Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ:<<...Μετανοήστε και πιστέψτε στο Χαρμόσυνο Μήνυμα, συμφιλιωθείτε με το Θεό και θα κληρονομήσετε την Αιώνια Ζωή....>>

ΜΗΝΥΜΑ  ΤΗΣ   ΠΑΝΑΓΙΑΣ:

<<......Ειρήνη σε σας. 
Νιώστε την Παρουσία Μου ανάμεσά σας, ας δοθεί σε όλους σας αυτή η χάρη... Αγαπημένα Μου παιδιά, σήμερα σας ζητώ να καθαρίσετε την ψυχή σας. 
Προετοιμάστε την ψυχή σας αυτές τις μέρες της Σαρακοστής για να αντιληφθείτε και να εισχωρήσετε πλήρως στο Πάθος του Ιησού. 
Καταλάβετε πώς θυσιάστηκε για σας, για να σας ελευθερώσει από κάθε κακία και να σας εξαγνίσει, ώστε να γίνετε τα υιοθετημένα Του παιδιά. 
Ο Θεός ζητά τη συμφιλίωσή σας και τη μετάνοιά σας. 
Μετανοήστε και πιστέψτε στο Χαρμόσυνο Μήνυμα, συμφιλιωθείτε με το Θεό και θα κληρονομήσετε την Αιώνια Ζωή. 
Ο Θεός σάς θέλει τέλειους και για να οδηγηθείτε στην τελειότητα, θα σας υπενθυμίσω ότι δεν μπορείτε αν δεν έχετε πρώτα συμφιλιωθεί μέσω Εκείνου και για Κείνον.
Η αυταπάρνηση θα σας οδηγήσει στο δρόμο της τελειότητας.
Εγώ, η Αγία σας Μητέρα, μεσιτεύω αδιάκοπα στον Πατέρα για όλους σας, για τη θεληματική σας εγκατάλειψη και για την τελείωσή σας. 
Ο Ιησούς κι Εγώ σας πλησιάζουμε με αυτό τον τρόπο για να σας προειδοποιήσουμε και να σας ξυπνήσουμε από τον ύπνο σας. 
Ο καιρός τρέχει και μολονότι πολλοί από σας έχουν ξυπνήσει, ο Σατανάς, διπλασιάζοντας τις πανουργίες και παγίδες του, κατάφερε να ξαναρίξει μια μεγάλη μερίδα σε βαθύ ύπνο. Σκοπός του είναι να σας διαιρέσει, να προκαλέσει έριδες ανάμεσά σας κι έτσι να σας αποκόψει από το Αμπέλι. 
Αντισταθείτε σε κάθε πειρασμό, αντισταθείτε στο κακό και νικήστε το με την αγάπη. Νικήστε τον εγωισμό με θυσίες, νικήστε την πονηρία με την καλοσύνη. 
Δείξτε την αγάπη σας στο Θεό με καλές πράξεις, αγαπάτε τον πλησίον σας όπως τον εαυτό σας. 
Τα Μηνύματά Μας πρέπει να τα ακολουθείτε και όχι να τα διαβάζετε μόνο, πρέπει να τα ζείτε. 
Δείξτε στο Θεό ότι είστε παιδιά Του με την αγνότητα, την ταπείνωση, την υπακοή και την αυταπάρνησή σας.
Ιερείς Μου... σας αγαπώ, εσάς που είστε τα πρόβατα που συγκεντρώνει στους κόλπους Του ο Ιησούς και εκπαιδεύει. 
Ελάτε να αντλήσετε από την Ιερή Καρδιά του Ιησού, για να αναζωπυρώσετε την αγάπη σας σε μια ζωηρή φλόγα και να την μεταδώσετε στο ποίμνιό Του. 
Ακολουθήστε το Βασιλιά της Ειρήνης και θα μάθετε να Τον γνωρίζετε. 
Ο Ιησούς που είναι η ίδια η Θυσία, θα σας βοηθήσει να θυσιάσετε περισσότερο. 
Βρείτε Τον, αγαπημένοι, με απλότητα καρδιάς. 
Ο Θεός δεν είναι πολύπλοκος. 
Ο Άγιος των Αγίων μιλά πότε με τον ένα, πότε με τον άλλο τρόπο για να σας κάνει να αντιληφθείτε πως ο καιρός επείγει. 
Είμαι γεμάτη πόνο, πνίγομαι από τα δάκρυα και η Καρδιά Μου ξεχειλίζει από θλίψη παρατηρώντας τόσα πολλά παιδιά Μου μέσα σε βαθύ ύπνο να απορρίπτουν όλες τις σπλαχνικές Μου προειδοποιήσεις. 
Φωνάζω όλη μέρα, εμφανίζομαι σε όλο τον κόσμο, παρακαλώντας σας να μεταστραφείτε και να πλησιάσετε το Θεό. 
Δεν έρχομαι αγαπητά Μου παιδιά, να σας επιπλήξω, έρχομαι από αγάπη να σας προειδοποιήσω, να σας βοηθήσω και να σας εκπαιδεύσω στην πνευματική σας ανάπτυξη. 
Σαν Μητέρα σας, παρακολουθώ την ανάπτυξή σας, σας αγαπώ και σκοπός Μου είναι να σας παιδαγωγήσω στην εν Θεώ ανάπτυξή σας. 
Δεχθείτε με χαρά αυτούς τους καιρούς της χάριτος. 
Ο Θεός δεν σας εγκατέλειψε, ούτε σας καταδίκασε. 
Δεν απέστρεψε ποτέ το Άγιο Του Πρόσωπο από σας, υποδεχθείτε λοιπόν το Άγιο Πνεύμα της Χάριτος με χαρές και τραγούδια.
Ευχαριστήστε τις Καρδιές Μας σκορπίζοντας τα Μηνύματά Μας στα πέρατα του κόσμου και μεταστρέψτε μέσα απ' αυτά άλλες ψυχές. 
Επιθυμώ να δω τις Εκκλησίες όλες γεμάτες, ζωντανές και ζεστές, γι' αυτό το λόγο να ζείτε τα Μηνύματά Μας. 
Σας κατακλύζω με χάρες για να σας ενθαρρύνω. 
Έχετε την ευλογία Μου κι ελάτε πιο κοντά στο Σταυρό, στα Πόδια του Ιησού, όπως ήμουν με τον Ιωάννη και τις άγιες γυναίκες. 
Ελάτε να Τον λατρέψετε, ελάτε να Τον λατρέψετε. 
Το Πνεύμα της Αγιότητος ας σκηνώσει παντοτινά μέσα σας. 
Εγώ, η Αγία Μητέρα σας, ευλογώ εσάς και τις οικογένειές σας....>>
(Ανάγνωση από την Αγ. Γραφή: Ματθ.5: 17-26)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου