Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Τα Μηνύματά Μου είναι για να συνεφέρουν πολλούς από σας που ξεστρατίσατε και να σας θυμίσουν την Αλήθεια. Και για όσους δεν πιστεύουν παρ' όλ' αυτά στα Θεία Έργα του Ελέους, θα θέσω την ίδια ερώτηση που έθεσα κάποτε στους Φαρισαίους: "Ποιος από σας εδώ, όταν πέσει το παιδί του ή το βόδι του στο πηγάδι το Σάββατο, δε θα το ανασύρει αμέσως;"

<<.......Ειρήνη σε σας. 
Είμαι ο Σωτήρας σας, ο Βασιλιάς της Ειρήνης, είμαι ο Παρηγορητής σας, είμαι η Αγάπη Ειρήνη έρχεστε να γυρέψετε και σας λέγω: σας δίνω την Ειρήνη Μου. 
Παρηγοριά είναι αυτό που γυρεύετε, αγαπημένοι Μου; 
Θα σας προσφέρω γενναιόδωρα παρηγοριά. 
Διψάτε γι' αγάπη; 
Ω, ελάτε! 
Pιχθείτε στην ανοιχτή Μου Αγκαλιά, είμαι η Αγάπη!
Παιδιά Μου, μην αφήνετε τις καρδιές σας να ταράζονται, ποτέ δε σας εγκατέλειψα. Εγώ, ο Ιησούς, είμαι πάντα στο πλευρό σας, ο λόγος, ωστόσο, που έρχομαι μ' αυτό τον τρόπο είναι για να σας παρηγορήσω και να σας υπενθυμίσω το Νόμο Μου. 
Θέλω να σας καλέσω όλους πίσω στην Αγάπη, στην Ειρήνη και στην Ενότητα. 
Δεν έρχομαι να σας κρίνω, ούτε έρχομαι να σας καταδικάσω, έρχομαι από το Άπειρο Έλεός Μου να σας υπενθυμίσω ότι είμαι Άγιος και ότι πρέπει να ζείτε άγια. 
Είμαι ένας Θεός Αγάπης, όχι ένας Θεός που σας οδηγεί στην απελπισία. 
Είμαι ένας Θεός Ελπίδας κι έρχομαι να σας δώσω την ελπίδα. 
Ευλογημένοι, είμαι Εκείνος που σας αγαπά πιο πολύ, είμαι Εκείνος που θυσίασε τη Ζωή Του, χάρη στην Αγάπη Του για σας. 
Δε θα μεταχειρισθώ, λοιπόν, κάθε δυνατό μέσο για να έρθω αυτές τις μέρες του σκότους να σας προειδοποιήσω και να σας απομακρύνω από το κακό; 
Kαι να σας φέρω πιο κοντά στην Καρδιά Μου; 
Kαι να σας δείξω ότι το Σπίτι σας είναι πράγματι η Ιερή Μου Καρδιά;
Έρχομαι να ζητήσω απ' αυτούς που δεν έχουν ακόμη συμφιλιωθεί μ' Εμένα να συμφιλιωθούν και να κάνουν Ειρήνη μαζί Μου. 
Το μόνο που ζητώ από σας είναι ΑΓΑΠΗ. 
Το Πνεύμα Μου εκχέεται γενναιόδωρα πάνω στη γενεά σας, από το Άπειρο Έλεός Μου, και δε θα πρέπει να σας φαίνεται απίστευτο, που μιλώ με αυτό τον τρόπο, αφού είμαι ο Παντοδύναμος. 
Τα Μηνύματά Μου είναι για να συνεφέρουν πολλούς από σας που ξεστρατίσατε και να σας θυμίσουν την Αλήθεια. 
Και για όσους δεν πιστεύουν παρ' όλ' αυτά στα Θεία Έργα του Ελέους, θα θέσω την ίδια ερώτηση που έθεσα κάποτε στους Φαρισαίους: "Ποιος από σας εδώ, όταν πέσει το παιδί του ή το βόδι του στο πηγάδι το Σάββατο, δε θα το ανασύρει αμέσως;"
Αγαπημένοι, είμαι μια Άβυσσος Ευσπλαχνίας, είμαι ο Άπειρος Πλούτος και η Φωνή Μου θ' ακουστεί σε όλο τον κόσμο ακόμη και υπόγεια, στα σκοτεινά έγκατα αυτής της γης, όπου κείτονται οι νεκροί. 
Η Φωνή Μου θ' ακουστεί, και θα πάω σ' αυτούς και θα τους αναστήσω, μεταμορφώνοντάς τους σε στήλες φωτός. 
Και σε όσους συνεχίζουν να καταδικάζουν τα Έργα Μου λέγω: "Αναζητήστε τον Κύριο με απλότητα καρδιάς."
Ιερείς Μου, ιερείς Μου..., όλοι εσείς που είστε η αντανάκλαση της Θείας Μου Εικόνας, επιτρέψτε Μου να σας υπενθυμίσω να 'ρθετε σε Μένα, ν' αντλήσετε από την Καρδιά Μου που είναι μια Άβυσσος Αγάπης και να πλημμυρίσετε τη δική σας. 
Ακούστε τα Λόγια Μου κι ενεργήστε σύμφωνα μ' Αυτά. 
Μην είστε σαν ένα σπίτι κτισμένο στο χώμα και χωρίς θεμέλια, που με το ξεχείλισμα ενός ποταμού θα καταρρεύσει! 
Να είστε ακλόνητοι και να βάζετε σ' εφαρμογή αυτά που διδαχθήκατε από Εμένα.
Θα ελκύσω όλους τους ανθρώπους κοντά Μου και το Πνεύμα της Αγάπης θ' αποκαλύψει σε όλους σας το Άγιό Μου Πρόσωπο. 
Έρχομαι σ' εσάς να σας ενθαρρύνω, αγαπημένοι Μου αδερφοί. 
Παραμείνετε μέσα στην Αγάπη Μου. 
Συνεχίστε να ποιμαίνετε το λαό Μου με αγάπη για την Αγάπη. 
Βαδίστε μέσα στο Φως Μου κι Εγώ θα σας οδηγήσω. 
Είμαι το Φως του κόσμου κι εσείς είστε οι φίλοι Μου, οι εκλεκτοί Μου. 
Εισχωρήστε στην Ιερή Μου Καρδιά, εισχωρήστε σ' αυτό το Καμίνι της Αγάπης κι επιτρέψτε Μου να φλογίσω την καρδιά σας, ώστε κι εσείς με τη σειρά σας να πάτε και να φλογίσετε τις άλλες καρδιές. 
Ελάτε σε Μένα, ατελείς όπως είστε, και μοιρασθείτε τη Μεγάλη Μου Αγάπη. 
Η Αγάπη σας δε θα πρέπει να είναι μόνο λόγια ή απλή ομιλία, αλλά κάτι αληθινό και ενεργό. 
Ανταποδίδετε το κακό με το καλό..., ανταποδίδετε την αδικία με τη δικαιοσύνη..., ανταποδίδετε το μίσος με την αγάπη... 
Συγχωρείτε, συγχωρείτε..., η αγάπη ας είναι πάντα παρούσα σε όλες σας τις ενέργειες.
Παιδιά της Ιερής Μου Καρδιάς, αυτές τις μέρες ζείτε σε δύσκολους καιρούς, όπου ο εχθρός Μου έχει απλώσει παντού σαν πέπλο την κυριαρχία του κι αυτός είναι ο λόγος που έρχομαι να σας ζητήσω να διπλασιάσετε τις προσευχές σας, εγκάρδιες προσευχές που Με φτάνουν. 
Ελάτε, μετανοήστε... 
Eξομολογήσου τ' αμαρτήματά σου, παιδί Μου, μην έρχεσαι να Με δεχθείς ανάξια στη Θεία Κοινωνία. 
Έλα να Με πιεις, έλα να Με φας και θυμήσου Ποιον δέχεσαι αυτή την Ιερή στιγμή, δέχεσαι Εμένα, δέχεσαι τη Ζωή. 
Να Με δεχθείς αγνός. 
Πόθησε διακαώς αυτήν την Αγία στιγμή όσο ποτέ άλλοτε, πόθησε διακαώς να δεχθείς το Θεό σου. 
Ακόμη και οι άγγελοί Μου σας κοιτούν από τον ουρανό, λαχταρώντας αυτό το Γεύμα, επιθυμώντας να είναι ένας από σας! 
Αφήστε την καρδιά σας να σκιρτήσει από ευγενή αισθήματα, πέστε Μου: "Ιησού, Εγώ, ο αμαρτωλός, ζητώ να συγχωρηθώ. 
Δεν είμαι άξιος να Σε δεχθώ, ωστόσο ξέρω ότι αρκεί μια λέξη από Σένα για να θεραπευθώ." 
Λέτε συνεχώς αυτά τα λόγια, Μ' ευχαριστούν, κάνουν Εμένα, το Θεό σας, να σπεύδω κοντά σας, πλημμυρίζουν με συμπόνια την Ιερή Μου Καρδιά!
Φωνάξτε Mου: "Κύριε, ελέησον! 
Χριστέ, ελέησον! 
Συγχώρησέ Με τον αμαρτωλό!" 
Ταπεινωθείτε και θα σας ανυψώσω... 
Απαρνηθείτε τους εαυτούς σας και θα σας σηκώσω ως Εμένα και θα σας κρύψω στην Ιερή Μου Καρδιά. 
Σας ζητώ από τώρα και στο εξής να ζείτε με σταθερή πίστη, αγάπη και αγιότητα. 
Ελάτε, γίνετε ένα υπό το Άγιο Όνομά Μου, όπως Εγώ και ο Πατέρας είμαστε Ένα. 
Εγώ, ο Κύριος Ιησούς Χριστός, ευλογώ όλους σας, αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου πάνω στο μέτωπό σας.
Η Αγάπη σας αγαπά.......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου