Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Σας βεβαιώνω, θα χαρίσω ιδιαίτερες ευλογίες σε όσους δέχθηκαν αυτή τη μαρτυρία, γιατί με το να δέχονται αυτή τη μαρτυρία της Αγάπης πιστοποιούν την φιλαλήθεια και την Άπειρη Αγάπη του Υψίστου, αφού ό,τι είναι γραμμένο προέρχεται από Μένα. Αγαπημένοι, δίνω το Πνεύμα Μου χωρίς επιφύλαξη.

<<.......Αυτό θα είναι το μήνυμα για όλους τους καιρούς.
Ειρήνη σε σας. 
Είμαι ο Ιησούς, ο Λυτρωτής σας. 
Εγώ, ο Άγιος των Αγίων σας μιλώ. 
Σας βεβαιώνω, θα χαρίσω ιδιαίτερες ευλογίες σε όσους δέχθηκαν αυτή τη μαρτυρία, γιατί με το να δέχονται αυτή τη μαρτυρία της Αγάπης πιστοποιούν την φιλαλήθεια και την Άπειρη Αγάπη του Υψίστου, αφού ό,τι είναι γραμμένο προέρχεται από Μένα. Αγαπημένοι, δίνω το Πνεύμα Μου χωρίς επιφύλαξη. 
Δίνω το Πνεύμα Μου για να υπενθυμίζω συνεχώς στον κόσμο τη στοργή Μου και τη μεγάλη Αγάπη που σας έχω. 
Δίνω το Πνεύμα Μου χωρίς επιφύλαξη για να υπενθυμίσω σε όλους σας τις Πέντε Μου Πληγές και το Πάθος Μου.
Παιδί Μου, εσύ που Με διαβάζεις ή Με ακούς, κοίταξε γύρω σου, η Αυγή σύντομα θα χαράξει για σένα... και δεν θα χρειάζεται πια να συμβουλεύεσαι τις σκιές της νύχτας που ψιθυρίζουν και μουρμουρίζουν, ούτε θα χρειάζεται να πορεύεσαι στην απελπισία και στο σκοτάδι, γιατί οι μάγοι σας που βλασφημούσαν το Άγιο Όνομα Μου και αντικαθιστούσαν με σκοτάδι το φως, θα εξαφανιστούν. 
Αγαπημένοι, η Αυγή σύντομα θα χαράξει για σας και μόλις γίνει φως, τα δενδράκια σας θ' ανθίσουν. 
Οι έμποροι που διείσδυσαν στην Εκκλησία Μου θα πτοηθούν και όλοι οι αγοραστές θα αποθαρρυνθούν. 
Κάθε έμπορος που πλούτισε θα λιποψυχήσει. 
Θαμπωμένοι από τη Δόξα Μου και το Φως Μου, θα σταθούν αμήχανοι και κατάπληκτοι μπροστά Μου.
Το σήμα στήνεται τώρα πάνω στις στέγες σας, οι πρεσβευτές Μου στέλνονται στο πόστο τους περιμένοντας το σήμα Μου. 
Η Επιστροφή Μου επίκειται. 
Εσείς λοιπόν που είστε οι αγγελιαφόροι Μου, ταχύνετε το βήμα σας, ανεβείτε σε κάθε λόφο να αναγγείλετε ότι η κρίση θα πέσει σύντομα πάνω σ' αυτούς τους εμπόρους, γιατί έγιναν ένα βδέλυγμα στα Μάτια Μου! 
Δεν έχετε διαβάσει ότι πρέπει να αγρυπνείτε και να προσέχετε, ώστε όταν δείτε να στήνεται στο Ιερό Μου το βδέλυγμα της ερημώσεως, για το οποίο μίλησε ο προφήτης Δανιήλ, να καταλάβετε ότι αυτό είναι το σημείο που αναφέρει ο προφήτης για τα τέλη των Καιρών; 
Πώς δεν μπορείτε να διακρίνετε τα σημεία των Καιρών; 
Οι πλίνθοι του Ιερού Μου έχουν καταρρεύσει και ζείτε στη μέση αυτής της μεγάλης αποστασίας της εποχής σας. 
Οι καταπιεστές Μου τώρα πιστεύουν ότι έχουν επικρατήσει και οι έμποροι πιστεύουν ότι θα συνεχίσουν τις συναλλαγές τους στο Ιερό Μου, αλλά τους λεω, "εσείς που διαφθείρατε τη σοφία σας ανταλλάσσοντας την Εικόνα Μου με ένα άψυχο άγαλμα, έναν ψεύτικο θεό, ένα είδωλο, εσείς που αγωνίζεστε να στήσετε αυτό το βδέλυγμα της ερημώσεως και να καταργήσετε την Παντοτινή Μου Θυσία, θα πιείτε ξέχειλο το ποτήρι της Δικαιοσύνης Μου."
Αυτή η βαμμένη με κάθε λογής χρώματα μορφή, που οι έμποροι αυτοί προσπαθούν να σας κάνουν να τιμάτε και να ακολουθείτε, δεν είμαι Εγώ. 
Είναι μια εφεύρεση διεστραμμένης ανθρώπινης νοημοσύνης για να υποβαθμιστεί η έννοια της Αγιότητός Μου και της Θεότητός Μου. 
Είναι ένας ψεύτικος οικουμενισμός, είναι μια πρόκληση σε ό,τι είναι άγιο. 
Υποφέρω από τις αμαρτίες αυτών των εμπόρων. 
Προσευχηθείτε γι' αυτούς τους ιερείς που έγιναν έμποροι, η αμαρτία τους είναι σοβαρή. Προσευχηθείτε να βάλω μέσα τους το Πνεύμα της Αληθείας Μου και να τους κάνω να τηρούν τους Νόμους Μου και να σέβονται ειλικρινά τη Θεότητά Μου. 
Αγαπημένοι, εσείς που σας σφράγισα το μέτωπο και σας έκανα δικούς Μου, μην αφήσετε αυτούς τους εμπόρους να σας εξαναγκάσουν να ακολουθήσετε αυτή την ψεύτικη εικόνα, να προσέχετε. 
Σας τα λεω όλ' αυτά εκ των προτέρων, γιατί θέλω να έχετε την ελπίδα σας σε Μένα, το Θεό σας, όταν έρθει ο καιρός των μεγάλων δεινών. 
Σκοπεύω να σας επισκεφθώ.
Η ώρα της Μεγάλης Μου Επιστροφής πλησιάζει και αλίμονο γι' αυτούς τους εμπόρους που αγωνίζονται να στήσουν το βδέλυγμα της ερημώσεως στο Ιερό Μου και να καταργήσουν την Παντοτινή Θυσία Μου, εξαναγκάζοντας σας να τρώτε τη μολυσμένη τους τροφή! αλίμονο γι' αυτούς τους εμπόρους που συνωμοτούν να φθείρουν το Λόγο Μου, εκλογικεύοντάς τον! 
αλίμονο για τους βλάσφημους που βλασφήμησαν δέκα φορές το Άγιο Όνομα Μου! αλίμονο για τους οπαδούς του Θηρίου που χάραξαν βλάσφημες εικόνες (Ψεύτικος Χριστός. Ψεύτικες διδασκαλίες. Ορθολογιστικές και φυσιοκρατικές διδασκαλίες.)
  κατά των Επτά Πνευμάτων Μου! 
Το φρούριό τους θα γίνει ένας σωρός χώμα από την Πνοή του Στοματός Μου! 
Κι εσύ παιδί Μου, που Με διαβάζεις ή Με ακούς, εσύ που σ' επισκέφθηκα στον τάφο σου και σου εμφύσησα την Πνοή Μου, σου λεω: ακολούθησε τα ματωμένα ίχνη που αφήνω για σένα πίσω Μου σαν σημάδι. 
Κι αν κάποιος περαστικός σε σταματήσει στο δρόμο και σε ρωτήσει, πες του ότι είσαι μαθητής Μου κι Εγώ, ο Δάσκαλός σου κι ότι πηγαίνεις να δώσεις μαρτυρία για έναν Χριστό εσταυρωμένο, έναν Χριστό αναστημένο. 
Κι αν σε σταματήσει ένας έμπορος, φυλάξου από την ατιμία του, πρόσεξε μην ανταλλάξει το Σταυρό που σου έδωσα με κάποια διεφθαρμένη δήθεν σοφία. 
Δίχως ήχο, δίχως λέξη, αγκάλιασε με περισσότερο πάθος το ραβδί πάνω στους ώμους σου κι ακολούθησε τα ματωμένα ίχνη Μου που θα σε οδηγήσουν σε Μένα... 
Κι αν κάποιος απ' αυτούς αρχίσει να προχωρεί κατά πάνω σου, μην καλύψεις το πρόσωπό σου από τις προσβολές ή τα κτυπήματα, πρόσφερε και τα νώτα σου, για να σε γνωρίσουν από τις πληγές σου. 
Ας γίνουν αυτές η τέλεια απομίμηση των Πληγών Μου, γιατί θα σου δοθούν απ' αυτούς τους ίδιους που χτύπησαν Εμένα, το Δάσκαλό σου.
Και τότε το Σημείο του Υιού του Ανθρώπου θα φανεί στο στερέωμα. 
Ένα μεγάλο φως θα φανεί μέσα στο σκοτάδι σας, γιατί Εγώ, ο Άγιος, σκοπεύω να σας σώσω για χάρη του Ονόματός Μου.
Έλα παιδί Μου, εσύ που Με ακούς ή Με διαβάζεις, σου έδειξα την Αγάπη Μου με αυτή τη μαρτυρία. 
Μη λες ότι είμαι πολύ μακριά για ν' αγαπώ, γιατί αυτή τη στιγμή τα Μάτια Μου σε κοιτάζουν με ιδιαίτερη τρυφερότητα και με μια αγάπη που ποτέ δεν θα μπορέσεις πλήρως να καταλάβεις. 
Αν χρειαζόταν να επιστρέψω για χάρη σου και μόνο, για να σε λυτρώσω, χωρίς τον παραμικρό δισταγμό θα ερχόμουν να επαναλάβω το Πάθος Μου, για χάρη σου και μόνο! Με πιστεύεις τώρα όταν σου λεω ότι κανείς δεν έχει μεγαλύτερη αγάπη από κείνον που προσφέρει τη ζωή του για χάρη των φίλων του; 
Σου τα λεω όλ' αυτά για να βρεις την ειρήνη σου στην Ιερή Μου Καρδιά, για να βρεις Αληθινή Ζωή σε Μένα, για να βρεις αληθινή αγάπη και ανάπαυση σε Μένα, το Θεό σου. Γνωρίζω ότι είσαι αδύνατος, παιδί Μου, αλλά η αδυναμία σου έλκει την Παντοδυναμία Μου.
Μπορείς ν' αντιληφθείς όλη τη σημασία των λόγων Μου; λεω, ειρήνη σε σένα! 
Είμαι το Θύμα της Αγάπης που σου μιλά, είμαι Αυτός που σου έδωσε αυτή τη μαρτυρία Αγάπης σαν υπενθύμιση της Αγάπης Μου. 
Απορρόφησέ Με και επίτρεψέ Μου να σε κατακλύσω.
Νιώσε πώς λαχταρά η Καρδιά Μου μια ανταπόδοση αγάπης! 
Μη Μου αντιστέκεσαι. 
Έλα σε Μένα όπως είσαι, έλα να πιεις από τον χείμαρρο της Καρδιάς Μου και θα διψάσεις ακόμη πιο πολύ. 
Ω, τόσοι πολλοί από σας πλανήθηκαν μακριά από την Αλήθεια και πήγαν από δω κι από κει. 
Η Αλήθεια είναι η ΑΓΑΠΗ. 
Εγώ είμαι η Αλήθεια. 
Γίνετε μάρτυρες της Αληθείας. 
Δεχθείτε το Άγιο Πνεύμα της Αληθείας, δεχθείτε το Άγιο Πνεύμα της Χάριτος. 
Σας ευλογώ όλους αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου στα μέτωπά σας. 
Να είστε ένα κάτω από το Άγιο Μου Όνομα......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου