Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Σήμερα πάλι, σ' αυτές τις μέρες της Σαρακοστής, έρχομαι σε σένα παιδί Μου, αμαρτωλό, δίκαιο ή άδικο, ή αποδιωγμένο από τους ανθρώπους ή ταλαιπωρημένο με κάθε τρόπο σ' αυτό τον κόσμο, έρχομαι να σου ζητήσω τη συμφιλίωσή σου. Πήγαινε να συμφιλιωθείς με τον αδελφό σου, γιατί με το να συμφιλιωθείς μαζί του, συμφιλιώνεσαι με Μένα, τον Θεό σου.

<<......Ειρήνη σε σας. 
Εγώ, ο Κύριος Ιησούς, σας αγαπώ. 
Πολυαγαπημένα Μου παιδιά, μάθετε ότι είμαι η Αιώνια Αλήθεια. 
Είμαι η Οδός που σας οδηγεί στην Αιώνια Ζωή. 
Είστε έτοιμοι αυτές τις μέρες της Σαρακοστής να ακολουθήσετε το Μονοπάτι Μου; Είστε έτοιμοι να αναγνωρίσετε ότι Εγώ είμαι Αυτός που σημάδεψε το Δρόμο Του με το Αίμα Του; 
Είμαι ο Εσταυρωμένος με τις Πέντε Πληγές που σας μιλά σήμερα, είμαι το θύμα της Αγάπης που γυρεύει την καρδιά σας. 
Έλα, πλησίασε εσύ που η Καρδιά Μου αγαπά, εσύ που ακόμη διστάζεις. 
Έλα κοντά Μου και εισχώρησε στην Πληγή της Καρδιάς Μου, για να σε παρασύρω και να σε κάνω να καταλάβεις ότι εκεί θα βρεις την ειρήνη σου και τη χαρά σου. 
Έλα πιο κοντά Μου, ψυχή, και επίτρεψέ Μου να φυσήξω πάνω σου το γλυκό Μου άρωμα, αναζωογονώντας σε. 
Εγκαταλείψου σε Μένα και θα περιβάλω την ψυχή σου με την Ιερή Μου Καρδιά. 
Κάλεσέ Με και θ' απαντήσω... 
Αναζήτησέ Με με θέρμη και θα Με βρεις... 
Εγκατάλειψε τους αμαρτωλούς σου δρόμους και βάλε τα πόδια σου στο Μονοπάτι Μου και θα σε σηκώσω και θα σαγηνεύσω την ψυχή σου για να ευχαριστήσω την Ψυχή Μου.
Η Αγάπη Μου είναι σαν μια Πηγή, ένα Φρέαρ που αναβλύζει δροσερό νερό, έλα λοιπόν ν' αντλήσεις απ' αυτή την Πηγή και θα ζήσεις. 
Μην είσαι σαν τον κόσμο, γιατί ο κόσμος δεν εκτιμά τη μεγάλη Μου Αγάπη. 
Παιδί Μου, έχεις πλήρως καταλάβει το Πάθος Μου; 
Είμαι Αυτός που σε λύτρωσε από το Θάνατο. 
Διώχθηκα για χάρη σου... παραμορφώθηκα από τα κτυπήματα, έγινα κατάπτυστος, περιφρονήθηκα, γελοιοποιήθηκα και χλευάστηκα, για να σε λυτρώσω. 
Μαστιγώθηκα ανελέητα, από τη Μεγάλη Μου Αγάπη για σένα. Σήκωσα στους ώμους Μου τις αμαρτίες σου χωρίς να προφέρω παράπονο "σαν πρόβατο που οδηγείται στη σφαγή, σαν αμνός άφωνος ενώπιον των κουρέων του, χωρίς ν' ανοίξει ποτέ το στόμα."
Και για να σ' ελευθερώσω, αγαπημένε Μου, αφέθηκα να καρφωθώ απ' αυτούς τους ίδιους που είχα πλάσει. 
Ναι, κάρφωσαν τα Χέρια που τους έπλασαν και με τις Πληγές Μου σε γιάτρεψα... 
Για χάρη σου υπέμεινα ώρες μαρτυρίου, για να βγάλω την ψυχή σου από το λάκκο. 
Είμαι ο Άγιος σου, κι όμως σου επέτρεψα να Με τεντώσεις πάνω στο Σταυρό, μέχρις εξαρθρώσεως των οστών Μου.
Νιώσε την αγωνία Μου σήμερα, νιώσε τη δίψα Μου από έλλειψη αγάπης, μια αγάπη που κανένα ποτάμι δεν μπορεί να ξεδιψάσει και κανένας χείμαρρος δεν μπορεί να σβήσει.
Θα σε δω ποτέ, εσένα που πλανιέσαι ακόμη μέσα στην ερημιά; 
Γύρισε σε Μένα, συμφιλιώσου μαζί Μου και ζήσε άγια, εγκαταλείποντας τους δρόμους σου. 
Με λύπη και με δάκρυα παρακολούθησα αυτή την ανόσια γενεά να απομακρύνεται ακολουθώντας την Ανηθικότητα στη θέση της Αρετής, το Θάνατο στη θέση της Ζωής. Επειδή αυτή η γενεά βασίστηκε στην πλάνη, συνέλαβε τον ορθολογισμό που γέννησε τον αθεϊσμό. 
Για πόσον καιρό ακόμη θα πρέπει να παραμείνω μόνος και έρημος πίσω από κάθε Τράπεζα, ενώ Δάκρυα Αίματος χύνονται στα Μάγουλά Μου, αφήνοντας ραγισμένη κάθε ίνα της Καρδιάς Μου; 
Οι αγωνίες Μου στη Γεθσημανή επαναλαμβάνονται κάθε ώρα στην Ψυχή Μου. Εισχώρησε στις Πληγές Μου και θα καταλάβεις τις αγωνίες Μου.
Είχα προβλέψει ευθύς εξαρχής ότι, παρά τη Θυσία Μου, θα ξεσηκώνονταν ομάδες εναντίον Μου και θα διαιρούσαν το Σώμα Μου, προκαλώντας τόσες νέες διδασκαλίες. 
Κι από τη στιγμή που θα έχαναν την αίσθηση του καλού και του κακού μέσα στη διχόνοιά τους, θα έχαναν επίσης την αίσθηση της αδελφοσύνης... 
Και από τότε ο θρήνος των προβάτων Μου έχει διαπεράσει τ' Αυτιά Μου... 
Και τώρα σαν ηχώ, έρχεται η φωνή Μου από το Σταυρό προς τα διάφορα έθνη για να σας φέρει όλους πίσω και να σας ενώσει. 
Αν Με ρωτήσει λοιπόν κανείς: "Γιατί αυτά τα Δάκρυα Αίματος χύνονται στα Μάγουλά Σου;" 
θα απαντήσω: "χύνονται για σένα, παιδί Μου, είναι Δάκρυα που προκαλούνται από τις αμαρτίες και τις ανηθικότητες." 
Και αν Με ρωτήσεις: "Κι αυτά τα σημάδια στο Σώμα Σου; 
Γιατί οι Πληγές Σου είναι ορθάνοικτες;" θα απαντήσω: "Αυτές παιδί Μου, μου δίνονται καθημερινά, δίχως έλεος, από τους πλέον αγαπητούς Μου, που όμως στράφηκαν τώρα εναντίον Μου, αφήνοντας τις Πληγές Μου ορθάνοικτες. 
Κι όμως αυτοί ήταν που έλεγαν κάποτε: "επιθυμούμε να διδαχθούμε τους Δρόμους Σου και να Σε ακολουθήσουμε." 
Πνευματικά βρίσκονται στο σκοτάδι και μόνο όταν νεκρώσουν τον αμαρτωλό τους εαυτό, θα μπορέσουν να δουν το Φως.
Σήμερα πάλι, σ' αυτές τις μέρες της Σαρακοστής, έρχομαι σε σένα παιδί Μου, αμαρτωλό, δίκαιο ή άδικο, ή αποδιωγμένο από τους ανθρώπους ή ταλαιπωρημένο με κάθε τρόπο σ' αυτό τον κόσμο, έρχομαι να σου ζητήσω τη συμφιλίωσή σου. 
Πήγαινε να συμφιλιωθείς με τον αδελφό σου, γιατί με το να συμφιλιωθείς μαζί του, συμφιλιώνεσαι με Μένα, τον Θεό σου. 
Πρόσφερέ Μου την ειρήνη σου όπως σου προσφέρω την Ειρήνη Μου. 
Μιμήσου Με και γίνε άγιος, θυσίασε και νήστευε για να προοδεύσεις στο Πνεύμα Μου που είναι: Αγάπη, Αγιότητα και Αλήθεια. 
Αυτό που θέλω από σένα είναι αγιότητα. 
Μην είσαι σαν τα τσακάλια που ζούνε τη νύχτα! γιατί τις προθέσεις σου τις γνώριζα πολύ πριν γεννηθείς.
Αυτό τον καιρό εκχέω το Πνεύμα Μου πάνω στη χώρα σας, για να αυξηθείτε όπως το χορτάρι όπου υπάρχει πολύ νερό, έρχομαι με αυτό τον τρόπο να γεμίσω τις αποθήκες σας με τον καρπό Μου. 
Έρχομαι να σας ξυπνήσω από το λήθαργό σας και να σας απομακρύνω από τους αμαρτωλούς σας δρόμους. 
Και τώρα κάνω ιδιαίτερη έκκληση σε όλους αυτούς που είναι κάτω από το Όνομα Μου και εργάζονται για την Ενότητα και την Ειρήνη. 
Σας ζητώ να Με πλησιάσετε σαν τα παιδιά και να Με αντικρίσετε απαντώντας Μου σ' αυτές τις ερωτήσεις:
Αδελφοί, κάνατε ο,τι μπορούσατε για να διαφυλάξετε την ενότητα του Σώματός Μου;
Πέστε Μου, αδελφοί, πού είναι η Ειρήνη που σας κληροδότησα, το Δώρο που σας έδωσα;
Γιατί διαφοροποιείστε συνεχώς στο Όνομα Μου;
Κάνετε ειλικρινείς προσπάθειες για να ξαναενωθείτε στην πίστη και στην πράξη;
Σας ζητώ με σοβαρότητα να ανακαινίσετε το νου σας με μια πνευματική επανάσταση, μια επανάσταση αγάπης. 
Συγχωρήστε τις μνησικακίες που έχετε ο ένας εναντίον του άλλου κι ελάτε σε Μένα ανανεωμένοι, ελάτε σε Μένα καθαροί. 
Ξυπνήστε από τον ύπνο σας! 
Στέκομαι στις πόρτες σας και χτυπώ. 
Μην είστε σαν το αλάτι που έχασε τη γεύση του, να είστε σαν ένα δένδρο που βγάζει χαριτωμένους βλαστούς και καρποφορεί αγιότητα. 
Τηρήστε το Νόμο Μου με την ενότητα και την αλληλοβοήθεια όπως χθες. 
Υψώνω τα μάτια Μου στον Πατέρα και προσεύχομαι σ' Αυτόν:
Πατέρα Άγιε, φύλαξε αυτούς που μου έδωσες πιστούς στο Όνομα Σου, για να είναι ένα, όπως Εμείς. 
Είθε να είναι όλοι ένα.

Πατέρα Δίκαιε,
θύμισέ τους την πραότητά Μου,
την ταπείνωσή Μου, την ειλικρίνειά Μου
και τη μεγάλη Μου Αγάπη,
για να βάλουν ένα τέλος στην Αγωνία Μου,
αυτή την Αγωνία που προκαλεί
τόση αιμορραγία στο Σώμα Μου.
Να αναγνωρίσουν τα λάθη τους
και να συμφιλιωθούν,
ώστε όταν έρχονται να Με δεχθούν,
να έρχονται επάξια.
Πατέρα, κάλεσε τους ποιμένες
και δίδαξέ τους να είναι υποχωρητικοί
και υπάκουοι ο ένας στον άλλο,
αφανείς και ταπεινοί.
Είθε να εννοήσουν τη Θυσία Μου
αυτές τις μέρες της Σαρακοστής
και να ζητήσουν την αληθινή Σοφία σε Μένα. 
Αμήν.

Μακάριος αυτός που Με ακούει, μακάριοι αυτοί που ακολουθούν τους Δρόμους Μου, μακάριος αυτός που ταπεινώνεται, μακάριοι οι φτωχοί στο πνεύμα, η Βασιλεία των Ουρανών τους ανήκει. 
Εγώ, ο Κύριός σας, ευλογώ εσάς και τις οικογένειές σας, αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου στα μέτωπά σας και την Ειρήνη Μου μέσα στις καρδιές σας. 
Ποτέ μην ξεχνάτε πως η Αγάπη είναι πάντα μαζί σας. 
Να είστε ένα.....>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου