη σαγηνεύσω για να ευχαριστήσω τη δική Μου Καρδιά. 
Μιλήστε Μου με την καρδιά σας και δεν θα μείνω αδιάφορος. 
Καταλάβετε ότι Εγώ, ο Βασιλιάς σας και Κυρίαρχος όλων, κατεβαίνω ως εσάς σ' αυτόν τον βυθισμένο στην αμαρτία κόσμο, να σας γυρέψω. 
Φίλε Μου, για πόσον καιρό ακόμη θα πρέπει να σε γυρεύω; 
Τα Μάτια Μου κουράστηκαν να προσμένουν την ευπρόσδεκτη απάντησή σου στο Πνεύμα της Χάριτός Μου. 
Ανοίγω το Στόμα λαχταρώντας ανυπόμονα ν' ακούσω την απάντησή σου, αλλά η λέξη δεν είναι καν στα χείλη σου... 
Το Πνεύμα της Χάριτός Μου σε φωνάζει για να σε οδηγήσει στα βάθη της Ιερής Μου Καρδιάς, αλλά σήμερα το Πνεύμα της Χάριτός Μου δεν δέχεται καμιά ευγνωμοσύνη για το Έλεος Του...
Χαμηλώνω ως εσάς, από το Θρόνο Μου ως την πόρτα σας. 
Έρχομαι σε σας κουρασμένος και σαν ρακένδυτος ζητιάνος, πληγωμένος σε σημείο να έχω γίνει τελείως αγνώριστος, ξυπόλητος και έρημος. 
Ακούστε τους στεναγμούς Μου: είμαι Εγώ, ο Χριστός. 
Διψώ... διψώ από έλλειψη αγάπης. 
Τα Χείλη Μου έχουν στεγνώσει από έλλειψη αγάπης... το Στόμα Μου είναι πιο ξερό από περγαμηνή, από τις επανειλημμένες εκκλήσεις Μου. 
Η Καρδιά Μου υποφέρει από αγάπη. 
Σας αγαπώ παράφορα, παρά την τρομερή σας ματαιοδοξία και κακία. 
Έρχομαι σε σας, παιδιά Μου, με την Καρδιά Μου στο Χέρι. 
Ξέρω πόσο φτωχοί είστε, μπορώ όμως να μοιραστώ το γεύμα σας μαζί σας; 
Θα σβήσετε τη δίψα Μου; 
Θα πραύνετε τις Πληγές Μου; 
Όχι, δεν Με αναζητήσατε εσείς, Εγώ σας αναζήτησα και σας βρήκα γυμνούς σ' αυτή την έρημο όπου ζείτε τώρα. 
Επιτρέψτε Μου την είσοδο στην καρδιά σας και θα σας ντύσω με μεγαλοπρέπεια. 
Αν Μου επιτρέψετε την είσοδο στην καρδιά σας, θα σας αφήσω να δείτε τις Πληγές που Μου δόθηκαν στο σπίτι των καλύτερων φίλων Μου. 
Θα τρομάξετε από το βάθος τους και θα εκπλαγείτε από τα πολυάριθμα σημάδια που καταφέρθηκαν με αγριότητα στο Σώμα Μου. 
Οι Πληγές του Σώματός Μου είναι τέτοιες που Με άφησαν στη μάχη τους ακρωτηριασμένο.
Σας βεβαιώνω, όποιος δεν δέχεται τη βασιλεία του Θεού σαν μικρό παιδί, δεν θα εισέλθει ποτέ σ' αυτήν. 
Αναζητήστε Με με απλότητα καρδιάς και θα Με βρείτε. 
Μη Με βάζετε σε δοκιμασία και θα Με δείτε, αναγνωρίζοντας την Παντοδυναμία Μου. Μην παραμένετε επιφυλακτικοί και ψυχροί στα Καλέσματά Μας, μην κωφεύετε στα Καλέσματά Μας, ακούστε τις εκκλήσεις Μας. 
Ανοίξτε τα αυτιά και αναγνωρίστε το Κάλεσμα του Ποιμένα. 
Αν είστε αδύνατοι, θα σας σηκώσω και θα σας μεταφέρω στους Ώμους Μου. 
Είμαι έτοιμος να σβήσω κάθε σας αμαρτία μέσα στην Καθαρότητά Μου και στο Φως Μου.
Ω, φίλε! 
Γιατί ταλαντεύεσαι ακόμη διστάζοντας; 
Ο ομφάλιος λώρος σου είναι ακόμη δεμένος μαζί Μου. 
Είμαι η Πηγή της ανάσας σου, είμαι η άφθονη τροφοδότρια Πηγή και ο Λόγος Μου σου δίνει Ζωή και σε προστατεύει από το θάνατο. 
Δεν είναι οι διάφορες τροφές που τρως, φίλε Μου, που σου δίνουν ζωή, Εγώ σου δίνω ζωή. 
Σήκωσε λοιπόν τα μάτια σου σε Μένα και φύλαξε το Λόγο Μου μέσα στην καρδιά σου, και θα ζήσεις! 
Έλα και ζήτησέ Μου να σου ανοίξω τα μάτια και θα έρθω πρόθυμα να σου αφαιρέσω το κάλυμμα, φίλε Μου. 
Έλα και ζήτησέ Μου να σε επαναφέρω από την εξορία σου, όπου πολλοί από σας πλανήθηκαν και θα σπεύσω κοντά σου. 
Ακόμη κι αν έκτισες έναν τοίχο για να Μου φράξεις το δρόμο, τον καιρό της ανομίας σου, και να Με χωρίσεις από σένα, με ένα και μόνο φύσημα της Πνοής Μου θα γκρεμίσω αυτόν τον τοίχο. 
Ύστερα θα σου θυμίσω την Αγάπη Μου, θα σου θυμίσω ότι Εγώ είμαι Αυτός που σε αγαπά πιο πολύ και ότι το σπίτι σου είναι η Ιερή Μου Καρδιά. 
Θα σας θυμίσω να μην διαφοροποιείστε πια στο Όνομα Μου. 
Θα σας θυμίσω να είστε ενωμένοι στην καρδιά και στην ψυχή και να αγαπάτε ο ένας τον άλλο όπως σας αγαπώ. 
Ναι, είμαι Εγώ, η Συνεχής Υπενθύμιση του Λόγου Μου, που σας μιλώ για να φρεσκάρω τη μνήμη σας. 
Δεχθείτε το Άγιο Πνεύμα Μου... 
Ευλογώ τον καθένα σας κι αυτή τη στιγμή αφήνω στο μέτωπό σας το Στεναγμό της Αγάπης Μου.
 Να είστε ένα.......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου