Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Μετανοήστε! Κάποτε ζούσατε με ταπείνωση, απλότητα και απεριόριστη αγάπη, με μια πλούσια τροφή που γέμιζε το τραπέζι σας. Ναι, το μεγαλείο της Εκκλησίας Μου ξεπερνούσε καθετί και κάθε ζωντανή ύπαρξη, γιατί η Θεία Ευχαριστία ήταν η ζωή της Εκκλησίας Μου.

<<......Εξαιτίας της ταπεινής ανθρώπινης έπαρσης, το Ποτήρι του Πατέρα Μου είναι γεμάτο από τη Δικαιοσύνη Του. 
Εξαιτίας της ακαμψίας τους, έχουν μείνει ακατοίκητοι! 
Πολλοί απ' αυτούς μιλούν για ενότητα και αδελφοσύνη αλλά τα λόγια τους είναι δόλια, κενά. 
Αποδειχθείτε άξιοι στα Μάτια του Δημιουργού σας, ενοποιώντας την ημερομηνία του Πάσχα. 
Αποδειχθείτε άξιοι στα Μάτια Μου με τη συμμετοχή σας στο Κοινό Ποτήριο.
Περιβληθείτε μεγαλοπρέπεια και λαμπρότητα με την ταπεινοφροσύνη και όχι με μια επιφανειακή ευσέβεια. 
Μετανοήστε! 
Κάποτε ζούσατε με ταπείνωση, απλότητα και απεριόριστη αγάπη, με μια πλούσια τροφή που γέμιζε το τραπέζι σας. 
Ναι, το μεγαλείο της Εκκλησίας Μου ξεπερνούσε καθετί και κάθε ζωντανή ύπαρξη, γιατί η Θεία Ευχαριστία ήταν η ζωή της Εκκλησίας Μου.
Αν σήμερα η Εκκλησία Μου στερείται λάμψης είναι γιατί πολλές εκκλησίες Μου έχουν καταργήσει την Παντοτινή Μου Θυσία ( Προφητεία του προφήτη Δανιήλ (Δανιήλ 13:31) 
Μπορεί κανείς να εξιχνιάζει μέσα σ' αυτό το ζοφερό σκοτάδι και να συνεχίζει να ισχυρίζεται ότι βλέπει; 
Μπορείτε να καυχιέστε πως γλυτώσατε τις παγίδες μέσα σ' αυτό το σκοτάδι; 
Αλλά όσο λέτε: "βλέπουμε" η ενοχή σας παραμένει! 
Είπα ότι έχω κι άλλα πρόβατα που δεν ανήκουν σ' αυτή τη μάντρα και ότι πρέπει κι εκείνα να τα οδηγήσω. 
Αλλά δεν προλαβαίνω να φέρω πίσω στη μάντρα ένα πρόβατο που πλανιέται, για να ζήσει μια αληθινή Ζωή μαζί Μου, δεν προλαβαίνω να του ξαναδώσω το φως του και του επιτίθεστε για να του αφαιρέσετε τη Βασιλεία των Ουρανών. 
Μπορεί ο διάβολος να ανοίξει τα μάτια ενός τυφλού; 
Mπορεί να τον κάνει να φωνάξει "Αββά";
Γι' αυτό, εκτός κι αν μετανοήσετε, το Χέρι του Πατέρα Μου θα πέσει επάνω σας. 
Δεν μπορώ να συγκρατήσω άλλο το Χέρι Του να μην πέσει. 
Αν δεν συγχωρήσετε ο καθένας από σας τον αδελφό σας από τα βάθη της καρδιάς σας, το χέρι του Πατέρα Μου θα πέσει πιο γρήγορα απ' ό,τι νομίζετε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου