Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Οι καρδιές σας σήμερα είναι άρρωστες και τα μάτια σας θολά γιατί ζείτε στο σκοτάδι και στην ερημιά και ο εχθρός περιφέρεται πέρα-δώθε μέσα σ' αυτή την ερημιά.

<<......Η Μεγάλη Ημέρα πλησιάζει τώρα περισσότερο απ' ότι νομίζετε. 
Παιδι Μου, πες σε όλους ότι θα δείξω τη Δόξα Μου και θα φανερώσω την Αγιότητά Μου πέρα ως πέρα. 
Θα χαρίσω το Πνεύμα Μου απεριόριστα σε όλη την ανθρωπότητα. 
Τα μάτια σας δεν είδαν τίποτε και τ' αυτιά σας δεν άκουσαν τίποτε ακόμη. 
Οι καρδιές σας σήμερα είναι άρρωστες και τα μάτια σας θολά γιατί ζείτε στο σκοτάδι και στην ερημιά και ο εχθρός περιφέρεται πέρα-δώθε μέσα σ' αυτή την ερημιά.
Εγώ, ο Κύριος, θα πολλαπλασιάσω τα οράματα των νέων σας και πολλοί, πολύ περισσότεροι γιοι και κόρες σας θα προφητέψουν, περισσότεροι από τώρα. 
Θα αναπληρώσω για τα χρόνια της ξηρασίας σας που σας οδήγησαν στην αποστασία. Θα στείλω το Πνεύμα Μου απεριόριστα να κυριεύσει τα κτήματά Μου και με το δάχτυλό Μου θα ξαναχτίσω τα γκρεμισμένα Μου ιερά. 
Και τα αμπέλια Μου με τα μαραμένα φύλλα που μοιάζουν τώρα σαν απότιστος κήπος, θα έρθω να τα ποτίσω με το Πνεύμα Μου. 
Θα αφαιρέσω τα αγκάθια και τους βάτους που τα πνίγουν και τα αμπέλια Μου θα αποδώσουν τον καρπό τους. 
Θα τα κάνω όλα αυτά για να σας σώσω. 
Θα φανερώσω θαυμαστά σημεία στον ουρανό και στη γη, όσο ποτέ πριν. 
Θα αυξήσω τα οράματα, θα αναδείξω και θα αυξήσω τους προφήτες. 
Θα σας στείλω τότε τους αγγέλους Μου να σας καθοδηγούν και Εγώ, ο Άγιος, θα ζω ανάμεσά σας. 
Ο λαός Μου είναι άρρωστος λόγω της απιστίας του. 
Αρνήθηκαν τα δώρα του Πνεύματός Μου γιατί εμπιστεύθηκαν το πνεύμα τους, όχι το δικό Μου, συνθηκολογώντας με το λογικό τους. 
Αλλά τώρα ήρθε η ώρα, η ώρα του Αγίου Μου Πνεύματος, για να δοξαστεί το Σώμα του Υιού Μου.......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου